USR8054 Wireless Router

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Sinds kort is de nieuwe 1.67b44 firmware aanwezig op de website van USR.
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
Bedankt: 550 keer
Provider
Te Koop forum

Heb deze firmware nu eens geprobeerd, maar nog steeds krijg ik geen connectie met de USR8054 in combinatie met een Cisco Aeronet PCMCIA 802.11b kaartje ... doemen hé :(

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Sasuke schreef:Heb deze firmware nu eens geprobeerd, maar nog steeds krijg ik geen connectie met de USR8054 in combinatie met een Cisco Aeronet PCMCIA 802.11b kaartje ... doemen hé :(
Zie je je wireless router met het Cisco kaartje ? Lukt het ook niet zonder enige vorm van security (SSID aan, WEP/WPA uit) ? Krijg je iets in de log van de USR8054 ?

M'n DHCP probleem (al heb ik er geen last van, alleen staat m'n log propvol) met TN is trouwens ook nog steeds niet opgelost.
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
Bedankt: 550 keer
Provider
Te Koop forum

Mja,

Ik kan m'n SSD ID zien, maar kan nooit verbinding maken. Die word altijd onmiddellijk terug verbroken (geen MAC security ingesteld). Heb al alles geprobeerd tot zelfs het terugschroeven van het vermogen van m'n WLAN adapter en het aanpassen van de RTS fragmentatie e.d.

Ik maak connectie, en na 2 seconden verlies ik de connectie al terug en word ze niet meer opnieuw gemaakt (of ik moet de adapter herstarten). Met m'n USR wlan PCMCIA kaartje is er geen enkel probleem, ook niet met het ingebouwde miniPCI wlan kaartje van een Acer Laptop bvb.

Ach ... ik koop mezelf binnenkort wel degelijk linksys materiaal wanneer ik m'n Cisco ADSL router verkocht krijg.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”