wanneer word een zending aanzien als pakje

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
glda19
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 17 keer

Hi
Ik heb bij een winkel in Nederland een gehard Glas Screenprotector Nokia 5.4 besteld.
Maar vanaf wanneer word door bpost een zending aanzien als pakje, als het niet meer in de brievenbus kan?
Want ik heb in de app van bpost ingesteld dat ze pakketjes vaar aan afhaalpunt als eerste leveringsadres moeten sturen?
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 599 keer
Recent bedankt: 3 keer

Als het een barcode heeft van een pakje. Dus als het niet met postzegels verzonden is.

Let op: als het door de brievenbus kan, dan heeft bpost het recht om alsnog je ingestelde leveringsvoorkeuren over te slaan en het meteen in je brievenbus afleveren, ook al heeft het een barcode van een pakje. Kwestie dat de afhaalpunten en (vooral) de automaten niet belast worden met pakjes die gewoon in de brievenbus hadden kunnen afgeleverd worden.
glda19
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 17 keer

ik weet niet of het met een barcode gaat verstuurd worden
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 760 keer
Bedankt: 152 keer
Recent bedankt: 3 keer

glda19 schreef: 1 maand geledenWant ik heb in de app van bpost ingesteld dat ze pakketjes vaar aan afhaalpunt als eerste leveringsadres moeten sturen?
Laat Bpost gewoon maling hebben aan al jou voorkeuren en instellingen.
Ik bestelde onlangs ook zo'n glasharde screen protector, werd in gruzelementen in m'n brievenbus gedropt, gelukkig voor mij was de Ebay verkoper begripvol.
Tegelijkertijd... mijn Scarlet TV decoder stuk dus Scarlet zend me een nieuwe.
Nooit ontvangen en nooit enige info van Bpost ook al was alle info juist.
Adres is juist tot op de kommapunt en ik heb ook de Bpost app.

Wat denk je...3 weken later info van Scarlet dat ze het pakketje retour hebben gekregen van Bpost. (er was niemand thuis)
Pardon my French maar dat is om je kloten van op te vreten hé, al een maand geen TV meer.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”