Ik zie dat het 5€ abonnement niet meer beschikbaar is via hun website.
Was dit maar een tijdelijke promo misschien?
HEY Mobile 5€ abonnement
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 101 keer
via combineren (en dan enkel €5 mobiel te nemen en geen internet selecteren) werkt het nog wel
https://www.heytelecom.be/nl/aanbod-configurator
https://www.heytelecom.be/nl/aanbod-configurator
Greetz cyberbug

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
- Bedankt: 134 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Op hoofdpagina ook, doorklikken op "We hebben ook een aanbod voor jou".
Kom je hier: https://www.heytelecom.be/nl/s-gsm-abonnement-hey
Kom je hier: https://www.heytelecom.be/nl/s-gsm-abonnement-hey
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 15 keer
Ahja idd, als je op "Meer weten" klikt kom je dan terecht op https://www.heytelecom.be/nl/s-gsm-abonnement-hey
Wel erg misleidend vind ik. Op de hoofdpagina staat er dat mobiel abonnementen vanaf 9 euro beginnen, wat dus niet waar is...
Wel erg misleidend vind ik. Op de hoofdpagina staat er dat mobiel abonnementen vanaf 9 euro beginnen, wat dus niet waar is...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 69 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Nu blijkt het nog meer verborgen te zijn, want niet meer terug te vinden op de hoofdpagina.
Wel nog bij de combinaties.
Ook niet meer op https://www.heytelecom.be/nl/gsm-abonnementen
Wel nog bij de combinaties.
Ook niet meer op https://www.heytelecom.be/nl/gsm-abonnementen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 505 keer
- Recent bedankt: 1 keer
staat nog steeds, zoals hierboven reeds aangehaald, op de pagina als je klikt op de "Heb je niet zoveel data nodig? We hebben ook een aanbod voor jou. Meer weten"
en het is ook logisch, digi is niet de geduchte tegenstander waar ze eerst dachten rekening mee te moeten houden, en velen zijn van digi alweer teruggeschakeld,
dus waarom zouden ze nog pronken met het abbo waarop ze het minst verdienen.
base doet al eeuwen hetzelfde met hun base 0, het wel aanbieden maar wat op de achtergrond houden zodat iemand effectief moet lezen en kijken voor dat te vinden, iets waar de gemiddelde internetgebruiker (mss mede dankzij tiktok & reels & whatnot) niet meer echt capabel voor blijkt tegenwoordig,
en bedrijven zoals telenet en orange dus gretis en moieteloos extra aan kunnen verdienen.
enerzijds doen we het onszelf misschien aan ("alles moet zo makkelijk mogelijk zijn"), anderzijds vraag ik me af hoever we het gaan laten komen ("ohnee, mijn chatgpt werkt niet meer, hoe moet ik nu mijn eten in de microgolf steken"), maargoed, dat is misschien iets voor een ander topic
en het is ook logisch, digi is niet de geduchte tegenstander waar ze eerst dachten rekening mee te moeten houden, en velen zijn van digi alweer teruggeschakeld,
dus waarom zouden ze nog pronken met het abbo waarop ze het minst verdienen.
base doet al eeuwen hetzelfde met hun base 0, het wel aanbieden maar wat op de achtergrond houden zodat iemand effectief moet lezen en kijken voor dat te vinden, iets waar de gemiddelde internetgebruiker (mss mede dankzij tiktok & reels & whatnot) niet meer echt capabel voor blijkt tegenwoordig,
en bedrijven zoals telenet en orange dus gretis en moieteloos extra aan kunnen verdienen.
enerzijds doen we het onszelf misschien aan ("alles moet zo makkelijk mogelijk zijn"), anderzijds vraag ik me af hoever we het gaan laten komen ("ohnee, mijn chatgpt werkt niet meer, hoe moet ik nu mijn eten in de microgolf steken"), maargoed, dat is misschien iets voor een ander topic

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 197 keer
- Bedankt: 122 keer
- Recent bedankt: 12 keer
Ik heb vandaag op die link geklikt en de hey! mobile S 5 €/maand besteld, behoud nummer en SIM want kom van Orange.
3 uur later was ik al overgezet... op een zondag nog wel.

3 uur later was ik al overgezet... op een zondag nog wel.
haha zo'n toekomst gaan we tegemoetSplitter schreef: 2 maanden geleden ohnee, mijn chatgpt werkt niet meer, hoe moet ik nu mijn eten in de microgolf steken

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 30 keer
Zelfs van ORANGE internet naar Hey geen technieker nodig gehad ,melding dat ik administratief wordt overgezet .....blijkt dus dat eigenlijk gewoon alles bij het oude Orange bljft ,alleen veel goedkoper dankzij Digi komst

Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
Intel Core m3 7Y30 @ 1.10GHz 47 °C
Kaby Lake-U/Y 14nm Technology
RAM
8.00GB Single-Channel DDR3 @ 931MHz (14-17-17-40)
238GB Netac SSD 256GB (SATA (SSD))
Motherboard
CHUWI Innovation And Technology(ShenZhen)co.Ltd UBook Pro
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 197 keer
- Bedankt: 122 keer
- Recent bedankt: 12 keer
Ik heb gisteren ook Hey internet besteld en ik hoop dat ze hetzelfde bij mij gaan doen heb echter toch afspraak datums moeten ingeven en er staat in de bestelbevestiging "Methode: Een technieker komt bij je thuis langs" , terwijl ze al weten dat ik van Orange kom...
Bij bevestiging van mobiel abbo stond "Methode: Geen levering nodig, je behoudt je huidige SIM kaart".
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 30 keer
Ik deed en kreeg eerst ook afspraak bevestiging voor technieker .... later melding veranderd in administratief . Echter paar dagen later 3 verschillende standaard sms en voor terugzending betalende apparatuur ( welke ik nooit heb gehad , en een sms om veiligheidshalve op Orange website alles af te meldensplinterbyte schreef: 2 maanden geleden k heb gisteren ook Hey internet besteld en ik hoop dat ze hetzelfde bij mij gaan doen heb echter toch afspraak datums moeten ingeven en er staat in de bestelbevestiging "Methode: Een technieker komt bij je thuis langs" , terwijl ze al weten dat ik van Orange kom...
Bij bevestiging van mobiel abbo stond "Methode: Geen levering nodig, je behoudt je huidige SIM kaart".

( wat ik veiligheidshalve niet heb gedaan) wel naar 5000 gebeld , welke direct kon zien dat ik Hey geworden ben , en me zegde dat die sms en foutief zijn verstuurd , niet alleen naar mij , maar naar velen (administratieve soep...

Je ziet is niet alleen bij Digi dat er" administratieve soep is "

Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard