GRATIS anti-virusprogje gezocht

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
Kochanie
Elite Poster
Elite Poster

Kan iemand mij vertellen welke een goede GRATIS anti-virusprogje is. Wel eentje die niet expired na 14 dagen of zo :-)

Bedankt!

K.
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
Bedankt: 104 keer
Provider

Kochanie schreef:Kan iemand mij vertellen welke een goede GRATIS anti-virusprogje is. Wel eentje die niet expired na 14 dagen of zo :-)

Bedankt!

K.
Gratis antivirus alternatieven

AVG Free Edition, scanner die veel gebruikt wordt, voor Windows, http://free.grisoft.com
Avast Home Edition http://www.avast.com/eng/down_home.html

Mijn voorkeur gaat naar AVG :!: een evenwaardig progje zoals norton
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Op m'n pc staat eTrust Antivirus van Computer Associates. ('t is een Aldi-pc). Die was voorgeïnstalleerd en toen ik een maand lang het "register now"-knopje heb genegeerd heeft ie opgehouden met mij te ambeteren ... en update ie zich dagelijks met nieuwe engines en zo. Leuk licentiemodel :D Hij blijft dus gewoon draaien als trial, ik snap er niks van :D
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Clamwin is ook gratis, antivir ook

Meon, hij draait nog wel, maar eigelijk mag het niet, dus is het niet 'gratis'. Juist zoals met Winrar bijvoorbeeld.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
gimic
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 13 keer

meon schreef:Op m'n pc staat eTrust Antivirus van Computer Associates. ('t is een Aldi-pc). Die was voorgeïnstalleerd en toen ik een maand lang het "register now"-knopje heb genegeerd heeft ie opgehouden met mij te ambeteren ... en update ie zich dagelijks met nieuwe engines en zo. Leuk licentiemodel :D Hij blijft dus gewoon draaien als trial, ik snap er niks van :D
misschien blijft hij wel draaien, tot dat je een virusje binnen krijgt en het programma weigerd om hem te verwijderen omdat je met een 'trial' werkt. zoals er nog gratis antivirus progkes zijn, die enkel detecteren, maar niet verwijderen...

Greetz
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Bijzonder goede gratis pakketten ben ik nog nooit tegen gekomen. Ik draai voor de moment Norton Corporate. Deze is ook gratis op een bepaalde wijze ... Ben ik zeer tevreden van. Spijtig genoeg zijn er veel illegale gebruikers die het verkrijgen door bv IRC.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
stonestrong
Plus Member
Plus Member

Ik ben toch ook zeeeeeeeeeer tevredenvan avast, dat stopt wel nogal wat virus, zelfs erge spyware alsk mij ni vergis :oops:
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 431 keer
Bedankt: 115 keer
Provider

AVG gebruik ik en ik vind die goed, norton had ik eerst maar dat gebruikt teveel geheugen (vind ik persoonlijk).
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”