Vandaag heeft BASE het budget merk van Telenet een nieuwe BASE Internet product gelanceerd.
BASE Internet Unlimited+
400 Mbps download
30 Mbps upload
51€ (of 45,90€ in combo met een andere BASE product)
Nieuwe aanbod BASE Internet Unlimited+
-
Luc Watrin
- Pro Member

- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 129 keer
- buthead
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 154 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Leuk om meer aanbod te zien en goed, hopelijk geven de andere budget merken ook hogere abbo s erdoor
Internet = Orange
Telefonie/GSM = Orange
TV = Streaming
Telefonie/GSM = Orange
TV = Streaming
-
ToMiKoN
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 49 keer
Zeker nog een mooi aanbod. Maar het is mij het prijsverschil niet waard om te upgraden. Upload mocht ook net wat meer, ze zitten nog altijd onder VDSL.
Mobiel: iPhone 16 Pro + Proximus werk abonnement + DIGI kids e-SIM
Tablet: iPad 2020+2021 128 Gb
Home: BASE Internet Unlimited + App TV via GoogleTV box
Tablet: iPad 2020+2021 128 Gb
Home: BASE Internet Unlimited + App TV via GoogleTV box
-
daydreamke
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 33 keer
Ik ben al 2j tevreden klant van Base en kreeg gisteren een mail ivm het nieuwe unlimited+ abbonement. Interessant maar ik vind de 10EU extra te duur en eigenlijk heeft er niemand dit nodig. 200mbps download is meer dan voldoende om met heel het gezin te streamen.
Int.: BASE: 200/20 Mbps -> €36
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
-
davleema73
- Starter

Ook al een tijdje tevreden met Base internet (200/20), maar voor slechts 10 Euro extra/maand vind ik dat toch een leuk aanbod. DL-snelheid x2, en upload +50%. Ben dan ook overgestapt. Wel opvallend, de overstap gaat quasi onmiddellijk in.
Je klikt op de laatste Ok, en hup, ze rebooten je modem al.
Je klikt op de laatste Ok, en hup, ze rebooten je modem al.
-
ghostboy1993
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 50 keer
- Bedankt: 17 keer
heel leuk voor mensen die helaas geen fiber kunnen nemen .
Als je wel Fiber kunt nemen raad ik toch beter iedereen aan om naar Fiber te gaan .
Vooral voor de stabiliteit EN de pakke hogere upload .
Al 7 maand Fiber klant en geen spijt van !
Als je wel Fiber kunt nemen raad ik toch beter iedereen aan om naar Fiber te gaan .
Vooral voor de stabiliteit EN de pakke hogere upload .
Al 7 maand Fiber klant en geen spijt van !
-
davleema73
- Starter

Idd heel leuk voor mensen die helaas (nog) geen fiber kunnen nemen. Anderzijds, 400Mbps is voorlopig mééér dan genoeg voor mij.
- cyberbug
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
- Bedankt: 193 keer
- Recent bedankt: 3 keer
- Contacteer:
wij hebben ook gewoon het standaard Base abo.
Toevallig zijn ze hier vandaag fiber van Wyre aan het leggen in de appartementen.
alle fiber komt binnen op 1 punt (die ligt er al bijna een jaar. vandaag zijn ze alle vertakkingen aan het maken.
vandaar gaan ze vertakken naar punten naast alle lift kokers er worden dan gaten tot elk verdiep. en word er dan naast de deur van elk appartement een aansluit punt gemaakt. Het naar binnen brengen tot in het appartement is dan de verantwoordelijkheid van de eigenaar.
Als huurder heb ik deze info moeten vernemen op de buurt BBQ... Coax gaat er dan na enkele maanden uit geen idee of base hier dan gewoon Fiber gaat aanbieden.
Volgens het aanspreekpunt de appartement zou ook bij Base de modem vervangen worden door een fiber modem. maar je abonnement (voorwaarden / snelheden zouden gewoon behouden blijven alsof het een coax abonnement was)
Edit
De brief is net vandaag binnen blijkbaar. (er zijn kopies in de bussen van de huurders gestoken.
ik had de fiber bundel en wachtbuizen voor meerdere appartement blokken wel iets dikker verwacht.
Toevallig zijn ze hier vandaag fiber van Wyre aan het leggen in de appartementen.
alle fiber komt binnen op 1 punt (die ligt er al bijna een jaar. vandaag zijn ze alle vertakkingen aan het maken.
vandaar gaan ze vertakken naar punten naast alle lift kokers er worden dan gaten tot elk verdiep. en word er dan naast de deur van elk appartement een aansluit punt gemaakt. Het naar binnen brengen tot in het appartement is dan de verantwoordelijkheid van de eigenaar.
Als huurder heb ik deze info moeten vernemen op de buurt BBQ... Coax gaat er dan na enkele maanden uit geen idee of base hier dan gewoon Fiber gaat aanbieden.
Volgens het aanspreekpunt de appartement zou ook bij Base de modem vervangen worden door een fiber modem. maar je abonnement (voorwaarden / snelheden zouden gewoon behouden blijven alsof het een coax abonnement was)
Edit
De brief is net vandaag binnen blijkbaar. (er zijn kopies in de bussen van de huurders gestoken.
enkele paseges uit de brief schreef: Op maandag 29 juni 2026 start de firma WYRE in opdracht van Telenet met de plaatsing van glasvezelkabels
...
Op elke verdieping wordt een aftakdoos geplaatst. Later kan de glasvezelkabel in elk appartement privatief aangesloten worden op initiatief van de eigenaar.
De graafwerken voor de sleuf zullen vermoedelijk één dag in beslag nemen. De bekabeling tot aan elk appartement brengen zal wellicht tot en met woensdag duren. Als alle bekabeling is uitgevoerd, moeten alle leidingen nog getest worden.
...
De werken zullen uiteraard zorgen voor stof en geluidsoverlast. Er werd op maandag een plaatsbeschrijving (foto's) opgemaakt, zodat eventuele schade door de werken achteraf kan worden vastgesteld.
Voor alle duidelijkheid: er gebeuren geen werken in de appartementen.
Hoogachtend
ik had de fiber bundel en wachtbuizen voor meerdere appartement blokken wel iets dikker verwacht.
Laatst gewijzigd door cyberbug 2 maanden geleden, in totaal 2 gewijzigd.
Greetz cyberbug
-
philippe_d
- Moderator

- Uitgedeelde bedankjes: 1062 keer
- Bedankt: 3925 keer
- Recent bedankt: 13 keer
Of zoals bij Telenet fiber: symmetrische snelheden?
Dus 200/200 (ipv 200/20), 400/400 (ipv 400/30)?
Dus 200/200 (ipv 200/20), 400/400 (ipv 400/30)?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.24 BETA, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.24 BETA, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.