Siglo schreef:Telenet, of hoe gedurende 6 jaar stilstaan en toch uw klanten de indruk geven dat ze bij isp zitten die meegaat met zijn tijd...
Wie is die 'zijn ' dan?
Niet met mijn tijd dat ze meegaan (en als 33-jarige begin ik ook al te vertragen

)
Dat is altijd al zo geweest met Telenet.
Ze hebben mij vroeger nog afgesloten omdat ik na 6 maanden geen facturen kreeg en ik zelf vroeg om te mogen betalen (met die 10.000 fr opstart vroeger...).
Ben al jaren op ADSL, en is mijn eigen (en goede) keuze volgens de mogelijkheden in Belgie.
Maar het schandaligste is dat ze de KABEL ook hebben (is niet mijn keuze van aanbieder, word gedwongen hen te voederen, en als straf straks 8 kanalen minder

)
Word tijd dat de regering es ingrijpt (als da veel zal helpen) want zij willen toch voor iedere belg internet?
Wel laat een paar bedrijven een bod doen om dat te mogen doen (jaarlijks herzienbaar???) en verplicht de locale loop te lossen, en we zullen gaan naar Nederlands toestanden.
Met opties als die Extra Ligt versie voor vb 5€ in een maand (maar 64Kbs mag wel meer) voor wie dat wilt of FUP voor deftige prijs...
Word tijd dat TELenet geboycot word, of tenminste afgestraft voor zo een afzetterij.
Sorry voor de (beetje offtopic soms) lange post maar jullie kennen dat wel als je es begint erover.... kan je niet meer stoppen hé)