Speedtouch 580, externe antenne?

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Kan iemand me zeggen of het mogelijk is om een externe antenne aan te sluiten op de speedtouch 580? Dus of er een extra antenne connectie is, of dat de standaard antenne er kan afgeschroefd worden?

PS: schandalig hoe wij Belgen worden opgelicht.
Speedtopuch 580 van speedtouchdslshop.be: 139 EUR
Speedtopuch 580 van speedtouchdslshop.nl: 109 EUR

Zelfde verhaal voor de NICs en aaan de layout en links te zien kan je er donder op zeggen dat't dezelfde shop is. :evil:
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Daar is een simpele reden voor te vinden: 19% <-> 21% BTW, lagere verzendingskosten indien binnenland...

Ik herinner me het geval dat ik bij Mp3Man.nl een mp3-speler kocht. Er is ook Mp3Man.be; zelfde stock, site, leverancier, ... andere prijzen. Ik heb het laten aankomen in NL en heb uiteindelijk € 70 minder betaald.
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Kan iemand me zeggen of het mogelijk is om een externe antenne aan te sluiten op de speedtouch 580? Dus of er een extra antenne connectie is, of dat de standaard antenne er kan afgeschroefd worden?
Even google gebruiken: Je zocht een antenne?
Afbeelding
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
Bedankt: 550 keer
Provider
Te Koop forum

Hoewel blue-sky's link nu niet echt de info geeft waar jij naar op zoek bent, staan daar wel foto's van de 580. En voor zover ik kan zien kan je die antenne er NIET afschroeven of een andere high-gain antenne opzetten.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
poohbeer
Pro Member
Pro Member

Sasuke schreef:Hoewel blue-sky's link nu niet echt de info geeft waar jij naar op zoek bent, staan daar wel foto's van de 580. En voor zover ik kan zien kan je die antenne er NIET afschroeven of een andere high-gain antenne opzetten.

Grtz,

Sasuke
Dat kan je op die foto's helaas niet zien hoor. Kan best dat je de huidige antenne eraf kan schroeven. Dat kan je op deze (en de meeste andere) fotos niet zien helaas.
Op de "Senao 3054PCIA Wireless 11g PCI card + 5dBi Desktop Omni antenne" kan je't beste zien.. zelfde soort antenne maar die kan je er dus netjes afschroeven.

Niemand zo'n ding staan thuis? Of een ander Speedtouch model?
Laatst gewijzigd door poohbeer 31 mei 2005, 14:26, in totaal 1 gewijzigd.
poohbeer
Pro Member
Pro Member

meon schreef:Daar is een simpele reden voor te vinden: 19% <-> 21% BTW, lagere verzendingskosten indien binnenland...

Ik herinner me het geval dat ik bij Mp3Man.nl een mp3-speler kocht. Er is ook Mp3Man.be; zelfde stock, site, leverancier, ... andere prijzen. Ik heb het laten aankomen in NL en heb uiteindelijk € 70 minder betaald.
Dat beetje BTW maakt echt het verschil niet hoor en transport al net zo min. Gewoon weer dat hier in België niemand z'n prijzen omlaag zet aangezien er toch geen concurrentie is.
Bah. Heb ook wel wat vrienden in NL zitten maar om voor 50 euro m'n zooi daar te laten leveren en hun weer mt mijn gedoe op te zadelen..
poohbeer
Pro Member
Pro Member

Toch nog even verbeteren.. .be site is zelfs goedkoper dan de .nl site aangezien de .be incl BTW is en de .nl site exclusief.

My bad :)
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”