Overstappen van proximus naar scarlet niet mogelijk.

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
cyberbug
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 101 keer
Provider
Te Koop forum

Bericht

bij een poging overstappen van proximus Flex S (€75) naar scarlet internet + TV + replay €45 was dit om technische redenen niet mogelijk. (alles is hier dus technische wel aanwezig)
Opgelet
Helaas worden de vaste internetproducten van Scarlet om technische redenen niet ondersteund op je adres. Kijk gerust op proximus.be om te zien welke Proximus-producten beschikbaar zijn op je adres.
Ik lees dus commerciële redenen ipv technische redenen. ze verdienen liever geen €30 minder per maand.
Dan maar Base besteld (met €49.5 iets duurder maar deze bevat wel nog 2 extra zender waar mijn moeder naar kijkt) en verdiend proximus/scarlet nog € 0 ipv € 45
Greetz cyberbug

Afbeelding
crc
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

Bericht

cyberbug schreef: 2 maanden geleden bij een poging overstappen van proximus Flex S (€75) naar scarlet internet + TV + replay €45
Prijs je gelukkig. Ik heb een gelijkaardig verhaal meegemaakt. Overstap bij mijn ouders naar nieuw adres en van Proximus naar Scarlet.
Internet was via een self install snel aanwezig, maar de vaste telefoonlijn werkte niet.
Daarna ettelijke telefoons, mails, 2 bezoeken van techniekers ter plaatse, vervolgens een overschakeling naar Edpnet die vastliep bij Proximus , een klacht bij de ombudsman en een transfer van het nummer naar OVH. We zijn nu meer dan 2 maanden verder en sinds deze morgen hebben mijn ouders hun vaste lijn met het oude nummer terug.
Terminator
Member
Member
Provider

Bericht

Zeker dat er niet reeds fiber in je straat beschikbaar is en je momenteel nog op koperpaar zit? Dat kan mogelijk ook de reden zijn van de foutcode. Probeer eens telefonisch, mogelijks krijg je dan een afspraak met technieker die eerst een fiberlijn binnentrekt (bij Scarlet geen meerprijs).