Mobiel netwerk constant aan/uit

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
ebedek
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 sep 2018, 13:50
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Bericht

Ik heb een bizar probleem met een Fairphone 5 i.c.m. Hey telecom. De mobiele verbinding (4G) gaat continu aan/uit, dat is zo sinds de simkaart van Heytelecom in het toestel gestoken is. Iemand een idee of dit een Fairphone issue is of een Heytelecom probleem?

https://ibb.co/WNRkny5v
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5552
Lid geworden op: 05 jul 2017, 07:50
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 137 keer
Provider
Te Koop forum

Bericht

heytelecom, even geduld hebben(paar dagen)
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5814
Lid geworden op: 10 maa 2010, 11:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 504 keer
Recent bedankt: 4 keer
Te Koop forum

Bericht

just in case: probeer ook even de simkaart eens opnieuw te verwijderen en terug te steken, voor hetzelfde geld heb je slecht contact?
giolovin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 25 jun 2013, 18:16
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 17 keer

Bericht

Probeer handmatig deze APN instellingen toe te passen, daarmee zou het normaal opgelost moeten zijn.

https://www.heytelecom.be/nl/hulp-en-su ... smartphone

Verstuurd vanaf mijn SM-S926B met Tapatalk

ebedek
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 sep 2018, 13:50
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Bericht

Van alles geprobeerd, uiteindelijk via de chat van hey iemand te pakken gekregen: er is iets fout gegaan met de activatie van de sim-kaart. Ze hebben een dossier aangemaakt en vragen nog even te wachten.
klaeje
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 3 maanden geleden
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

Bericht

Is dit in orde geraakt? Heb zelfde probleem..
Ook dossier aangemaak.
Nummer portering was al begonnen en had zelf de sim nog niet ontvangen 🥴.
Bellen en sms ok, maar data hetzelfde als bij u..
Apn settings kloppen
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1036
Lid geworden op: 06 aug 2011, 14:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 65 keer
Recent bedankt: 2 keer
Te Koop forum

Bericht

Hier overgang van Telenet naar Hey.
Telefonische bestelling.
Direct daarna werd Telenet nummer al opgezegd.
Maar bleef in deactivering bij hen staan tot ik simkaart Hey ontvangen had.
Van zodra simkaart Hey ontvangen dit geactiveerd.
En na een minuut of 5 was ik overgezet.
Nog een half uurtje de telefoon uit zoals gevraagd.
En daarna werkte alles meteen (ook 4G).
ym2003
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 4 maanden geleden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 9 keer

Bericht

Dat heb ik ook aan de hand gehad bij overstap naar Hey. Blijkbaar verhelpt het zichzelf soms na enkele dagen. Anders moet je contact opnemen met Hey. Het is heel moeilijk om daar iemand met verstand van zaken te bereiken. Bij mij heeft het zeker 2 weken geduurd.
glda19
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1019
Lid geworden op: 21 aug 2006, 23:41
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 15 keer

Bericht

probeer het anders via deze link https://community.heytelecom.be/t5/Forum/bd-p/ForumNL
Kreeg daar heel rap een antwoord of bel naar 0800 85 519 daar al 3 x naar gebeld en 2x heel snel iemand aan de lijn.
Hun chat werkt gewoon niet.