Hun jaarlijkse actie is verbeterd!
Voor mijn verjaardag heb ik van Keytrade Bank envelopjes met 60Eur gekregen om uit te delen aan mijn vrienden. Wanneer je nu een rekening opent bij Keytrade Bank via deze promolink voor 01/07/25, ontvang jij 60EUR! En ik ook.
link verwijderd door mezelf, max. aantal is behaald.
Dat is toch mooi meegenomen. Zeker als je weet dat je bij Keytrade Bank een volledig gratis zicht-, spaar- en effectenrekening en debetkaart krijgt. En dat ze je 5 cent per verrichting geven.
Vergeet ook niet dat ze een gratis credit card hebben.
Keytrade gooit met €60
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 20 keer
Geniaal dit soort van posts
Ondertussen heeft iedereen toch al een Keytrade rekening neen? Ik weet zelfs mijn login niet meer.
Ik kan het nog ergens snappen, 60 euro daar draai ik mijn hand zeker nog voor om maar het opportunisme ontgaat mij.
Succes
Niet geschoten altijd mis.

Ondertussen heeft iedereen toch al een Keytrade rekening neen? Ik weet zelfs mijn login niet meer.
Ik kan het nog ergens snappen, 60 euro daar draai ik mijn hand zeker nog voor om maar het opportunisme ontgaat mij.
Succes
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 767 keer
- Bedankt: 156 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Enig idee hoeveel envelopjes je krijgt?
Fijne verjaardag trouwens.
Fijne verjaardag trouwens.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
- TheCeet
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 158 keer
- Recent bedankt: 10 keer
De algemene voorwaarden, incl. voorbeelden:
https://hello.keytradebank.com/images/S ... _60_NL.pdf
https://hello.keytradebank.com/images/S ... _60_NL.pdf
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.7
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.5
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.7
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.5
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
- Petrikske
- Elite Poster
Maximum 10 dus, thx.
Heb het doorgestuurd naar enkele familieleden, geen idee of er iemand zal toehappen want heb nog geen reactie gekregen.
Heb het doorgestuurd naar enkele familieleden, geen idee of er iemand zal toehappen want heb nog geen reactie gekregen.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 83 keer
- Bedankt: 114 keer
Bij mij is het maar €50 voor mijn speciale dag in april. 

TV:

ISP:

Tel.:

-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik heb de actie ook aangekregen
Als er iemand van gebruik wil maken kan dat via onderstaande link:
Voor mijn verjaardag heb ik van Keytrade Bank envelopjes met 60Eur gekregen om uit te delen aan mijn vrienden. Wanneer je nu een rekening opent bij Keytrade Bank via deze promolink voor 01/08/25, ontvang jij 60EUR! En ik ook.
https://www.keytradebank.be/nl/promo/mg ... 2F9B0E535C
Dat is toch mooi meegenomen. Zeker als je weet dat je bij Keytrade Bank een volledig gratis zicht-, spaar- en effectenrekening en debetkaart krijgt. En dat ze je 5 cent per verrichting geven.
Alvast bedankt!

Als er iemand van gebruik wil maken kan dat via onderstaande link:
Voor mijn verjaardag heb ik van Keytrade Bank envelopjes met 60Eur gekregen om uit te delen aan mijn vrienden. Wanneer je nu een rekening opent bij Keytrade Bank via deze promolink voor 01/08/25, ontvang jij 60EUR! En ik ook.
https://www.keytradebank.be/nl/promo/mg ... 2F9B0E535C
Alvast bedankt!
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 685 keer
- Recent bedankt: 7 keer
was er geen speciale tag in het leven geroepen voor dit soort berichten ?
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 15 keer
toch maar een keer een rekening geopend via bovenstaande promo link.
Wordt die 60euro automatisch op je rekening gestort of moet je nog iets doen eens de rekening geopend is?
Wordt die 60euro automatisch op je rekening gestort of moet je nog iets doen eens de rekening geopend is?
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 197 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Geld overschrijven op die nieuwe rekening, allee, dat zou ik toch doen.
Nadien misschien zelfs al (of toch een groot deel) van mijn betalingen vanuit deze Keytrade rekening doen. Dan krijg je er nog iets kleins voor (lees de voorwaarden).
Nadien misschien zelfs al (of toch een groot deel) van mijn betalingen vanuit deze Keytrade rekening doen. Dan krijg je er nog iets kleins voor (lees de voorwaarden).
EdpNet FiberXS: 144 / 48 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
- Petrikske
- Elite Poster
Denk dat m'n dochter gebruik heeft gemaakt van jou link.
Zal eens horen bij haar of alles in orde is gekomen.
Ik ben via de link van cadsite ingegegaan op het voorstel.
Alles correct ingevuld, e-mail geverifieerd enz.
Ik kreeg een bevestigingsmail (op 5 mei j.l.) met de boodschap: we zijn ermee bezig / we mailen u nog / kijk uit naar de postbode...
Na een maand niks gehoord te hebben stuur ik een mail naar de info met de vraag wat de status is van mijn aanvraag.
Gisteren een mail terug met: "Wij vinden het spijtig dat u uw rekeningen wil opzeggen..." Met een link erbij naar de opzegdocumenten.
Gebeurt dit regelmatig bij Keytrade? Moet ik mij zorgen maken over de kwaliteit van de dienstverlening?
Alles correct ingevuld, e-mail geverifieerd enz.
Ik kreeg een bevestigingsmail (op 5 mei j.l.) met de boodschap: we zijn ermee bezig / we mailen u nog / kijk uit naar de postbode...
Na een maand niks gehoord te hebben stuur ik een mail naar de info met de vraag wat de status is van mijn aanvraag.
Gisteren een mail terug met: "Wij vinden het spijtig dat u uw rekeningen wil opzeggen..." Met een link erbij naar de opzegdocumenten.
Gebeurt dit regelmatig bij Keytrade? Moet ik mij zorgen maken over de kwaliteit van de dienstverlening?
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 323 keer
- Bedankt: 725 keer
- Recent bedankt: 5 keer
De contacten lopen stroef (traag), dat is niet uitzonderlijk, maar dat ze de bal compleet mis schieten heb ik niet voor gehad.
Ondertussen heb ik er ongeveer een 4-tal jaar een rekening die ik actief gebruik.
Ondertussen heb ik er ongeveer een 4-tal jaar een rekening die ik actief gebruik.
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 595 keer
- Bedankt: 726 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Ik ben ingegaan op de vorige actie van 50 EUR. Het duurde wel even voor ik zowel debet als creditcard had maar uiteindelijk is alles in orde gekomen. De 50 EUR stond er rapper op dan dat ik de kaart had om ze uit te geven 
Nu nog de limiet op de de cc verhogen.
Tot nu toe dus nog geen negatieve ervaringen.

Nu nog de limiet op de de cc verhogen.
Tot nu toe dus nog geen negatieve ervaringen.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.