Te koop: Ricoh MPC307spf met nog 2 reserve black toners en 1X alle kleuren.
Te gebruiken als desktop model met één lade (geen onderstel).
Was initieel een aankoop. Heeft tot over enkele maanden onder contract gestaan.
Gebruiker, klant van ons, heeft kantoor gesloten wegens pensioen. Wij hebben het toestel meegenomen bij ontruiming van alles. Staat nu wel echter in de weg in onze stock.
Prijs: 200 EUR
Afhalen in Brussel, Vlaams-Brabant (regio pajottenland) of Henegouwen. Details locatie via PM. Kan eventueel ook zelf leveren met de auto als ik in de buurt moet zijn (te bespreken).
[Te koop] Ricoh MPC307spf
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 347 keer
- Bedankt: 234 keer
- Recent bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Vragen:
- Enig idee hoe oud het toestel is? Het lijkt al gelanceerd te zijn in januari 2017 (bron).
- In welke staat is het? Functioneert alles nog? Geen strepen bij afdrukken?
- Enig idee qua tellerstanden?
Computer(k)nul
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
Hey cerbb
Indien deze nog goed werkt ben ik wel geïnteresseerd voor 200 euro voor onze sportclub uit het pajottenland. Ik kan het dus uiteraard komen ophalen.
Indien deze nog goed werkt ben ik wel geïnteresseerd voor 200 euro voor onze sportclub uit het pajottenland. Ik kan het dus uiteraard komen ophalen.
Huidige tellerstanden:
Color: 54557
BW: 85335
Staat werkt perfect, geen strepen, ik vermoed ongeveer 7 jaar oud. Regelmatig tijdens duurtijd contract onderhoud op geweest ook (rolletjes en dergelijke).
Een koopje eigenlijk, zeker met de extra toners erbij. Wij hebben onze klant plezier gedaan met het toestel mee te nemen bij ontmanteling/verhuis, maar staat hier anders ook maar in de weg. Op kantoor zelf een toestel en partner van een ander merk onder contract voor onze klanten...
Color: 54557
BW: 85335
Staat werkt perfect, geen strepen, ik vermoed ongeveer 7 jaar oud. Regelmatig tijdens duurtijd contract onderhoud op geweest ook (rolletjes en dergelijke).
Een koopje eigenlijk, zeker met de extra toners erbij. Wij hebben onze klant plezier gedaan met het toestel mee te nemen bij ontmanteling/verhuis, maar staat hier anders ook maar in de weg. Op kantoor zelf een toestel en partner van een ander merk onder contract voor onze klanten...
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
Niet afgehaakt en ondertussen staat die hier al lekker te draaien. Met dank aan cerbb voor de vlotte afhandeling en levering!