heb een leuke site gevonden: echte hersenkraker...

als jullie dat een beetje lukt, mag je hints geven, maar GEEN oplossingen, dan is de fun er ook vanaf...
veel plezier!
Volgens mij zit het antwoord in die zin, maar hij wil het maar niet aanvaardenHet kan voorkomen dat je niet goed weet wat te doen, maar er is natuurlijk altijd een juist antwoord en het enige wat je moet doen is dat antwoord invullen in het tekstvenster onderaan de bladzijde...
hier moet je het antw zoeken, goed kijken of je niets "anders" ziet.NuKeM schreef:Hehe vreselijk
Volgens mij zit het antwoord in die zin, maar hij wil het maar niet aanvaardenHet kan voorkomen dat je niet goed weet wat te doen, maar er is natuurlijk altijd een juist antwoord en het enige wat je moet doen is dat antwoord invullen in het tekstvenster onderaan de bladzijde...
Ziet ge wel dat het voor Nederlanders gemakkelijker ismeon schreef:Hehe, ik zit al aan deel 2, vraag 2
Ze zijn te doen, ze zijn te doen, maar nu moet ik opzoekingswerk doen
Het is niet omdat ik 2 dagen in de week les heb in Maastricht dat ik daarom een Nederlander ben eh !NuKeM schreef:Ziet ge wel dat het voor Nederlanders gemakkelijker is
Ha ok, ik dacht het omgekeerde, dat ge dus uit Nederland af en toe naar hier komtmeon schreef:Het is niet omdat ik 2 dagen in de week les heb in Maastricht dat ik daarom een Nederlander ben eh !NuKeM schreef:Ziet ge wel dat het voor Nederlanders gemakkelijker is
Ik ben misschien gewoon slimmer dan u
Het waren zo de kleine tips die het verraden:NuKeM schreef:Ha ok, ik dacht het omgekeerde, dat ge dus uit Nederland af en toe naar hier komt
Tis da, ik begon al te denken "Amai, diene past zich hier goed aan."meon schreef:Het waren zo de kleine tips die het verraden:NuKeM schreef:Ha ok, ik dacht het omgekeerde, dat ge dus uit Nederland af en toe naar hier komt
- Een .be-domein hebben
- Skynet - klant zijn
- In Genk op school zitten
- Een lief uit Landen hebben
- Met gij en ge typen
Ik snap nie hoe ge er bij kwam van mij Nederlander te noemen
heb je het ingegeven als zijnde "xx jaar" ?archibabe schreef:zeg meon,
8 klopt ni zene, ik weet wanneer desi geboren is en als ik het dan uitreken met rita en ingeef, klopt het ni
B= Bé, Be, Bee, Bu, ...Pi R² schreef:heeft er iemand ne tip voor mij voor vraag 5 (dat BHO spel)