Tip aan bezoekers!
Betreft bezoek aan AdslBox.be. Op donderdag 8 mei om 8:19 was deze site niet bereikbaar.
Al geruime tijd geleden heb ik bij favorieten toegevoegd > http://www.userbase.be/forum/portal.php
Zo kan men ook ons forum bereiken zonder dat men langs AdslBox.be moet komen.
Tip
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Ik vraag me af langs waar de meeste bezoekers komen... Via ADSLBox.be of gewoon direct, via www.userbase.be ?
(die /forum hoeft helemaal niet, dan kom je nog eerst op een leuke portal-pagina)
(die /forum hoeft helemaal niet, dan kom je nog eerst op een leuke portal-pagina)
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Wel meon,
ik heb eens snel gekeken en over de statistieken waar ik over beschik is komt ongeveer een 30% à 35% van het totaal aantal referrals van adslbox.be de rest van het percentage: google, forumlists, etc etc...
Ik zal eens kijken naar de direct hits op userbase.be... (denk dat het wel wat hoger ligt zenne
)
Wat betreft die links:
- www.userbase.be --> portalpage
- forum: forum.userbase.be
- forum: www.userbase.be/forum/
ik heb eens snel gekeken en over de statistieken waar ik over beschik is komt ongeveer een 30% à 35% van het totaal aantal referrals van adslbox.be de rest van het percentage: google, forumlists, etc etc...
Ik zal eens kijken naar de direct hits op userbase.be... (denk dat het wel wat hoger ligt zenne

Wat betreft die links:
- www.userbase.be --> portalpage
- forum: forum.userbase.be
- forum: www.userbase.be/forum/
I love it when a plan comes together!