Brennensthul
-
bartman
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 29 keer
Deze denk ik toch wel gekende fabrikant brengt ook een hele resem produkten uit voor een smart home maar ik zag dat hun wifi stekkerdoos niet terug te vinden is op hun .be website maar wel op hun .de. Wil dit zeggen dat het in België verboden is deze te gebruiken ?
- Sinna
- Elite Poster

- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 353 keer
- Bedankt: 241 keer
- Recent bedankt: 3 keer
- Contacteer:
Verschil tussen rand- en penaarde?
Als de doos deel uitmaakt van de vaste installatie, dan moet het in BE penaarde zijn, anders mag het ook randaarde zijn.
Ik zie geen reden waarom je die niet zou mogen gebruiken, mits je rekening houdt met maximale belasting (maar da's eigenlijk met alle stekkerdozen zo).
Als de doos deel uitmaakt van de vaste installatie, dan moet het in BE penaarde zijn, anders mag het ook randaarde zijn.
Ik zie geen reden waarom je die niet zou mogen gebruiken, mits je rekening houdt met maximale belasting (maar da's eigenlijk met alle stekkerdozen zo).
Computer(k)nul
-
Ernie
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 321 keer
- Bedankt: 60 keer
Is het tegenwoordig nog wel een een goed idee om een product te taxeren op het merk?
Ik hoor dat zo vaak en blijkt dat fabrikanten regelmatig rebranded artikelen verkopen wat in het huidige klimaat van winstmaximalisatie en kostenreductie niet verwonderlijk is.
Ik hoor dat zo vaak en blijkt dat fabrikanten regelmatig rebranded artikelen verkopen wat in het huidige klimaat van winstmaximalisatie en kostenreductie niet verwonderlijk is.
Heppie NY!
- Sinna
- Elite Poster

- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 353 keer
- Bedankt: 241 keer
- Contacteer:
Taxeren op merk is inderdaad een goede vraag. Ik heb tot nu toe zeer goede ervaringen met Brennenstuhl, maar bv. Philips is al lang niet meer het Philips van vroeger.
Ik kocht vorige week een Wifi-stekkerdoos van Marmitek (mét penaarde) op iBood. Op basis van de zeer beperkte handleiding blijkt dat gewoon met Tuya aangestuurd te kunnen worden.
@TS: mocht je voor deze stekkerdoos gaan en energiemeting belangrijk vinden: deze doos doet geen meting per stopcontact maar enkel in totaliteit (waardoor die voor mij opeens een stuk minder interessant wordt, maar terugsturen is gewoon pokkeduur).
Ik kocht vorige week een Wifi-stekkerdoos van Marmitek (mét penaarde) op iBood. Op basis van de zeer beperkte handleiding blijkt dat gewoon met Tuya aangestuurd te kunnen worden.
@TS: mocht je voor deze stekkerdoos gaan en energiemeting belangrijk vinden: deze doos doet geen meting per stopcontact maar enkel in totaliteit (waardoor die voor mij opeens een stuk minder interessant wordt, maar terugsturen is gewoon pokkeduur).
Computer(k)nul