Vermits sinds enige tijd de download limiet dient gerespecteerd te worden bij de adsl abbonementen van Skynet ( mogelijk ook de andere providers ) zou het handig zijn een Menubalk tool te hebben die dit netjes bijhoud voor ons en ook onze xtra packs aangeeft .
Telenet heeft zo hun Telemeter voor zowel Windows als Mac OS X .
Hierbij meld ik ook dat ik vooral intresse heb in de MAc OS X versie , ik vermoed dat er ook wel genoeg Windows gebruikers een tool wensen in hun start balk .
Groetjes
Tool om de maandelijkse dl bij te houden alla Telemeter van
- Pi R²
- Elite Poster
- Contacteer:
Euhh, dat bestaat al een maand of 5. Ik weet niet of dat werkt op een Mac, kunt eens proberen. Ga naar www.userbase.be en tussen de nieuwsberichten staat het wel ergens tussen.
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Kzou zeggen wat niet is, kan nog komen. Het is idd niet zo handig om het te ontwerpen, omdat idd niemand van ons beschikt over een mac, maar daar kunnen we eventueel wel een mouw aanpassen door dit aan iemand door te spelen...en te laten testen.
Ik ga het niet beloven, maar in de vakantiemaanden zou er eventueel wel eens iets van kunnen komen
Ik ga het niet beloven, maar in de vakantiemaanden zou er eventueel wel eens iets van kunnen komen

I love it when a plan comes together!