Van edpnet mobiel naar Hey mobiel
-
bartman
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 30 keer
Vraagje: Edpnet gebruikt het orange B netwerk maar gaat over naar het citymesh netwerk. Mijn partner heeft een hey telecom simkaart en de overzetting is in gang gezet. Maar llopt het dat als je overgaat van de ene provider naar de andere op hetzelfde netwerk dar je dan de simkaart niet moet veranderen?
- neils1108
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 24 keer
Ik vermoed van niet. Omdat je naar een andere provider gaat. Ik denk dat dit alleen gebeurt als je bv. van Orange naar Hey! gaat.bartman schreef: 3 maanden geleden Maar llopt het dat als je overgaat van de ene provider naar de andere op hetzelfde netwerk dar je dan de simkaart niet moet veranderen?
-
Flippi
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
- Bedankt: 114 keer
Ik lees letterlijk op de site van Edpnet: "Edpnet gebruikt het supersnelle netwerk van DIGI & Proximus".bartman schreef: 3 maanden geleden Edpnet gebruikt het orange B netwerk maar gaat over naar het citymesh netwerk
Gratis cloudopslag bij Filen.io
20 GB i.p.v. 10 GB met deze invite
20 GB i.p.v. 10 GB met deze invite
-
Flup
- Pro Member

- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 59 keer
Hey! Is van Orange zelf en kan je dus enigszins bekijken als een tariefplan van Orange verkocht op een andere site. Dat is de reden dat je niet moet wisselen van simkaart. Een andere MVNO (al dan niet) op het zelfde netwerk is volgens mij altijd met een andere sim kaart.
Provider: Hey Telecom (150/15)
Modem/Router: Fritz!Box 6670 cable
TV: Mibox S TV en Chromecast Google TV
Modem/Router: Fritz!Box 6670 cable
TV: Mibox S TV en Chromecast Google TV