[Te geef] Opruiming - Miktrotik Routerboard switches + Thrustmaster RGT FFB Pro Clutch v3

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: bollewolle
Uitgedeelde bedankjes: 201 keer
Bedankt: 99 keer
Recent bedankt: 3 keer
Te Koop forum

Zolder opruiming, dus een paar spullen weg te geven.

Object + prijzen:
  • Item A - Miktrotik Routerboard 260GS - Gaat over dit model. Reden van verkoop is upgrade van netwerk en ligt hier maar te liggen, hetgeen zonde is. Factory Reset done (draait SwOS 1.17) + in oorspronkelijke doos. Bijkomende info hier terug te vinden.
  • Item B - Miktrotik Routerboard 260GSP - Gaat over dit model. Reden van verkoop is upgrade van netwerk en ligt hier maar te liggen, hetgeen zonde is. Factory Reset done (draait SwOS 1.17) + in oorspronkelijke doos. Bijkomende info hier terug te vinden.
  • Item C - Miktrotik Routerboard 260GSP - Gaat over dit model. Nooit gebruikt + in oorspronkelijke doos. Bijkomende info hier terug te vinden.
  • Item D - Thrustmaster RGT FFB Pro Clutch v3 - 15j geleden gekocht om Life for Speed mee te spelen, al jaren niet meer gebruikt. Merkte net ook dat de clutch een beetje "plakt" (zoals wel vaker gebeurd met de coating op plastic van electronica/speelgoed). Kan hem niet meer testen maar zou zeker nog wel moeten werken.

First come first served.
    Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten: Verzenden mogelijk op kosten van de ontvanger, risico van de verzending valt ook bij de aankoper (zelf aangeven dus of verzekering gewenst is).
Luboli
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 64 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Zou je Item D ook kunnen verzenden of is dat te groot?
Nordic
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer
Provider
Te Koop forum

Ik heb interesse in item B of C. Kan deze komende week afhalen in Gent.
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Luboli schreef: 1 dag geleden Zou je Item D ook kunnen verzenden of is dat te groot?
Op zich moet dat wel lukken, heb nog een doos gevonden (29 x 33 x 47 cm) )waar het in kan (mits losschroeven van de bureau klem van het stuur). Ga straks eerst even wegen hoe zwaar die is en dan laat ik het weten.

Toegevoegd na 31 seconden:
Nordic schreef: 1 dag geleden Ik heb interesse in item B of C. Kan deze komende week afhalen in Gent.
Top, ik stuur je een pb.

Toegevoegd na 2 uren 2 minuten 29 seconden:
@Luboli, heb het gewogen en komt op 5,6kg, voor dus een pakje van 29 x 33 x 47 cm. Je laat maar weten als er nog interesse is.
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 104 keer
Te Koop forum

Indien Luboli geen intresse meer zou hebben in D heb ik wel intresse en ik kan het komen halen. Maar enkel dus als hij het niet meer wil. Hij was eerst.
willem2
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 13 keer
Provider
Te Koop forum

Hier ook interesse in item B of C, indien akkoord graag PB met afmetingen en gewicht zodat ik een bPost label kan maken voor verzending.
Luboli
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 64 keer
Provider

bollewolle schreef: 1 dag geleden @Luboli, heb het gewogen en komt op 5,6kg, voor dus een pakje van 29 x 33 x 47 cm. Je laat maar weten als er nog interesse is.
Ja voor mij is dat goed, verder afspreken in pb?
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Items C en D zijn ondertussen weg.

Ik zal @willem2 via pb contacteren voor item B.

Dus blijft enkel Item A nog over.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”