Ik ondervind momenteel twee problemen met mijn vaste telefoontoestel bij Scarlet Trio:
Probleem 1:
Mijn beltijd is te kort. Vaak mis ik een oproep, omdat de telefoon al gauw op voicemail overgaat. Ik wil graag de beltijd van mijn telefoon verlengen.
Helaas lukt dit niet. Ik krijg telkens een bezettoon (biep, biep, biep), als ik het stappenplan uitvoer.
Mijn probleem komt overeen met wat IneVC stelt op het forum van Proximus.
Vanuit de klantendienst van Scarlet wordt gezegd dat ze dit niet handmatig kunnen aanpassen, maar dit op het toestel zelf dient te gebeuren. Op het forum lees ik dat Proximus dit wel handmatig kan aanpassen?
Probleem 2:
Het nummer 1919, om de laatste beller te achterhalen, doet het niet. Ook hier lijkt geen oplossing voor te zijn.
Van Scarlet kreeg ik het advies mijn modem te resetten en te testen met een ander telefoontoestel. Dat laatste kan ik niet doen, want ik heb maar 1 toestel.
Ligt dit werkelijk aan mijn telefoontoestel? Voor de rest werkt alles prima, alleen 1919 bellen lukt dus niet.