Object + omschrijving: Mac Mini Late 2012
Hardware Info
Specs: https://support.apple.com/en-gb/111926
CPU: Intel® Core™ i7-3720QM CPU @ 2.60GHz (6M Cache, up to 3.60 GHz)
GPU: Intel HD Graphics 4000
RAM: 16GB
SSD: 500GB
HD: 1TB
Info: de RAM en de SSD zijn er zelf ingestoken als upgrade, de originele RAM latjes lever ik er bij. Is een desktop Mac, dus niet echt schade aan qua krassen.
Extra: kan er nog gratis een server rackmount met bijhorende kabels bijleveren indien nuttig (zie foto’s), anders geef ik die later nog in een aparte topic weg. Merk op dat het pakketje bij verzenden wel groter zal worden dan.
Software Info
Info: MacOS recovery gebruikt dus bij opstarten staat ie klaar om door de installatie wizard te lopen. Merk op dat Catalina geen security updates meer krijgt sinds 2022, dus weet dat dit mogelijk niet meer als een veilig OS kan beschouwd worden. Vandaar dat ik hier zelf Proxmox op had draaien de laatste jaren.
Optionele foto's: zie hier
Minimumprijs: €5
Hoogste bod x-aantal uur na het hoogste bod wint (opbod per €5): 24u
Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten: Afhalen in Gent, op te sturen op kosten van de koper (gebruikte dienst kunnen we via PB afstemmen), dus een bod wordt altijd bezien als een bod zonder verzendkosten.
[Te koop] Apple Mac Mini Server Late 2012
Forumregels
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
- bollewolle
- Elite Poster

- Twitter: bollewolle
- Uitgedeelde bedankjes: 202 keer
- Bedankt: 103 keer
- bollewolle
- Elite Poster

Genoteerd, als er om 19:03 vandaag niemand hoger heeft geboden komt ie uw richting uit.
-
Doktor Avalanche
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 124 keer
- Bedankt: 70 keer
- Contacteer:
€40, enkel mac mini...
"The Internet is allergic to truth, reason and humour."
- bollewolle
- Elite Poster

De 24u zijn gepasseerd, ik zal een pb sturen naar Doktor Avalanche om verder af te ronden.