Ik heb het spel Age of Empires 3 en als ik het wil installeren dan krijg ik een melding dat het alleen onder windows XP werkt (ik gebruik 2000), ik heb hier niet op gelet toen ik het kocht (dit is de eerste maal dat ik dat meemaak).
Zijn er ook andere manieren om het te laten werken zonder xp te installeren ?
Age of Empires 3 en Windows
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 101 keer
Nee... 'k had die ook eerst eens geinstalled bij een maat op een win2000 machine en dan nog eens geprobeerd met ms virtual enzo... not.AnD schreef:Ik heb het spel Age of Empires 3 en als ik het wil installeren dan krijg ik een melding dat het alleen onder windows XP werkt (ik gebruik 2000), ik heb hier niet op gelet toen ik het kocht (dit is de eerste maal dat ik dat meemaak).
Zijn er ook andere manieren om het te laten werken zonder xp te installeren ?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 3 keer
http://www.ageofempires3.com/Ofloo schreef:ik heb toch vroeger alle spellekes onder nt2k kunnen draaien ze.. AOE 3 ?? wist zelfs niet dat er een 3 was, hoe heet die dan?
-
- Premium Member
Voor de demo is er een workaround. Wellicht werkt dit ook voor de volledige versie. Zie deze post.
Edit: dit is een quote van iemand bij Ensemble Studios over de reden waarom Windows 2000 niet ondersteund wordt:
Edit: dit is een quote van iemand bij Ensemble Studios over de reden waarom Windows 2000 niet ondersteund wordt:
I wasn't personally involved in that decision making process, but as I understand it our data showed that the % of the game market with Windows 2000 was not large enough to justify the (unfortunately large) compatibility and testing requirements that it would bring. That's not just a limitation of the demo or a bug in the installer; the full game also requires Windows XP.
Some people have reported success installing the game on an XP machine and then moving the bits over to a 2000 machine but obviously that's not a supported procedure.![]()
I'm sure that's not an answer Windows 2000 users are thrilled by...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 85 keer
ziet er aardig uit.. maar ze zijn er nog aan bezig precies.PowerSoft schreef:http://www.ageofempires3.com/Ofloo schreef:ik heb toch vroeger alle spellekes onder nt2k kunnen draaien ze.. AOE 3 ?? wist zelfs niet dat er een 3 was, hoe heet die dan?
-
- Elite Poster
Misschien offtopic, maar het s**** voor dood tegenover 1 & 2
.

"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 80 keer
- Bedankt: 40 keer
De gameplay is gewoon knal hetzelfde ! De graphics daarentegen zijn om je vingers van af te likken! Ik vind het echt een verbetering tov de vorige versies, en toch is de gameplay weer even zalig 

-
- Elite Poster
Dat is net hetgene waar ik dus niet mee te paaien benDe gameplay is gewoon knal hetzelfde

"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
-
- Elite Poster
Is persoonlijke voorkeur, maar ik vind dat een spel zichzelf altijd een beetje moet heruitvinden en dat gebeurt bij aoe 3 gewoon niet.