Problemen met vaste telefoon

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Sanatax
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 5 keer
Provider

Ik ondervind momenteel twee problemen met mijn vaste telefoontoestel bij Scarlet Trio:

Probleem 1:
Mijn beltijd is te kort. Vaak mis ik een oproep, omdat de telefoon al gauw op voicemail overgaat. Ik wil graag de beltijd van mijn telefoon verlengen.

Helaas lukt dit niet. Ik krijg telkens een bezettoon (biep, biep, biep), als ik het stappenplan uitvoer.

Mijn probleem komt overeen met wat IneVC stelt op het forum van Proximus.

Vanuit de klantendienst van Scarlet wordt gezegd dat ze dit niet handmatig kunnen aanpassen, maar dit op het toestel zelf dient te gebeuren. Op het forum lees ik dat Proximus dit wel handmatig kan aanpassen?

Probleem 2:
Het nummer 1919, om de laatste beller te achterhalen, doet het niet. Ook hier lijkt geen oplossing voor te zijn.

Van Scarlet kreeg ik het advies mijn modem te resetten en te testen met een ander telefoontoestel. Dat laatste kan ik niet doen, want ik heb maar 1 toestel.

Ligt dit werkelijk aan mijn telefoontoestel? Voor de rest werkt alles prima, alleen 1919 bellen lukt dus niet.
Int + Tel + TV: Scarlet Trio
Mobiel: Neibo Mix Budget
edwin.d
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 32 keer

Heeft het ooit gewerkt met 1919?

Volgens mij was dit nog iets uit het analoge tijdperk.
Je beld via VOIP, daar gaat dit niet werken.

mvg
Sanatax
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 5 keer
Provider

Dat wist ik niet. Ik probeerde het voor de eerste keer uit. Rest nog het probleem met de rinkeltijd van de telefoon.
Int + Tel + TV: Scarlet Trio
Mobiel: Neibo Mix Budget
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”