We hebben leuk nieuws voor onze community! Dankzij onze fantastische sponsors EDPNET en DIGI mogen we een exclusieve giveaway organiseren waarin jij kans maakt op een jaar gratis internet via EDPNET of een mobiel abonnement via DIGI!
Wat valt er te winnen?
EDPNET – 1 jaar VDSL XL of Fiber XS, inclusief installatie en activatie (modem niet inbegrepen).
DIGI – 1 jaar het €5 mobiel abonnement.
Hoe doe je mee?
Reageer in dit topic en laat weten dat je wilt deelnemen (laat je ook even weten waarom je zo graag wil winnen?)
Werk je Userbase.be flair bij met je huidige ISP
Geef aan of je meedoet voor EDPNET of DIGI.
Vermeld of je een bestaande klant bent of een nieuwe klant zou worden bij winst.
(Wij en onze sponsors zouden het ook heel fijn vinden mocht je bij winst je bevindingen laten weten. Dit helpt ons ook om dergelijke initiatieven op te zetten )
Deadline & Trekking
Inschrijven kan t.e.m. 17 maart 20:30. Daarna kiezen we at random een gelukkige winnaar!
- Ik wil deelnemen en winnen omdat dit dan ook helpt om langer klant te blijven
- Flair was al in orde.
- Ik doe mee voor EDPNET
- Ik ben bestaande klant sinds kort.
- Graag neem ik deel aan deze giveaway om nadien de positieve ervaring met EDPNET te sharen.
- De Userbase flair werd aangevuld.
- Voor EDPNET
- Nieuwe klant
- Graag neem ik deel aan deze giveaway om te bewijzen dat DIGI mobile het wel kan bewijzen dat ze de startfouten kunnen overwinnen.
- De Userbase flair werd aangevuld.
- Voor DIGI
- Nieuwe klant(wel eerder klant geweest bij de start)
- Ik neem deel aan deze wedstrijd omdat het leuk is (eerste keer dat ik hier met een wedstrijd meedoe).
- Ik heb de userbase flair aangevuld (EDPNet VDSL2 voor internet, Hey! Telecom voor GSM, Telenet voor TV op dit moment)
- Ik doe mee voor EDPNet
- Ik ben een bestaande klant bij EDPNet.
Laatst gewijzigd door boulder1 maand geleden, in totaal 1 gewijzigd.
Ik neem deel aan deze giveaway om DIGI-mobile een kans te geven die ze verdienen.
- De Userbase flair werd reeds aangevuld met mijn huidige providers, maar niet DIGI.
- De DIGI giveaway daar doe ik aan mee !
- Nieuwe klant DIGI
EdpNet XL 99/35 Mbps VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200 RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana Ubuntu Mate 24.04 on all laptops
- Graag neem ik deel aan deze giveaway omdat ik reeds zeer tevreden ben van van Edpnet.
- Flair done
- Voor EDPNET
- Bestaande klant
Een vrouw belt naar de helpdesk en zegt dat haar computer neit meer werkt.
de helpdesk vraagt wat er op het scherm staat, de vrouw antwoord: een bloempot, dat kan toch geen kwaad zeker.
- Ik wens graag deel te nemen omdat ik nog geen data sim heb en de roaming tarieven van Digi er zeer interessant uitzien in tegenstelling tot mijn huidige werk SIM.
- Flair bijgewerkt
- De DIGI giveaway
- Nog geen klant
- Ik wens deel te nemen omdat ik ooit in mijn leven iets zou willen winnen en omdat ik al een tevreden klant ben van edpnet
- Flair al bijgewerkt
- Ik doe mee voor edpnet
- Ik ben al edpnet klant
Als crew mag mee doen wil ik graag meespelen, zo niet.. never mind.
EDPnet XL sinds 2011 en dat zal nog wel een tijdje zo blijven (wanneer komt die glasvezel nu eindelijk binnen? )
Flair was al OK
Interesse voor zowel EDPnet als Digi (misschien ga ik dan eindelijk wat meer mobiele data gebruiken)
Klant bij EDPnet, nog niet bij Digi.
on4bam schreef: 1 maand geledenAls crew mag mee doen wil ik graag meespelen, zo niet.. never mind.
Zo ja, dan maakt ik ook graag kans.
Al jaren trouwe klant bij EDPNet, wil graag hiervoor meedoen. Voor glasvezel (die hier nu al een jaar in de grond zit maar nog steeds niet aansluitbaar) zal het ook EDPNet blijven.
- Ik wens deel te nemen omdat ik al vaker EDPnet heb overwogen, voor de eigen modemkeuze met EDPnet support - maar ik heb precies een zetje nodig om eens effectief te switchen van MV internet naar EDPnet
- Flair bijgewerkt
- Ik doe mee voor edpnet
- nog geen klant
reeds ( maar nog niet erg lang) klant, tot op heden zeer tevreden, heel waarschijnlijk blijf ik er klant
als edpnet mijn abbonementsgeld verdeeld over de komende jaren wat wil kunnen laten zakken op deze wedstrijdmanier zou dat heel welkom zijn, ook al is het momenteel reeds zeer aanvaardbaar voor onbeperkt internet
tot op heden voor deze actie wist ik niet dat het forum en edpnet gerelateerd waren zelfs , interessant nieuwtje voor mij
alleszinds bedankt voor deze forum oppurtuniteit en gelukgewenst aan iedereen en mezelf
- Ik wens deel te nemen zodat Digi zijn startersproblemen kan overwinnen en de concurrentie kan aanwakkeren.
- Flair reeds ok
- Ik doe mee voor Digi
- Nog geen klant
thomasdb schreef: 1 maand geleden
tot op heden voor deze actie wist ik niet dat het forum en edpnet gerelateerd waren zelfs , interessant nieuwtje voor mij
meer info over onze sponsors in het menu bovenaan de website. Userbase is helemaal onafhankelijk maar edpnet geeft ons inderdaad al vele jaren een duwtje in de rug, de laatste jaren is onze hoofdsponsor echter fusiontek.
Wat de crew betreft, de organisatoren zullen zich onthouden van deelname maar ik zie geen probleem dat de rest van de crew deelneemt.
- Klant bij telenet omdat VDSL nog niet tot in de woning is getrokken. Dit vond ik veel rompslomp maar voor een jaartje gratis internet zie ik het wel zitten. Ik zou de setup beschrijven op UB van een eigen router (opnsense) inclusief IPv6
- Flair was al in orde.
- Ik doe mee voor EDPNET
- Ik ben een nieuwe klant
Uiteraard neem ik graag deel om een jaar gratis edpnet Fiber XS te winnen!
Ik ben al een paar jaar klant, dus de installatie zal niet nodig zijn.
Ik wil graag winnen omdat ik dan die centen kan uitsparen en bij mijn vakantie-pot kan voegen.
- Ik zou graag meedoen met de DIGI actie voor mijn jongste dochter. Momenteel alles bij Hey, dus zou een goede praktijktest zijn van de nieuwste speler op de markt! voor internet blijft ik liever bij Hey, gezien ik nu minder betaal (29€) dan FiberXS. Maar dit zou ook wel het product zijn dat ik zou afnemen, mocht ik ooit klant worden bij hen (you never know what happens)
- Flair was al in orde
- Ik doe mee voor DIGI
- Geen klant bij beide... Shame on me als sponsors van UB
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Ik neem ook graag deel om een jaar gratis EDPnet VDSL XL te winnen. Ben al dik jaar tevreden klant nadat ik eindelijk de stap durfde zetten om te cable-cutten en mijn dure Proximus pack op te zeggen.
Ik zou graag deelnemen aan de giveaway van edpnet. Nog nooit klant geweest bij hen maar al veel goede zaken gelezen. De aankoop van een modem is dan ook verwaarloosbaar en rechtvaardigt op financieel vlak de overstap van hey! --> edpnet.
- Ik wil deelnemen voor EDPNET aangezien ik eens benieuw ben of Edpnet wel mijn vdsl lijn terug in orde zou krijgen (Recent weg bij scarlet na problemen en even de zijweg naar de telenet-promo genomen)
- Flair bijgewerkt
- EDPNET
- Nieuwe klant
Ik wil graag deelnemen voor een jaartje gratis EDPNet Fiber
Fiber XS (150/50) zou al een mooie upgrade zijn t.o.v. mijn huidig abbo (Proximus Essential Fiber 50/4).
Geen aankoop modem nodig (Fritz!Box 5590 Fiber).
Ik doe graag mee voor EDPNET, omdat ik daar klant ben geweest en weet wat ze aanbieden (maar ik ben er vertrokken toen ze het even lastig hadden). Een extra lijn naast mijn bestaande Hey lijn om eea te testen zou ideaal zijn.
Ik ben dus geen klant (meer) bij EDPNET.
En ik heb naast de modems gegrepen tijdens de laatste meeting, dus wie weet deze keer meer geluk.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
- Ik wens graag deel te nemen omdat ik tevreden ben over Edpnet.
- userbase Flair bijgewerkt
- Ik doe mee voor Edpnet.
- Bestaande en tevreden klant van Edpnet
DIGI sim zou ik, na zelf wat getest te hebben, uiteindelijk geven aan de jongste van het gezin, wat sowieso op de planning stond aangezien hij nog een herlaadkaart heeft.
Ik doe graag mee voor Edpnet VDSL / Fiber
Zit al jaren op scarlet, nu even telenet door promo, maar moet dus over 4 maanden sowieso overschakelen
Nieuwe klant dus
- Gaming: PC, Quest 3 en Nintendo switch
- Domotica: Niko home control & philips hue & Nest
Ik doe ook graag mee voor EDPNET. Ben al een aantal jaar tevreden klant en heb daarvoor ook al 2 vrienden naar EDPNET gestuurd en mee geïnstalleerd en heb daar ook nog geen klachten van gehoord. Voorlopig nog op VDSL, maar hoop dat Fiberklaar het laatste deel hier ook afwerkt en ik op Fiber kan overschakelen 'binnenkort'.
Al geruime tijd tevreden internet klant bij EDPnet (zowel privé als professioneel) en dat zal zeker nog wel een tijdje zo blijven. En als dat gratis zou kunnen zou dat nog beter zijn