Na een upgrade van Office XP -> Office 2003 heb ik iets raar voor met Outlook... Ik importeer de gegevens uit de oude Outlook nr de nieuwe Outlook, maar hij wil ineens niets meer ophalen van de server. Verzenden lukt wel nog blijkbaar... Heb al geprobeerd met de e-mailaccount te verwijderen en dan opnieuw aan te maken, maar helpt blijkbaar niet. Heb al tevergeefs gezocht op Skynet fora en Hulpfunctie daar, maar ook niks... Eerst de account ingevoegd via Configuratiescherm -> Mail, Nieuwe account aanmaken. Hij verstuurd dan testmail die als succesvol word aangegeven, maar wanneer ik dan via Outlook opnieuw probeer.... Errors à volonté....
Poorten staan ingesteld als 110 en 25 (default-instellingen)
Iemand nog een idee?????
Thnx...
flamenca
Configuratie Outlook 2003
Misschien toch eventjes kort testen met de firewall uitgeschakeld.
Zou de nie.... é"'èçé'( !!!!! Microsoft logica waarschijnlijk....
Heb mijn account verwijderd, internetverbinding verbroken, heropgestart, account toegevoegd (zoals ik al x keren voordien had gedaan), internetverbinding gemaakt, Outlook geopend... en.... HET WERKT!!!!!!
Vraag me nie hoe... of waarom... maar t lukt....
Me happy en nu kan ik rustig gaan slapen
Thnx voor de antwoorden....
flamenca

Heb mijn account verwijderd, internetverbinding verbroken, heropgestart, account toegevoegd (zoals ik al x keren voordien had gedaan), internetverbinding gemaakt, Outlook geopend... en.... HET WERKT!!!!!!
Vraag me nie hoe... of waarom... maar t lukt....

Me happy en nu kan ik rustig gaan slapen

Thnx voor de antwoorden....

flamenca