Van edpnet mobiel naar Hey mobiel

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 30 keer

Vraagje: Edpnet gebruikt het orange B netwerk maar gaat over naar het citymesh netwerk. Mijn partner heeft een hey telecom simkaart en de overzetting is in gang gezet. Maar llopt het dat als je overgaat van de ene provider naar de andere op hetzelfde netwerk dar je dan de simkaart niet moet veranderen?
neils1108
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 24 keer
Provider

bartman schreef: 3 maanden geleden Maar llopt het dat als je overgaat van de ene provider naar de andere op hetzelfde netwerk dar je dan de simkaart niet moet veranderen?
Ik vermoed van niet. Omdat je naar een andere provider gaat. Ik denk dat dit alleen gebeurt als je bv. van Orange naar Hey! gaat.
:beerchug:
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 651 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

is dat zo? moet je de simkaart niet veranderen als je van edpnet (op orange) naar hey of orange gaat ?
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 114 keer
Provider
Te Koop forum

bartman schreef: 3 maanden geleden Edpnet gebruikt het orange B netwerk maar gaat over naar het citymesh netwerk
Ik lees letterlijk op de site van Edpnet: "Edpnet gebruikt het supersnelle netwerk van DIGI & Proximus".
Gratis cloudopslag bij Filen.io
20 GB i.p.v. 10 GB met deze invite
Flup
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 59 keer
Provider

Hey! Is van Orange zelf en kan je dus enigszins bekijken als een tariefplan van Orange verkocht op een andere site. Dat is de reden dat je niet moet wisselen van simkaart. Een andere MVNO (al dan niet) op het zelfde netwerk is volgens mij altijd met een andere sim kaart.
Provider: Hey Telecom (150/15)
Modem/Router: Fritz!Box 6670 cable
TV: Mibox S TV en Chromecast Google TV
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”