Zeg nooit nooit bij Telenet
Geplaatst: 16 sep 2005, 17:50
Ik ben telenet klant geweest van ergens 2000 tot augustus van dit jaar.
Dan ben ik overgestapt naar een andere provider.
Een week na het uitzetten van mijn verbinding krijg ik een brief in de bus. Oh leuk, dat zal de afrekening zijn, mijn waarborg van mijn modem enzo... leuk krijg ik nog wat geld terug.
Factuur te betalen ... huh ?
Telefoon naar de klantendienst. "Ja meneer daar hoeft u zich niks van aan te trekken, bij de volgende verrekening wordt alles afgerekend"
We zijn een maand verder.. begin september krijg ik een creditnota voor de waarborg van mijn modem... Er komt blijkbaar schot in de zaak.
Vandaag... betalingsherinnering ... 7 euro kost... kan ik weer gaan bellen naar de klantendienst.
Daar vertelt men mij leuk dat ze niks terugvinden van inboeking van de creditnota. Dat ik nooit een modemwaarborg betaald heb. Ik wijs er hen op dat ik al veel langer klant ben dan de gegevens die zij terugvinden.
Ze raadplegen hun oud systeem. "Meneer.. u heeft nog openstaande bedragen"
Inderdaad.. ik had in het begin een aantal maanden niet betaald wegens de lamentabele toestand van mijn verbinding. Ik heb verscheidene telefoon hierover gedaan met de klachten/klanten/ombudsdienst. Zaak afgesloten dacht ik en betaalde sindsdien voor elke maand mijn abbonement correct. Elk openstaand saldo werd betaald.
Nu komt men mij doodleuk zeggen dat ik mijn waarborg van mijn modem niet meer terugkrijg (baai baai 50 euro) en riskeer ik ook nog eens dat ze oude bedragen van afgesloten klachten gaan oprakelen.
Wees op uw hoede met telenet, ze persen u als klant tot de laatste euro uit en als het even kan pikken ze ook nog eens in waar ze geen recht op hebben.
Telenet krijgt van mij nog enkel het bedrag waar ze volgens mijn laatste 2 dagen aansluiting recht op hebben en geen cent meer. Dat ze daarbij mijn 50 euro modemwaarborg in hun zak steken kan mij niet schelen want ik wil met dit flutbedrijf niks meer te maken hebben.
Dan ben ik overgestapt naar een andere provider.
Een week na het uitzetten van mijn verbinding krijg ik een brief in de bus. Oh leuk, dat zal de afrekening zijn, mijn waarborg van mijn modem enzo... leuk krijg ik nog wat geld terug.
Factuur te betalen ... huh ?
Telefoon naar de klantendienst. "Ja meneer daar hoeft u zich niks van aan te trekken, bij de volgende verrekening wordt alles afgerekend"
We zijn een maand verder.. begin september krijg ik een creditnota voor de waarborg van mijn modem... Er komt blijkbaar schot in de zaak.
Vandaag... betalingsherinnering ... 7 euro kost... kan ik weer gaan bellen naar de klantendienst.
Daar vertelt men mij leuk dat ze niks terugvinden van inboeking van de creditnota. Dat ik nooit een modemwaarborg betaald heb. Ik wijs er hen op dat ik al veel langer klant ben dan de gegevens die zij terugvinden.
Ze raadplegen hun oud systeem. "Meneer.. u heeft nog openstaande bedragen"
Inderdaad.. ik had in het begin een aantal maanden niet betaald wegens de lamentabele toestand van mijn verbinding. Ik heb verscheidene telefoon hierover gedaan met de klachten/klanten/ombudsdienst. Zaak afgesloten dacht ik en betaalde sindsdien voor elke maand mijn abbonement correct. Elk openstaand saldo werd betaald.
Nu komt men mij doodleuk zeggen dat ik mijn waarborg van mijn modem niet meer terugkrijg (baai baai 50 euro) en riskeer ik ook nog eens dat ze oude bedragen van afgesloten klachten gaan oprakelen.
Wees op uw hoede met telenet, ze persen u als klant tot de laatste euro uit en als het even kan pikken ze ook nog eens in waar ze geen recht op hebben.
Telenet krijgt van mij nog enkel het bedrag waar ze volgens mijn laatste 2 dagen aansluiting recht op hebben en geen cent meer. Dat ze daarbij mijn 50 euro modemwaarborg in hun zak steken kan mij niet schelen want ik wil met dit flutbedrijf niks meer te maken hebben.