John Ternus wordt nieuwe CEO van Apple

Ander nieuws dat te maken heeft met technologie
Plaats reactie
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 155 keer
Bedankt: 248 keer
Recent bedankt: 9 keer
Provider

Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 716 keer
Bedankt: 795 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider
Te Koop forum

Zat eraan te komen.

Ik denk dat dit een goede keuze is want het is iemand die het bedrijf maar vooral ook de producten ook technisch erg goed kent.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Kun
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 37 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Plots krijgen alle iPhones, MacBooks en AirPods volgend jaar verwijderbare batterijen en plots gaan alle Apple producten geen lijm meer gebruiken. :)

Toegevoegd na 3 uren 42 minuten 41 seconden:
Re: John Ternus wordt nieuwe CEO van Apple
Report: John Ternus to be ‘decisive’ leader, ‘reinvent’ product lineup as Apple CEO

https://9to5mac.com/2026/04/21/john-ter ... -products/
The report also details that Apple picked John Ternus because they believed he’ll “reinvent” Apple’s product lineup and keep a “sharper focus” on products. MacBook Neo was likely the first true sign of this, with the report remarking that John Ternus urged the company to make it.
Ik denk dat de toekomst van Apple er goed uitziet.
Internet + TV: Telenet
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 716 keer
Bedankt: 795 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider
Te Koop forum

Dat ligt eerder aan een eis van de EU dan aan wie de baas is bij Apple. Ik zie het ook goed zitten met hem, hij is technisch zeer goed op de hoogte en ik hoop dat hij meer voor betere technische oplossingen zal kiezen. De veranderingen die EU vraagt passen daar natuurlijk in.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 81 keer
Bedankt: 263 keer
Provider

De laatste MacBook die uitkwam, de Neo, is trouwens ook al voorzien met schroeven en bouten ipv lijm. Daar zijn ook al rapporten over. Dit is dus het eerste product. Enige "nadeel", in hoeverre dat echt een nadeel is, is dat die iets dikker is. Dat was niet de bedoeling, al scheelt het niet gek veel.
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via  Apple TV
GSM: Hey Mobile L 80GB

 iPhone 17 256GB|  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  MacBook Air M4 13" (2025) |  iPad Pro M4 (2024) 256GB |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2, 1x U6 Pro en 5x UAP-AC-PRO
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws ivm technologie”