YOIN Visual Voicemail werkt niet?
Geplaatst: 12 feb 2025, 09:50
Ik ben recent van DIGI naar YOIN overgestapt maar blijkbaar lukt het niet om de Visual Voicemail in te stellen.
Ik bel naar 1990 en kies de optie om visual voicemail te activeren. Ik krijg dan te horen dat visual voicemail geactiveerd is en ik verder moet gaan op mijn smartphone om het op mijn smartphone te activeren.
Maar ik zie op mijn iphone via Telefoon > Voicemail enkel: 'Voicemail aanbieder Bel'. Als ik op bel klik belt hij gewoon de voicemail.
Voicemail berichten komen ook gewoon via SMS toe dus niet visual voicemail.
Als ik opnieuw bel naar 1990 en de optie kies om visual voicemail te activeren of deactiveren zegt hij eerst dat het actief is. Dus het zou actief moeten zijn.
Maar hij zegt ook dat het nog niet actief is op mijn toestel.
De vraag is: Hoe kan je het activeren op je toestel dan?
YOIN klantendienst weet blijkbaar ook niet meteen raad. Die zeggen dat als 1990 aangeeft dat het actief is, dat het dan ook actief is...
Ik bel naar 1990 en kies de optie om visual voicemail te activeren. Ik krijg dan te horen dat visual voicemail geactiveerd is en ik verder moet gaan op mijn smartphone om het op mijn smartphone te activeren.
Maar ik zie op mijn iphone via Telefoon > Voicemail enkel: 'Voicemail aanbieder Bel'. Als ik op bel klik belt hij gewoon de voicemail.
Voicemail berichten komen ook gewoon via SMS toe dus niet visual voicemail.
Als ik opnieuw bel naar 1990 en de optie kies om visual voicemail te activeren of deactiveren zegt hij eerst dat het actief is. Dus het zou actief moeten zijn.
Maar hij zegt ook dat het nog niet actief is op mijn toestel.
De vraag is: Hoe kan je het activeren op je toestel dan?
YOIN klantendienst weet blijkbaar ook niet meteen raad. Die zeggen dat als 1990 aangeeft dat het actief is, dat het dan ook actief is...