Hoi,
Wou eens polsen welke laadpas aan te bevelen is voor particulieren.
Na wat zoeken momenteel kaart van D’leteren.
Kaart had ik gratis door ik klant bij Engie dit jaar voor elek/gas.
Wat zijn belangrijke criteria:
Kosten per kWh.
Extra laadkost zoals - laadsessie - toelage per kWh
Kost van kaart of badge
Zonder of met abbo
Laadpas topic
- Goztow
- Administrator

- Uitgedeelde bedankjes: 1732 keer
- Bedankt: 1667 keer
- Recent bedankt: 18 keer
Als je wat opzoekwerk doet, dan zou het super tof zijn indien je een vergelijkende tabel kan posten. Zo hebben anderen er ook heel wat aan!
-
duizend
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 188 keer
- Bedankt: 386 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Zie
viewtopic.php?p=1038540#p1038540
Volledig gratis, geen abbo en lage kwh prijzen, ook in Belgie.
Als je er één aanvraagt, mij even referren bij het aanvragen van de kaart en we krijgen elk 5 euro laadkrediet.
Als je er één aanvraagt, mij even referren bij het aanvragen van de kaart en we krijgen elk 5 euro laadkrediet.
-
Abusimbal
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 397 keer
- Bedankt: 123 keer
Deze video gaat over een rit van 1200 naar Frankrijk, zonder laadpas, via Fastned app.buthead schreef: 1 week geleden Hoi,
Wou eens polsen welke laadpas aan te bevelen is voor particulieren.
Na wat zoeken momenteel kaart van D’leteren.
Kaart had ik gratis door ik klant bij Engie dit jaar voor elek/gas.
Wat zijn belangrijke criteria:
Kosten per kWh.
Extra laadkost zoals - laadsessie - toelage per kWh
Kost van kaart of badge
Zonder of met abbo
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S25 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS1821+
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin Venu3
Samsung Galaxy S25 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS1821+
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin Venu3
- buthead
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 151 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Zal account aanmaken, stuur even je referral door ofz privé of via topicduizend schreef:Zie
Echt handige app
Internet = Hey Telecom
Telefonie/GSM = Hey Telecom
TV = PX pickx + Streaming
Telefonie/GSM = Hey Telecom
TV = PX pickx + Streaming
-
DarkV
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 136 keer
- Bedankt: 183 keer
De prijzen op het einde kloppen volgens mij totaal niet... zo'n 15 en 64 euro... en totaal is 102 euro ???Abusimbal schreef: 1 week geleden Deze video gaat over een rit van 1200 naar Frankrijk, zonder laadpas, via Fastned app.
Tevens geeft men aan dat laden in Frankrijf aan 43 cent is terwijl in de video het overzicht eveneens 49 cent aangeeft zoals in Duitsland ???
- meon
- Administrator

- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 584 keer
- Bedankt: 780 keer
Luminus, 50five, Stroohm, D'ieteren Energy,... gebruiken Last Mile Solutions. Ik neem aan dat al die tarieven dan ook hetzelfde zullen zijn?
Voor de lokale laadpalen die ik vergeleken heb zijn het ook dezelfde tarieven als Electroverse.
Voor de lokale laadpalen die ik vergeleken heb zijn het ook dezelfde tarieven als Electroverse.
-
DarkV
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 136 keer
- Bedankt: 183 keer
Ik denk dat het iets complexer is... zelfs welke laadpalen inbegrepen zijn kan verschillen ondanks hetzelfde achterliggende netwerk.
Ik heb ook al rare dingen gezien zoals bijvoorbeeld Gabriels Massenhoven welke een publiek tarief heeft van 59 cent terwijl Luminus 1 euro aangaf in de app (D'Ieteren geeft nu eveneens 0.59 al zou dat betekenen dat ze geen korting hebben tov. de publieke prijs ?)
Ik heb ook al rare dingen gezien zoals bijvoorbeeld Gabriels Massenhoven welke een publiek tarief heeft van 59 cent terwijl Luminus 1 euro aangaf in de app (D'Ieteren geeft nu eveneens 0.59 al zou dat betekenen dat ze geen korting hebben tov. de publieke prijs ?)
-
pfuhu
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 82 keer
Ik denk dat het onmogelijk is zo te vergelijken. Ik gebruik privé meestal Electroverse. Is meestal de goedkoopste.
Voor de salariswagen hebben we dan weer een laadpas die bvb véél duurder is dan Electroverse (niet erg, het werk betaalt), maar er is 1 merk snelladers (met een 4-tal sites in Belgie) waar ik met de pas van mijn werk kan snelladen aan 37c€. Als ik aan diezelfde lader Electroverse (of gelijk welke andere laadpas) gebruik, is het eerder 70c€.
Ik heb al geleerd: zorgen dat je meerdere pasjes hebt, altijd vergelijken, en in sommige gevallen (bvb met op verlof gaan) tijdelijk abo afsluiten bij fastned/Ionity/Tesla/ENBW om goedkoper te kunnen laden per kWh. De abonnementskost is meestal héél snel terugverdiend dankzij de hoeveelheid die je dan op korte tijd laadt.
Europa zou hier beter wat moeite in steken om dit wat te versimpelen ipv al de andere regelneverij waar ze zich mee bezighouden.
Voor de salariswagen hebben we dan weer een laadpas die bvb véél duurder is dan Electroverse (niet erg, het werk betaalt), maar er is 1 merk snelladers (met een 4-tal sites in Belgie) waar ik met de pas van mijn werk kan snelladen aan 37c€. Als ik aan diezelfde lader Electroverse (of gelijk welke andere laadpas) gebruik, is het eerder 70c€.
Ik heb al geleerd: zorgen dat je meerdere pasjes hebt, altijd vergelijken, en in sommige gevallen (bvb met op verlof gaan) tijdelijk abo afsluiten bij fastned/Ionity/Tesla/ENBW om goedkoper te kunnen laden per kWh. De abonnementskost is meestal héél snel terugverdiend dankzij de hoeveelheid die je dan op korte tijd laadt.
Europa zou hier beter wat moeite in steken om dit wat te versimpelen ipv al de andere regelneverij waar ze zich mee bezighouden.