Heb zeer grote problemen, kan geen mails meer zien of versturen/openen. Er is gisteren iemand geweest om de dingen na te kijken, heb (alweer) een nieuw wachtwoord gekregen, voor mijn hoofd email (van Scarlet zelf dan) en deze word dan niet aanvaard, problemen zijn er al van vorige week Donderdag, toen is mijn tweede email op dezelfde manier uit gevallen. De problemen hebben zich dan vrijdag verder gezet.
Volgens de technicus is er niets aan de hand met mijn pc en hij ging vandaag bellen met de hoofdzetel (van Proximus ??) weet ik niet maar ik hoop dat dit in orde komt, anders moet ik naar een andere provider.
Zijn er nog mensen die problemen hebben met de E-mail?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 78 keer
- Bedankt: 98 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Check dit eens:
https://nl.forum.proximus.be/internet-1 ... post751381
staat een stappenplan bij voor webmail en/of outlook te configureren.
https://nl.forum.proximus.be/internet-1 ... post751381
staat een stappenplan bij voor webmail en/of outlook te configureren.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 135 keer
- Bedankt: 58 keer
Het laaste WW is er een van Scarlet zelf, en neen ook geen webmail alleen het internet werkt goed, wat mail betreft alleen vraag over WW als men dan belt naar Scarlet, er een nieuw krijgt en ingeeft word alles geweigert alweer.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 78 keer
- Bedankt: 98 keer
- Recent bedankt: 3 keer
probeer het ook eens in outlook met de settings in de link?
ik ken scarlet niet (meer) maar kan je het wachtwoord niet zelf resetten vanuit de scarlet account-omgeving of iets dergelijks? Ik vind het feitelijk zorgwekkend dat men jou telefonisch zomaar een wachtwoord reset uitvoeren en het nieuwe wachtwoord mededelen (ookal werkt dit en blijkbaar niet)
Toegevoegd na 3 minuten 4 seconden:
-van scarlet/proximus
-je lokale pc handelaar
-een vriend of "vriend"
Afhankelijk van wat het is toch even bekijken of dit allemaal zo zuiver op de graat is....
ik ken scarlet niet (meer) maar kan je het wachtwoord niet zelf resetten vanuit de scarlet account-omgeving of iets dergelijks? Ik vind het feitelijk zorgwekkend dat men jou telefonisch zomaar een wachtwoord reset uitvoeren en het nieuwe wachtwoord mededelen (ookal werkt dit en blijkbaar niet)
Toegevoegd na 3 minuten 4 seconden:
Welke technicus moet dat zijn?fluppie schreef: 3 weken geleden ....Volgens de technicus is er niets aan de hand met mijn pc en hij ging vandaag bellen met de hoofdzetel (van Proximus ??)
-van scarlet/proximus
-je lokale pc handelaar
-een vriend of "vriend"
Afhankelijk van wat het is toch even bekijken of dit allemaal zo zuiver op de graat is....
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 28 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Als je op mijn scarlet kan inloggen, kan je het wachtwoord aanpassen.
Klopt je gebruikersnaam wel.
Tegenwoordig moet men inloggen met het email adres, dus niet meer met de gebruikersnaam.
Mvg
Klopt je gebruikersnaam wel.
Tegenwoordig moet men inloggen met het email adres, dus niet meer met de gebruikersnaam.
Mvg
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 28 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik denk wel dat er nog maar eens problemen zijn bij Scarlet.
Kan op dit moment ook niet inloggen op de webmail.
Verkeerd paswoord of emailadres.
Straks nog eens proberen
Kan op dit moment ook niet inloggen op de webmail.
Verkeerd paswoord of emailadres.
Straks nog eens proberen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 135 keer
- Bedankt: 58 keer
Heb vandaag van iemand bij Scarlet die zeer goed op de hoogte is blijkbaar een nieuwe code gekregen, wat ook zeer belangrijk was is dat ze zei dat men zeker 30 min moest wachten vooraleer de code in te geven, en dat heb ik zeker gedaan, en daarna alles correct ingegeven, en het werkte perfect, dus als je een nieuwe code krijgt, niet vlug ingeven maar eerst 30 min wachten en pas dan ingeven.