Twee tickets Buurschack hasselt 08082025

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
cybersurfr
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 22 keer
Provider

2 tickets buurschack pukkelpop te geef (inkom, drank en eetbonnen)
https://www.pukkelpop.be/nl/buurshack
Op te halen in kuringen
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 685 keer
Provider

Ben je zeker dat die doorgeefbaar zijn ? Als ik het goed lees moet je je ID meebrengen...

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
honda4life
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 391 keer
Provider

Anders wel interesse hoor (maar als ze op ID zijn heeft het weinig zin) :-D
Misschien een fot van jou en je partner posten, wie er het hardst op lijkt :angel:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
cybersurfr
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 22 keer
Provider

Joe de Mannen schreef: 1 week geleden Ben je zeker dat die doorgeefbaar zijn ? Als ik het goed lees moet je je ID meebrengen...

J.
Tickets zijn ook extern verkocht door de organisatie, voor het afhalen werd een id gevraagd, maar dit is dus reeds gebeurd.
Gaat dus om toegangsbandjes en eet en drankbonnen.

Toegevoegd na 35 seconden:
honda4life schreef: 1 week geleden Anders wel interesse hoor (maar als ze op ID zijn heeft het weinig zin) :-D
Misschien een fot van jou en je partner posten, wie er het hardst op lijkt :angel:
Stuur maar een pb dan om af te handelen
honda4life
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 391 keer
Provider

Ik was bijna vergeten dat ik wachtdienst heb... :-(
Ik moet morgen even bij de collega's informeren of iemand enkele uren wil overnemen.

Mocht er iemand anders interesse hebben begrijp ik dat, het is natuurlijk erg kort dag om de tickets opzij te houden.

EDIT: Helaas geen vrijwilliger gevonden om mijn wachtdienst voor enkele uren over te nemen.
Te veel collega's op verlof of andere plannen.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”