Telenet Telefoonkastje HELP

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Ubremoved_2106
Pro Member
Pro Member

Hi,

ik had gisteren en vandaag met periodes wel en dan geen telefoon/inet/tv (gisteren ook elec uitgevallen)

vandaag was het weer weg(telefoon alleen). ik ging kijken naar dat telenet kastje en heb ff kabeltjes uit en terug ingestoken, vanonder aan dat kastje brand er een groen ledje, ik zag ook een drukknopje, ik dacht van "mischien eens resetten" erop gedrukt, begon er een rood ledje links van dat groene te pinken, ik van "was da nu" ff gaan horen aan telefoon: "tut..... tut...." voor derest nix, bellen gaat niet, gebeld worden (door GSM getest): bezet... wtf?

nu blijft dat maar tuuten en pinken, ik heb al vanalles geprobeerd; oa kabels uit trekken voor x tijd, x tijd drukken op dat knopje(is het enige dat er opstaat) voor derest gaat internet en TV nog.. raar vind ik dat....

Ik had daarstrax de helpdesk gebeld en wat uitgelegd en dien begon daar te zage van ge moogt daar ni aan prulle blabla en dan moete telenet technieker late langskomen en mischien betale voor de schade bla

lol een ff op een drukknopje duwen is geen schade ze..

Weet iemand hier mischien wat ik kan doen voor dit op te lossen? (Telenet technieker mischien?)
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Misschien stom maar heb je de stekker al eens uitgetrokken.
Dat wil bij rare problemen wel eens helpen. 8)
Ubremoved_2106
Pro Member
Pro Member

Het is nu opgelost.

Omdat hier toch niemand het wist zal ik het eens zegge se:

Telenet technieker laten komen, kastje vervangen door een nieuw en het gaat terug. Hij zei dat er nog veel andere mensen in mijn regio dit voorhadden met die uitvallen van elec.

Kastje kapot dus...
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”