Ik heb een bizar probleem met een Fairphone 5 i.c.m. Hey telecom. De mobiele verbinding (4G) gaat continu aan/uit, dat is zo sinds de simkaart van Heytelecom in het toestel gestoken is. Iemand een idee of dit een Fairphone issue is of een Heytelecom probleem?
https://ibb.co/WNRkny5v
Mobiel netwerk constant aan/uit
-
- Pro Member
- Berichten: 312
- Lid geworden op: 25 jun 2013, 18:16
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 17 keer
Probeer handmatig deze APN instellingen toe te passen, daarmee zou het normaal opgelost moeten zijn.
https://www.heytelecom.be/nl/hulp-en-su ... smartphone
Verstuurd vanaf mijn SM-S926B met Tapatalk
https://www.heytelecom.be/nl/hulp-en-su ... smartphone
Verstuurd vanaf mijn SM-S926B met Tapatalk
-
- Starter
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 18 sep 2018, 13:50
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Van alles geprobeerd, uiteindelijk via de chat van hey iemand te pakken gekregen: er is iets fout gegaan met de activatie van de sim-kaart. Ze hebben een dossier aangemaakt en vragen nog even te wachten.
-
- Starter
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 3 maanden geleden
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Is dit in orde geraakt? Heb zelfde probleem..
Ook dossier aangemaak.
Nummer portering was al begonnen en had zelf de sim nog niet ontvangen
.
Bellen en sms ok, maar data hetzelfde als bij u..
Apn settings kloppen
Ook dossier aangemaak.
Nummer portering was al begonnen en had zelf de sim nog niet ontvangen
Bellen en sms ok, maar data hetzelfde als bij u..
Apn settings kloppen
-
- Elite Poster
- Berichten: 1036
- Lid geworden op: 06 aug 2011, 14:39
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 65 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Hier overgang van Telenet naar Hey.
Telefonische bestelling.
Direct daarna werd Telenet nummer al opgezegd.
Maar bleef in deactivering bij hen staan tot ik simkaart Hey ontvangen had.
Van zodra simkaart Hey ontvangen dit geactiveerd.
En na een minuut of 5 was ik overgezet.
Nog een half uurtje de telefoon uit zoals gevraagd.
En daarna werkte alles meteen (ook 4G).
Telefonische bestelling.
Direct daarna werd Telenet nummer al opgezegd.
Maar bleef in deactivering bij hen staan tot ik simkaart Hey ontvangen had.
Van zodra simkaart Hey ontvangen dit geactiveerd.
En na een minuut of 5 was ik overgezet.
Nog een half uurtje de telefoon uit zoals gevraagd.
En daarna werkte alles meteen (ook 4G).
-
- Member
- Berichten: 67
- Lid geworden op: 4 maanden geleden
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 9 keer
Dat heb ik ook aan de hand gehad bij overstap naar Hey. Blijkbaar verhelpt het zichzelf soms na enkele dagen. Anders moet je contact opnemen met Hey. Het is heel moeilijk om daar iemand met verstand van zaken te bereiken. Bij mij heeft het zeker 2 weken geduurd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1019
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 23:41
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 15 keer
probeer het anders via deze link https://community.heytelecom.be/t5/Forum/bd-p/ForumNL
Kreeg daar heel rap een antwoord of bel naar 0800 85 519 daar al 3 x naar gebeld en 2x heel snel iemand aan de lijn.
Hun chat werkt gewoon niet.
Kreeg daar heel rap een antwoord of bel naar 0800 85 519 daar al 3 x naar gebeld en 2x heel snel iemand aan de lijn.
Hun chat werkt gewoon niet.