
Aangezien de selfcare hier niet meer druk bezocht wordt de link:
http://selfcare.belgacom.net/index.html ... e&p1=34503
meon, dat komt doordat dat Skynet en Belgacom eigenlijk niet hetzelfde bedrijf zijn eh...tzelfste met Proximus.. daar moeten ze ook voor faxen..meon schreef:Tja, ik vind het zowieso nog vreemd dat er documenten moeten gefaxt, verstuurd worden met de post, weet ik veel... En dat voor een telecommunicatiebedrijf... Ik zou verwachten dat ze een degelijk intranet hebben draaien waarop die dingen eenvoudig en direct zouden kunnen worden uitgevoerd...
Een gezond wantrouwen is hier inderdaad op zijn plaats.The Oddity schreef: mja kijk het verhaal komt vreemd over eh.. het is een aaneenschakeling van zaken en er komt zo echt geen einde aan.. vandaar dat ik enig wantrouwen had tegen over gans dit verhaal.
Dat zou ik nog kunnen begrijpen, maar waarom zegt men mij dan gewoon niet dat zij het niet kennen of snappen. Zij die in de winkel staan vertegenwoordigen, toch de firma. En als zij het al niet snappen hoe zou ik uit de uitleg op Internet dan iets moeten halen!!! En of het nu veel of weinig gevraagd wordt in een teleboetiek doet hier absoluut niet ter zake. Men bied een product aan of men doet het niet. Ik open ook geen viswinkel om enkel opgelegde haringen te verkopen.The Oddity schreef:Kijk wat die mensen in de teleboetiek betreft, ik vind dat je die persoonlijk totaal geen schuld mag toeschuiven om volgende zaken:
- die mensen zijn slechts verkoper en krijgen een stoomcursus over adsl en hoe aansluiten. Dat zijn dus geen specialisten ter zake. Ze moeten van hun bazen alles proberen verkopen, maar technisch zijn ze te weinig onderlegd om er niks aan te doen. Qua adsl zullen ze nog kunnen helpen, maar specifieke zaken zoals domainnamen, hosting etc.. ik vrees niet dat ze u daar héél goed zullen kunnen helpen. Gewoon weg omdat dat -denk ik- héél weinig voorvalt dat dit in een teleboetiek besteld wordt...
Inderdaad had ik die formulieren zelf moeten invullen, maar als een "specialiste " het mij aanbied ben ik daar niet ongelukkig om. Alvorens te tekenen heb ik de hele boel wel grondig negekeken en was alles juist. Dat de in het Engels voorkomende naam een beetje raar klinkt is dan nog geen rede om NÁ het faxen de naam te veranderen.The Oddity schreef:- wat betreft die formulieren, ik vind dat je die zelf zou moeten invullen.. een contract van Skynet e.a. dien je toch ook zelf in te vullen, je overschrijving om te betalen toch ook.. allez ja.. zeker ivm een domeinnaam zou ik dat niet door iem. anders laten invullen, het risico is veel te groot.
Alles was duidelijk en in drukletters geschreven Dat heb ik zelf gecontroleerd en daar heb ik nog altijd de bewijzen van. Trouwens toen ik op vraag het dubbel faxte was het in Brussel zo duidelijk leesbaar dat ze er zelfs bij konden zeggen dat de formulieren fout waren....The Oddity schreef:Indien de fout idd gebeurd is door bgc, door het verkeerd lezen van het formulier dan is dat inderdaad de fout van bgc, maar het is niet echt de fout van die kerel die het niet kan lezen, maar wel van diegene die het slecht of onduidelijk heeft geschreven. De ultieme oplossing zou dan zijn, dat een dergelijke registratie gebeurd via het internet. Zo vul je zelf alles in en staat het in drukletters... geen discussie mogelijk, geen leesfouten mogelijk.
Nogmaals...Als ik naar een telefoonwinkel ga en vraag of een forwarding mogelijk is, dan mag ik toch hopen dat men mij eerlijk antwoord. Als ze dat niet kunnen laten ze dan aub iemand zoeken die het wel weet. In heel de BGC winkel heb ik nu al 5 à 6 man zien ronlopen en als die daar alleen zijn om GSM of zo te verkopen vrees ik dat een groot feel van onze BGC-faktuur nodig is om simpele caissieres te betalen.The Oddity schreef:Die meerprijs.. dat weet ik zo nog niet, ik zou toch eens de kleine lettertjes van het contract en de voorwaarden lezen.. daar durf ik mij niet mee uitlaten. Het kan zijn dat skynet in die voorwaarden staan heeft dat het geen fwding levert en dus enkel aan coporate-sites kan gekoppeld worden. De oplossing is dan gewoon ergens anders dan bij Skynet je domeinnaam nemen voor pakweg €8 en fwden naar je hosting. (zie topics in ons forum)
Ik hoef echt geen schadevergoeding? maar weiger wel om bijna€ 200 te betalen voor een non-service. En als het van de datum bij BGC afhangt, dan moeten ze op die bewuste dag maar staken voor meer loon of loon naar werken of zo.The Oddity schreef:Mja ik kan er niet echt veel meer aan toevoegen, volgens mij zal BGC je alle kosten die té veel gemaakt zijn door een fout terug betalen... maar een compensatie... ik weet het niet.
Ik zou je adviseren voor je iets dergelijks onderneemt je eens grondig te informeren op het internet.. de websites, de fora, hier..je kan hier soms veel te weten komen. Ik denk dat jij heel veel ongeluk hebt gehad (twas toch vrijdag de 13e niet) Hopelijk valt dat niet veel voor, en zorgt BGC dat dit in orde komt!
Eric, het is nu juist het feit dat die internet diensten in oorsprong niet van Belgacom zijn... het is Skynet en dat waren 2 verschillende bedrijven. Het is pas sinds onlangs dat BGC die internetdiensten overgenomen heeft. En blijkbaar kan je nu al domeinnamen kopen in winkels.. mja zou dat nooit op die manier verkopen ma kom. Ik ben er zeker van dat dat zoiets is dat die mensen in de boetiek er effe snel moeten bijnemen en er veel te weinig van kennen. Ik vind persoonlijk dat die mensen niet zoveel schuld treft... hun bazen zeggen tegen hen: verkopen, verkopen, verkopen...Eric schreef: Dat zou ik nog kunnen begrijpen, maar waarom zegt men mij dan gewoon niet dat zij het niet kennen of snappen. Zij die in de winkel staan vertegenwoordigen, toch de firma. En als zij het al niet snappen hoe zou ik uit de uitleg op Internet dan iets moeten halen!!! En of het nu veel of weinig gevraagd wordt in een teleboetiek doet hier absoluut niet ter zake. Men bied een product aan of men doet het niet. Ik open ook geen viswinkel om enkel opgelegde haringen te verkopen.
Dat is het dus net eh, die mensen zijn geen specialisten... ma kom das al genoeg gezegd. Het is dus zeker hun fout niet, maar er is ergens een in hun systeem een fout gebeurd die zeker niet had mogen gebeuren. En het is dus een aanéénschakeling van misverstanden....Eric schreef: Inderdaad had ik die formulieren zelf moeten invullen, maar als een "specialiste " het mij aanbied ben ik daar niet ongelukkig om. Alvorens te tekenen heb ik de hele boel wel grondig negekeken en was alles juist. Dat de in het Engels voorkomende naam een beetje raar klinkt is dan nog geen rede om NÁ het faxen de naam te veranderen.
Dat me na een week wordt verteld dat mijn aanvraag op foute (oude) papieren werd gesteld wil ik er ook nog bijnemen, maar uiteindelijk was daar ook niets van waar. En nu had ik toch met specialisten van Skynet zelf te maken...