Jammer genoeg stopt skype er in mei mee.
Waarom gebruikte ik dit? Simpel; heel de dag gratis bellen naar de maat of maten + je kon ook uw pc scherm delen, ook dat gebruikte ik af en toe.
Nu ben ik op zoek naar een programma die hetzelfde dus kan en dus ook scherm delen kan enz...
Ik heb slack gedownload maar dat is niet je datte vind ik, ook de geluidskwaliteit laat een beetje te wensen over, ik gebruik de app zelf vooral op de smartphone en dat is niet zo ideaal merk ik.
Dan heb ik zoom gedownload; die app op de smartphone is top, zeer goeie app, ook schermdelen op de smartphone en pc , van je pc. Maar slechts 40 min bellen per vergadering naar elkaar. Anders ist 15 euro voor de hele dag per maand, ik overweeg het wel omdat het een goeie app is. Toch ga ik blijven verder zoeken, heb tot mei de tijd, naar een app die al dan niet gratis is nog.
Dan heb je discord; ik haat zo'n app, lelijk en onoverzichtelijk, bij mij moet alles simpel blijven.

Ben eens whatsapp aant testen nu en dat werkt op 1 dingetje na, als mijn maat pc scherm deelt en ik spreek dan hoor ik mij een halve seconde later ook, scijte irritant helaas maar alles werkt voor de rest wel. Whatsapp is dus een grote kanshebber om altijd te gebruiken en is gratis ook. Zoom als reserve.
Mss er hier mensen zijn die nog goede apps kennen die dergelijke functies ook hebben?