Hun jaarlijkse actie is verbeterd!
Voor mijn verjaardag heb ik van Keytrade Bank envelopjes met 60Eur gekregen om uit te delen aan mijn vrienden. Wanneer je nu een rekening opent bij Keytrade Bank via deze promolink voor 01/07/25, ontvang jij 60EUR! En ik ook.
link verwijderd door mezelf, max. aantal is behaald.
Dat is toch mooi meegenomen. Zeker als je weet dat je bij Keytrade Bank een volledig gratis zicht-, spaar- en effectenrekening en debetkaart krijgt. En dat ze je 5 cent per verrichting geven.
Vergeet ook niet dat ze een gratis credit card hebben.
Keytrade gooit met €60
-
- Pro Member
- Berichten: 363
- Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:25
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 20 keer
Geniaal dit soort van posts
Ondertussen heeft iedereen toch al een Keytrade rekening neen? Ik weet zelfs mijn login niet meer.
Ik kan het nog ergens snappen, 60 euro daar draai ik mijn hand zeker nog voor om maar het opportunisme ontgaat mij.
Succes
Niet geschoten altijd mis.

Ondertussen heeft iedereen toch al een Keytrade rekening neen? Ik weet zelfs mijn login niet meer.
Ik kan het nog ergens snappen, 60 euro daar draai ik mijn hand zeker nog voor om maar het opportunisme ontgaat mij.
Succes
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 5340
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 768 keer
- Bedankt: 158 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Enig idee hoeveel envelopjes je krijgt?
Fijne verjaardag trouwens.
Fijne verjaardag trouwens.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
- TheCeet
- Elite Poster
- Berichten: 1057
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
- Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
- Bedankt: 162 keer
- Recent bedankt: 2 keer
De algemene voorwaarden, incl. voorbeelden:
https://hello.keytradebank.com/images/S ... _60_NL.pdf
https://hello.keytradebank.com/images/S ... _60_NL.pdf
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q (i5-8400T): OPNsense - 25.7.3_7
Lenovo M90Q G3 (i5-12500T): Proxmox server - 9.0.10
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q (i5-8400T): OPNsense - 25.7.3_7
Lenovo M90Q G3 (i5-12500T): Proxmox server - 9.0.10
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 5340
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 768 keer
- Bedankt: 158 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Maximum 10 dus, thx.
Heb het doorgestuurd naar enkele familieleden, geen idee of er iemand zal toehappen want heb nog geen reactie gekregen.
Heb het doorgestuurd naar enkele familieleden, geen idee of er iemand zal toehappen want heb nog geen reactie gekregen.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
-
- Starter
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 02 jun 2012, 21:21
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 2 keer
Ik heb de actie ook aangekregen
Als er iemand van gebruik wil maken kan dat via onderstaande link:
Voor mijn verjaardag heb ik van Keytrade Bank envelopjes met 60Eur gekregen om uit te delen aan mijn vrienden. Wanneer je nu een rekening opent bij Keytrade Bank via deze promolink voor 01/08/25, ontvang jij 60EUR! En ik ook.
https://www.keytradebank.be/nl/promo/mg ... 2F9B0E535C
Dat is toch mooi meegenomen. Zeker als je weet dat je bij Keytrade Bank een volledig gratis zicht-, spaar- en effectenrekening en debetkaart krijgt. En dat ze je 5 cent per verrichting geven.
Alvast bedankt!

Als er iemand van gebruik wil maken kan dat via onderstaande link:
Voor mijn verjaardag heb ik van Keytrade Bank envelopjes met 60Eur gekregen om uit te delen aan mijn vrienden. Wanneer je nu een rekening opent bij Keytrade Bank via deze promolink voor 01/08/25, ontvang jij 60EUR! En ik ook.
https://www.keytradebank.be/nl/promo/mg ... 2F9B0E535C
Dat is toch mooi meegenomen. Zeker als je weet dat je bij Keytrade Bank een volledig gratis zicht-, spaar- en effectenrekening en debetkaart krijgt. En dat ze je 5 cent per verrichting geven.
Alvast bedankt!
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 7046
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 527 keer
- Bedankt: 687 keer
- Recent bedankt: 2 keer
was er geen speciale tag in het leven geroepen voor dit soort berichten ?
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Plus Member
- Berichten: 156
- Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
- Locatie: Luxembourg
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 15 keer
toch maar een keer een rekening geopend via bovenstaande promo link.
Wordt die 60euro automatisch op je rekening gestort of moet je nog iets doen eens de rekening geopend is?
Wordt die 60euro automatisch op je rekening gestort of moet je nog iets doen eens de rekening geopend is?
- lacer
- Elite Poster
- Berichten: 3344
- Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
- Locatie: 09
- Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
- Bedankt: 199 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Geld overschrijven op die nieuwe rekening, allee, dat zou ik toch doen.
Nadien misschien zelfs al (of toch een groot deel) van mijn betalingen vanuit deze Keytrade rekening doen. Dan krijg je er nog iets kleins voor (lees de voorwaarden).
Nadien misschien zelfs al (of toch een groot deel) van mijn betalingen vanuit deze Keytrade rekening doen. Dan krijg je er nog iets kleins voor (lees de voorwaarden).
EdpNet FiberXS: 144 / 48 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 5340
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 768 keer
- Bedankt: 158 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Denk dat m'n dochter gebruik heeft gemaakt van jou link.
Zal eens horen bij haar of alles in orde is gekomen.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
Ik ben via de link van cadsite ingegegaan op het voorstel.
Alles correct ingevuld, e-mail geverifieerd enz.
Ik kreeg een bevestigingsmail (op 5 mei j.l.) met de boodschap: we zijn ermee bezig / we mailen u nog / kijk uit naar de postbode...
Na een maand niks gehoord te hebben stuur ik een mail naar de info met de vraag wat de status is van mijn aanvraag.
Gisteren een mail terug met: "Wij vinden het spijtig dat u uw rekeningen wil opzeggen..." Met een link erbij naar de opzegdocumenten.
Gebeurt dit regelmatig bij Keytrade? Moet ik mij zorgen maken over de kwaliteit van de dienstverlening?
Alles correct ingevuld, e-mail geverifieerd enz.
Ik kreeg een bevestigingsmail (op 5 mei j.l.) met de boodschap: we zijn ermee bezig / we mailen u nog / kijk uit naar de postbode...
Na een maand niks gehoord te hebben stuur ik een mail naar de info met de vraag wat de status is van mijn aanvraag.
Gisteren een mail terug met: "Wij vinden het spijtig dat u uw rekeningen wil opzeggen..." Met een link erbij naar de opzegdocumenten.
Gebeurt dit regelmatig bij Keytrade? Moet ik mij zorgen maken over de kwaliteit van de dienstverlening?
- cadsite
- userbase crew
- Berichten: 7042
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 332 keer
- Bedankt: 743 keer
- Recent bedankt: 15 keer
De contacten lopen stroef (traag), dat is niet uitzonderlijk, maar dat ze de bal compleet mis schieten heb ik niet voor gehad.
Ondertussen heb ik er ongeveer een 4-tal jaar een rekening die ik actief gebruik.
Ondertussen heb ik er ongeveer een 4-tal jaar een rekening die ik actief gebruik.
- Dizzy
- Elite Poster
- Berichten: 12712
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
- Locatie: Hier ter plaatse
- Uitgedeelde bedankjes: 602 keer
- Bedankt: 730 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Ik ben ingegaan op de vorige actie van 50 EUR. Het duurde wel even voor ik zowel debet als creditcard had maar uiteindelijk is alles in orde gekomen. De 50 EUR stond er rapper op dan dat ik de kaart had om ze uit te geven 
Nu nog de limiet op de de cc verhogen.
Tot nu toe dus nog geen negatieve ervaringen.

Nu nog de limiet op de de cc verhogen.
Tot nu toe dus nog geen negatieve ervaringen.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2058
- Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:07
- Uitgedeelde bedankjes: 118 keer
- Bedankt: 193 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Toch maar even waarschuwen: Keytradebank is een bank voor mensen met zeeer veel tijd.
Als je contact wil nemen: mails blijven weken onbeantwoord.
Telefonisch: vandaag al twee keer gebeld. Je krijgt al snel de mededeling dat de wachttijden "langer dan normaal" zijn. Wat is daar normaal?
En dat van die wachttijden krijg je trouwens altijd te horen.
De eerste keer wachttijd: 35 minuten.
Zonet tweede keer gebeld omdat wat men mij vanochtend vertelde toch niet blijkt te kloppen: wachttijd 45 minuten (en irriterende wals wachtmuziek) en toen een droge mededeling dat ze mij wegens een technisch probleem niet kunnen helpen waarop de verbinding verbroken werd.
Nu opnieuw in de wacht: alweer 26 minuten.
Die wachttijden zijn waarschijnlijk omdat veel klanten vragen en klachten hebben. In mijn geval: ik probeer aandelen te verkopen (USD) en en dat dan in EUR over te schrijven naar een externe rekening.
dag 1: verkoop
dag 2: omzetting naar EUR (dit moet dus 1 dag later wegens valuta datum, anders kost het rente)
dag 3: overschrijving beursrekening -> zichtrekening (ook hier weer 1 dag later wegens valuta datum)
hier loopt het dus mis: want zelfs een interne overschrijving van eigen beursrekening naar eigen zichtrekening gebeurt niet instant.
men beloofde mij dat dit binnen het uur zou geregeld zijn (interne validatie...) maar dat is dus niet zo.
En ondertussen zijn "alle medewerkers in gesprek" en tikt de klok. Cut-off time voor overschrijvingen is rond 16u. Als ik dat niet haal komt de betaling nooit op tijd aan want Keytrade doet ook geen instantbetalingen. Verwerkingstijd 1 à 2 dagen...
Begrijp mijn krachtterm: Klotebank.
En het meest frustrerende: het is geen onkunde of overmacht. Als je dan een medewerker aan de lijn krijgt zijn die zeer goed op de hoogte want ze krijgen die vragen en klachten de hele dag door.
Toegevoegd na 1 uur 12 minuten 26 seconden:
UPDATE: na ongeveer 40 minuten wachttijd opnieuw een "medewerker" aan de lijn gehad.
Dit was het meest cynische gesprek dat ik ooit gehad heb.
Op mijn, toch wel legitieme, vraag of het normaal was dat die validatie van een overschrijving tussen twee van mijn eigen rekeningen zo lang duurde en of het sneller kon gezien de dringendheid, kwam dit (bijna letterlijk) antwoord: "Wat wil u dat ik doe? Zal ik naar mij collega's bellen en vragen : Kan het wat sneller?"
En dat alles op een zeer cynische, extreem droge toon waarmee hij mij liet voelen dat ik niet op een oplossing moest hopen en mij belachelijk maakte alsof ik een naïeve vraag stelde.
Nu kan ik onderstaand nieuwsbericht beter kaderen.
https://www.hln.be/binnenland/keytrade- ... ~a30244a0/:
Ik ben rustig gebleven bij opeenvolgende kleinerende antwoorden maar ik kan mij voorstellen dat heetgeblakerde klanten tot beledigingen overgaan.
Als je contact wil nemen: mails blijven weken onbeantwoord.
Telefonisch: vandaag al twee keer gebeld. Je krijgt al snel de mededeling dat de wachttijden "langer dan normaal" zijn. Wat is daar normaal?
En dat van die wachttijden krijg je trouwens altijd te horen.
De eerste keer wachttijd: 35 minuten.
Zonet tweede keer gebeld omdat wat men mij vanochtend vertelde toch niet blijkt te kloppen: wachttijd 45 minuten (en irriterende wals wachtmuziek) en toen een droge mededeling dat ze mij wegens een technisch probleem niet kunnen helpen waarop de verbinding verbroken werd.
Nu opnieuw in de wacht: alweer 26 minuten.
Die wachttijden zijn waarschijnlijk omdat veel klanten vragen en klachten hebben. In mijn geval: ik probeer aandelen te verkopen (USD) en en dat dan in EUR over te schrijven naar een externe rekening.
dag 1: verkoop
dag 2: omzetting naar EUR (dit moet dus 1 dag later wegens valuta datum, anders kost het rente)
dag 3: overschrijving beursrekening -> zichtrekening (ook hier weer 1 dag later wegens valuta datum)
hier loopt het dus mis: want zelfs een interne overschrijving van eigen beursrekening naar eigen zichtrekening gebeurt niet instant.
men beloofde mij dat dit binnen het uur zou geregeld zijn (interne validatie...) maar dat is dus niet zo.
En ondertussen zijn "alle medewerkers in gesprek" en tikt de klok. Cut-off time voor overschrijvingen is rond 16u. Als ik dat niet haal komt de betaling nooit op tijd aan want Keytrade doet ook geen instantbetalingen. Verwerkingstijd 1 à 2 dagen...
Begrijp mijn krachtterm: Klotebank.
En het meest frustrerende: het is geen onkunde of overmacht. Als je dan een medewerker aan de lijn krijgt zijn die zeer goed op de hoogte want ze krijgen die vragen en klachten de hele dag door.
Toegevoegd na 1 uur 12 minuten 26 seconden:
UPDATE: na ongeveer 40 minuten wachttijd opnieuw een "medewerker" aan de lijn gehad.
Dit was het meest cynische gesprek dat ik ooit gehad heb.
Op mijn, toch wel legitieme, vraag of het normaal was dat die validatie van een overschrijving tussen twee van mijn eigen rekeningen zo lang duurde en of het sneller kon gezien de dringendheid, kwam dit (bijna letterlijk) antwoord: "Wat wil u dat ik doe? Zal ik naar mij collega's bellen en vragen : Kan het wat sneller?"
En dat alles op een zeer cynische, extreem droge toon waarmee hij mij liet voelen dat ik niet op een oplossing moest hopen en mij belachelijk maakte alsof ik een naïeve vraag stelde.
Nu kan ik onderstaand nieuwsbericht beter kaderen.
https://www.hln.be/binnenland/keytrade- ... ~a30244a0/:
Ik ben rustig gebleven bij opeenvolgende kleinerende antwoorden maar ik kan mij voorstellen dat heetgeblakerde klanten tot beledigingen overgaan.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2058
- Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:07
- Uitgedeelde bedankjes: 118 keer
- Bedankt: 193 keer
- Recent bedankt: 2 keer
UPDATE: We zijn een dag verder. De interne overschrijving tussen mijn eigen beursrekening naar mijn eigen zichtrekening is nog altijd niet uitgevoerd. Ondanks mij telefoons op dinsdag en woensdag.
Vandaag sinds 9.00u al continu op wachtlijn. Lijn wordt na 15 minuten onderbroken.
Die bank heeft serieuze problemen, met hun werking, met hun contactcenter, met hun klantenbediening. Nu snap ik waarom ze klanten moeten lokken met lokbedragen als €60 en 5 cent/verrichting.
Vandaag sinds 9.00u al continu op wachtlijn. Lijn wordt na 15 minuten onderbroken.
Die bank heeft serieuze problemen, met hun werking, met hun contactcenter, met hun klantenbediening. Nu snap ik waarom ze klanten moeten lokken met lokbedragen als €60 en 5 cent/verrichting.