Notworkbridges in XP

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Op m'n laptop bridge en unbridge ik nogal eens m'n LAN met WLAN.
Meestal gaat dat goed, maar soms gaat het fout en verdwijnt de bridge niet helemaal.
Ik heb ondertussen 6 niet-verwijderbare network bridges in m'n Netwerkverbindingen staan. De foutmelding zien jullie in het screenshot.
Ik ben al eens in het register gedoken en heb daar vanalles verwijderd wat me relevant met dit probleem leek, maar helaas :(

Ik heb ze ondertussen herdoopt tot NOTworkbridges :P

Iemand een idee hoe die correct te verwijderen (en nee, herinstallatie of format c: is geen optie).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Ik heb net gelezen dat je met netsh blijkbaar niet eens een netwerkbridge kan verwijderen, ik heb dus zo al mijn twijfels over de stabiliteit :p.

Misschien je VPN connector die lastig doet? Persoonlijk ook niks dan problemen gehad met XP proprietary verbindingen & Cisco VPN adapter.

Alhoewel het probleem niet aan je stack mag liggen, mss toch een TCP/IP fix uitvoeren?
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”