Ik ben recent van DIGI naar YOIN overgestapt maar blijkbaar lukt het niet om de Visual Voicemail in te stellen.
Ik bel naar 1990 en kies de optie om visual voicemail te activeren. Ik krijg dan te horen dat visual voicemail geactiveerd is en ik verder moet gaan op mijn smartphone om het op mijn smartphone te activeren.
Maar ik zie op mijn iphone via Telefoon > Voicemail enkel: 'Voicemail aanbieder Bel'. Als ik op bel klik belt hij gewoon de voicemail.
Voicemail berichten komen ook gewoon via SMS toe dus niet visual voicemail.
Als ik opnieuw bel naar 1990 en de optie kies om visual voicemail te activeren of deactiveren zegt hij eerst dat het actief is. Dus het zou actief moeten zijn.
Maar hij zegt ook dat het nog niet actief is op mijn toestel.
De vraag is: Hoe kan je het activeren op je toestel dan?
YOIN klantendienst weet blijkbaar ook niet meteen raad. Die zeggen dat als 1990 aangeeft dat het actief is, dat het dan ook actief is...
YOIN Visual Voicemail werkt niet?
- nerph
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 25 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Dan weet ik het niet, het lijkt alsof je alles hebt geprobeerd.
Ik heb eigelijk een gelijkaardig probleem gehad (met mijn iPhone) met Visual Voicemail toen ik een jaar of 2 geleden bij Orange zat, toen heb ik het ook nooit werkend gekregen en de klantendienst wist ook niet waarom het niet ging. Daarvoor was ik bij Base en bij hen ging het wel, en nu ben ik bij MV en daar werkt het ook.
Echt vreemd dus.
Ik heb eigelijk een gelijkaardig probleem gehad (met mijn iPhone) met Visual Voicemail toen ik een jaar of 2 geleden bij Orange zat, toen heb ik het ook nooit werkend gekregen en de klantendienst wist ook niet waarom het niet ging. Daarvoor was ik bij Base en bij hen ging het wel, en nu ben ik bij MV en daar werkt het ook.
Echt vreemd dus.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 111 keer
Heb je een sms met het woord "STATE" naar 19691 gestuurd, na de activatie?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Ik heb geen sms gestuurd.
Dus ik moet “STATE” sturen naar 19691?
Zeker van het nummer met 5 cijfers?
Toegevoegd na 7 minuten 10 seconden:
Ik had geprobeerd wat je zei en dus STATE gestuurd naar 19691.
Antwoord kwam er niet op die SMS maar visual voicemail werkt nu wel !!
Thanks voor deze info.
Alleen is er nu nog geen knop om de begroeting in te stellen. Normaal staat die bovenaan maar er staat nu helemaal niets?
IIs dat er niet bij Yoin/Proximus zoals dat er wel is bij Orange?
Dus ik moet “STATE” sturen naar 19691?
Zeker van het nummer met 5 cijfers?
Toegevoegd na 7 minuten 10 seconden:
Ik had geprobeerd wat je zei en dus STATE gestuurd naar 19691.
Antwoord kwam er niet op die SMS maar visual voicemail werkt nu wel !!
Thanks voor deze info.
Alleen is er nu nog geen knop om de begroeting in te stellen. Normaal staat die bovenaan maar er staat nu helemaal niets?
IIs dat er niet bij Yoin/Proximus zoals dat er wel is bij Orange?