Van proximus tv naar base tv app?

Alle discussies over BASE kunnen hier terecht
Plaats reactie
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1687 keer
Bedankt: 1484 keer
Recent bedankt: 8 keer
Provider
Te Koop forum

Momenteel hebben we al vele jaren proximus internet en tv thuis. Dit is een vdsl2 lijn. De proximus decoder geeft geregeld problemen die met een heropstart van de decoder zijn op te lossen. Ik vind bovendien dat we redelijk veel betalen, nl 76 euro voor internet en tv. De mobiele abonnementen hebben we al verhuisd naar digi.

TV is belangrijk omdat de vrouw er nog naar kijkt. De waf is dus heel belangrijk.

We hebben 2 tv's thuis, beide recente Philips tv's met Android TV erop.

Ik zit nu te kijken naar de base tv app, wat als bijkomend voordeel zou hebben dat ik vrij van provider kan wisselen en bijvoorbeeld edpnet kan overwegen. Dan kom ik op 50 euro ipv 76 per maand.

Mijn vraag is, wat zijn de verschillen in tv ervaring tussen base tv app en px tv decoder? Wie heeft hier ervaring mee?

Kan ik base TV een maandje proberen, om het verschil te zien? Is dat altijd opzegbaar? Is er een activatie kost?
daydreamke
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 32 keer

Hallo,
Wij hadden vroeger ook proximus maar omdat we landelijk wonen zijn we toen overgestapt naar kabel internet (toen nog mobistar). We hadden toen een maar 20mbps verbinding.
Momenteel hebben we base internet en base tv en dit alles voor amper 45€.
Je kunt op 2 tv's tegelijk kijken dus in uw geval ideaal. Let wel dat je bij base tv een beperkt aantal zenders hebt. De app werkt zeer snel en beeldkwaliteit is goed.
Waarom overweeg je geen kabel internet?
Je kunt de app installeren en tv abonnement nemen om eens te testen. Volgens mij ben je niet verplicht om een maand te blijven. Als je bvb na een week al opzegd gaan ze u het overblijvende bedrag crediteren. Doen ze zeker niet moeilijk over.
Int.: BASE: 200/20 Mbps -> €36
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1687 keer
Bedankt: 1484 keer
Recent bedankt: 8 keer
Provider
Te Koop forum

Geen kabel om drie redenen. Ten eerste is tijdens een renovatie de kabel per ongeluk door gesneden in ons appartement. Nu denk ik wel dat ze een nieuwe zouden trekken vanuit de kelder als ik zou klant worden. Ten tweede was mijn ervaring op kabel 20 jaar geleden heel slecht. Toen was dat nog numericable... Er waren veel ping problemen in de avond. Ten derde fiber wordt hier binnenkort geactiveerd. De medeeigendom heeft er toestemming voor verleend en de kabels liggen in de grond.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel, Snow)”