2 tickets buurschack pukkelpop te geef (inkom, drank en eetbonnen)
https://www.pukkelpop.be/nl/buurshack
Op te halen in kuringen
Twee tickets Buurschack hasselt 08082025
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 22 keer
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 685 keer
Ben je zeker dat die doorgeefbaar zijn ? Als ik het goed lees moet je je ID meebrengen...
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Anders wel interesse hoor (maar als ze op ID zijn heeft het weinig zin) 
Misschien een fot van jou en je partner posten, wie er het hardst op lijkt

Misschien een fot van jou en je partner posten, wie er het hardst op lijkt

✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 22 keer
Tickets zijn ook extern verkocht door de organisatie, voor het afhalen werd een id gevraagd, maar dit is dus reeds gebeurd.Joe de Mannen schreef: 1 week geleden Ben je zeker dat die doorgeefbaar zijn ? Als ik het goed lees moet je je ID meebrengen...
J.
Gaat dus om toegangsbandjes en eet en drankbonnen.
Toegevoegd na 35 seconden:
Stuur maar een pb dan om af te handelenhonda4life schreef: 1 week geleden Anders wel interesse hoor (maar als ze op ID zijn heeft het weinig zin)
Misschien een fot van jou en je partner posten, wie er het hardst op lijkt![]()
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Ik was bijna vergeten dat ik wachtdienst heb... 
Ik moet morgen even bij de collega's informeren of iemand enkele uren wil overnemen.
Mocht er iemand anders interesse hebben begrijp ik dat, het is natuurlijk erg kort dag om de tickets opzij te houden.
EDIT: Helaas geen vrijwilliger gevonden om mijn wachtdienst voor enkele uren over te nemen.
Te veel collega's op verlof of andere plannen.

Ik moet morgen even bij de collega's informeren of iemand enkele uren wil overnemen.
Mocht er iemand anders interesse hebben begrijp ik dat, het is natuurlijk erg kort dag om de tickets opzij te houden.
EDIT: Helaas geen vrijwilliger gevonden om mijn wachtdienst voor enkele uren over te nemen.
Te veel collega's op verlof of andere plannen.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –