Wel,
Ik ga hier ook eens een vraag stellen. Dit is één van de weinige malen dat ik een probleem tegenkom dat ik niet snel opgelost kreeg en graag had ik eens gezien of er anderen nog meer input konden geven.
Originele Situatie:
Webserver windows 2000 met IIS5 in een AD Domein
Nieuwe Situatie:
Webserver uit domein gehaald en verzet naar DMZ op apart subnet
Probleem is nu dat er geen ASP (Internal Server 500) en CGI applicaties meer geparsed worden (CGI fout: Iets met unapproved behavior i.v.m. headers)
IIS is er al enkele malen afgehaald en opnieuw opgezet, permissions allemaal nagekeken (ook eens met everyone op FC), maar niets helpt.
Iemand nog een idee ?
Thanks,
Sasuke
PS: De applicatie werkte perfect voordien (is een front-end client die connecteerd naar een backend server.) De client console (niet web) werkt perfect, dus traffiek van/naar DMZ is OK.
IIS 5.0 ASP & CGI errors
- Sasuke
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
- Bedankt: 550 keer
Goeien Tip meon, ASP pagina"s lukken al. Zit echter nog altijd met die CGI fout.
Het is eigenlijk een .exe die word opgeroepen na een login pagina (cgi script geeft login door aan de applicatie voor zover ik begrijp.)
De fout is de volgende:
CGI Error
The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of HTTP headers. The headers it did return are:
Hopelijk zegt iemand dit wat meer.
Thanks,
Sasuke
Het is eigenlijk een .exe die word opgeroepen na een login pagina (cgi script geeft login door aan de applicatie voor zover ik begrijp.)
De fout is de volgende:
CGI Error
The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of HTTP headers. The headers it did return are:
Hopelijk zegt iemand dit wat meer.
Thanks,
Sasuke
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Lijkt me dan een probleem met authenticatie... aangezien je webserver niet meer in het domein zit krijg je waarschijnlijk connectie problemen naar je backend.Sasuke schreef:Nieuwe Situatie:
Webserver uit domein gehaald en verzet naar DMZ op apart subnet
Connectie naar backend is niet het probleem. Die werkt als je de applicatie manueel via CLI start.
Het probleem is ondertussen al wel herleid tot een issue met de IUSR en IWAM account synchronisatie tussen de SAM- en IIS meta database.
Probleem doet zich voor wanneer er een COM+ cal word uitgevoerd (dus ASP of CGI processes)
Grtz,
Sasuke (maar dan op de PC van Seal
)
Het probleem is ondertussen al wel herleid tot een issue met de IUSR en IWAM account synchronisatie tussen de SAM- en IIS meta database.
Probleem doet zich voor wanneer er een COM+ cal word uitgevoerd (dus ASP of CGI processes)
Grtz,
Sasuke (maar dan op de PC van Seal