Als er is ingetekend op de korting van Belgacom (10 €) op telefonie en internet, hoe lang ben je dan verplicht klant te blijven ?
Heeft iemand een idee ? Op de Belgacom website heb ik geen informatie kunnen vinden.
Ik geloof dat het 1 jaar is, maar ben niet zeker.
Alvast bedankt !
Strife
Korting van Belgacom van 10 € op telefonie & ADSL
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Iemand van Belgacom heeft thuis gebeld en een korting voorgesteld van 10 € op telefonie en 10 € op adsl op voorwaarde dat we minstens 1 jaar (mogelijk was dit 2 jaar) klant zouden blijven.
Mijn ouders hebben dat genomen. Maar nu weet ik niet of ik mijn adsl binnenkort kan opzeggen zonder een boete of zo ...
Het probleem is dus dat ik niet weet of het 1 of 2 jaar is dat ge klant moet blijven omwille van de korting.
Strife
Mijn ouders hebben dat genomen. Maar nu weet ik niet of ik mijn adsl binnenkort kan opzeggen zonder een boete of zo ...
Het probleem is dus dat ik niet weet of het 1 of 2 jaar is dat ge klant moet blijven omwille van de korting.
Strife
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Phuncz, zo te zien doet Belgacom er toch iets aan ... ze geven me 20 € korting. Nog niet zo slecht zou ik zeggen 
Maar het is inderdaad wel zo dat de meeste bedrijven (isp of niet) weinig voor bestaande klanten doen.
Strife

Maar het is inderdaad wel zo dat de meeste bedrijven (isp of niet) weinig voor bestaande klanten doen.
Strife
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
- Bedankt: 252 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Euh... in september was er nog een promotie op ADSL: gratis tot eind vh jaar, en in oktober 2 maand gratis ADSL als promotie, dus dat was minstens 80€ cadeau.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 110 keer
Voor nieuwe klanten éhcptKangaroo schreef:Euh... in september was er nog een promotie op ADSL: gratis tot eind vh jaar, en in oktober 2 maand gratis ADSL als promotie, dus dat was minstens 80€ cadeau.

-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Idd, voor bestaande klanten doen ze geen fluitKen schreef:Voor nieuwe klanten éhcptKangaroo schreef:Euh... in september was er nog een promotie op ADSL: gratis tot eind vh jaar, en in oktober 2 maand gratis ADSL als promotie, dus dat was minstens 80€ cadeau.