Bestaat de mogelijkheid om bepaalde gebruikers te negeren binnen een bepaald topic?
Wegens herhaling tot in den treure met teksten die toch te lang zijn om te lezen, zou ik graag bepaalde individuen gaan negeren binnen bepaalde topics. Helemaal op de ignore-lijst gooien vind ik er dan ook weer over, want niemand zegt dat deze personen nooit eens een nuttige bijdrage kunnen leveren op andere topics. Kan dat?
Bepaalde gebruikers negeren op topic basis?
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 281 keer
- Bedankt: 526 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Denk het niet. Vijandenlijst gebruiken en in andere topics extra klikken op "**** die momenteel op je negeerlijst staat, heeft dit bericht geschreven.
Dit bericht weergeven."
Dit bericht weergeven."
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
- Bedankt: 51 keer
We weten natuurlijk allemaal over wie het gaat en ik heb het al vaker aangekaart, maar men wil hier niet begrijpen dat het om een troll gaat die beter verbannen zou worden.
Enfin, hij staat ook op mijn vijandenlijst, maar erg doeltreffend is dat niet: de naam zien is eigenlijk al genoeg voor een verhoogde hartslag
Enfin, hij staat ook op mijn vijandenlijst, maar erg doeltreffend is dat niet: de naam zien is eigenlijk al genoeg voor een verhoogde hartslag

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 341 keer
- Bedankt: 513 keer
- Recent bedankt: 5 keer
De negeerfunctie bestaat, gebruik ze. Er is ook nergens een verplichting om elke post te lezen, laat staan het ermee eens te zijn. Ben je het niet eens met iemand geef dan (betere) argumenten of negeer de persoon. Waarom naar de mods lopen?
Sommigen schrijven inderdaad soms langere teksten maar wat (te) lang is kan iemand toch niet bepalen voor een ander. Kan/wil je enkel korte stukken verwerken, negeer dan de langere posts.
Ik heb ook eerder de indruk dat men mensen die een andere mening hebben wil censureren omdat men geen betere tegenargumenten heeft of kortom een voorbeeld van mijn handtekening. Het is een discussieforum dus zal er altijd discussie zijn omdat meningen nu eenmaal verschillen.
Trollen valt hier trouwens goed mee, af en toe eens iemand die reclame komt maken maar de mods grijpen dan snel in.
Sommigen schrijven inderdaad soms langere teksten maar wat (te) lang is kan iemand toch niet bepalen voor een ander. Kan/wil je enkel korte stukken verwerken, negeer dan de langere posts.
Ik heb ook eerder de indruk dat men mensen die een andere mening hebben wil censureren omdat men geen betere tegenargumenten heeft of kortom een voorbeeld van mijn handtekening. Het is een discussieforum dus zal er altijd discussie zijn omdat meningen nu eenmaal verschillen.
Trollen valt hier trouwens goed mee, af en toe eens iemand die reclame komt maken maar de mods grijpen dan snel in.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
- Bedankt: 82 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Oei.. het zit toch diep precies hé Wouter?
Heb geen idee over wie het gaat trouwens, ik durf lange berichten neerpennen in het Oekraïne topic dus misschien ben ik het wel.
Heb geen idee over wie het gaat trouwens, ik durf lange berichten neerpennen in het Oekraïne topic dus misschien ben ik het wel.
je répète.. Jean a de longues moustaches
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 162 keer
Ben beetje geërgerd ja 
En nee, jouw posts zijn over het algemeen effectieve bijdrages. Deze mappen niet altijd met mijn mening, maar dat mag geen probleem zijn. Mensen mogen van mening verschillen en je kunt maar iets opsteken van elkaar. Maar er zijn bepaalde "geknipte" individuen die tot in den treure hun mening blijven herhalen, zonder effectieve bijdragen te leveren, de topics maar blijven naar zich toe trekken en dat dan nog durven volwassen discussies noemen ook. En dat wil niet zeggen dat hun mening me nooit meer interesseert, dus wil er ook geen "vijand" van maken, maar in bepaalde topics is de mening duidelijk en overbodig

En nee, jouw posts zijn over het algemeen effectieve bijdrages. Deze mappen niet altijd met mijn mening, maar dat mag geen probleem zijn. Mensen mogen van mening verschillen en je kunt maar iets opsteken van elkaar. Maar er zijn bepaalde "geknipte" individuen die tot in den treure hun mening blijven herhalen, zonder effectieve bijdragen te leveren, de topics maar blijven naar zich toe trekken en dat dan nog durven volwassen discussies noemen ook. En dat wil niet zeggen dat hun mening me nooit meer interesseert, dus wil er ook geen "vijand" van maken, maar in bepaalde topics is de mening duidelijk en overbodig
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 11 keer
Er zijn ook personen op het forum die naar mijn gevoel grote lappen tekst smijten waar steeds hetzelfde in staat.
Ik begin hun bijdrage meestal zelf niet meer te lezen. Laat staan dat ik er op zou reageren.
Ik begin hun bijdrage meestal zelf niet meer te lezen. Laat staan dat ik er op zou reageren.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
- Bedankt: 82 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Begrijp wat je mag bedoelen, sommige van dergelijke lange epistels durf ik te skippen, vaak heb je al een idee wie de schrijver is zonder de naam gezien te hebben.
Ook durf ik bepaalde welles nietes topics te negeren omdat je elke dag opnieuw dezelfde berichten moet slikken.
Mensen daarvoor gaan toevoegen aan een negeerlijst ga ik wel niet doen.
Die gedachte zal pas in me opkomen als het de beledigende toer opgaat maar niet bij een herhaling van persoonlijke standpunten.
Wat voor mij of jou onzin kan zijn is voor de poster misschien de waarheid en niets dan de waarheid.
Ook durf ik bepaalde welles nietes topics te negeren omdat je elke dag opnieuw dezelfde berichten moet slikken.
Mensen daarvoor gaan toevoegen aan een negeerlijst ga ik wel niet doen.
Die gedachte zal pas in me opkomen als het de beledigende toer opgaat maar niet bij een herhaling van persoonlijke standpunten.
Wat voor mij of jou onzin kan zijn is voor de poster misschien de waarheid en niets dan de waarheid.

je répète.. Jean a de longues moustaches
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 162 keer
Klopt, maar wanneer dergelijke lappen tekst ervoor zorgen dat je uit een topic wegblijft, mis je ook de interessante dingen....
wit, want met zwart ga je ....
zwart, want met wit ga je ...
Gisteren heb ik een nieuw kleurtje ontdekt
Gisteren heb ik een nieuw kleurtje ontdekt
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1470 keer
- Bedankt: 1289 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Momenteel heb ik geen phpbb extensies gevonden die dit mogelijk maken. Indien jullie er één vinden, dan sta ik open om het te testen op het test forum.
-
- Elite Poster
Wouter, ik hoop dat je het niet hebt over de topic over de vernieuwingen kernenergie want daar staan zowel lange als korte posts in. Er staan ook posts in met titels, subtitels en dat in alle kleuren, ieder zijn ding in dit vrij land. De inhoud van de voorstanders is bovendien even divers als deze van de tegenstanders. Bovendien zijn het aantal vernieuwingen op 1 hand met enkele geamputeerde vingers te tellen.
Wel zie ik er bvb geregeld geknipte persoonlijke verwijten opduiken en in die mate dat de mods al hebben moeten ingrijpen. Dat stoort je blijkbaar minder.
Ik begrijp dat je het moeilijk hebt om je mening te verkopen over dat topic maar zoek dan betere argumenten ipv andere meningen proberen te weren. En als men het niet kan halen met argumenten is dat meestal een goed moment om de eigen mening eens even kritisch te bekijken. Als iets zodanig stoort is dat waarschijnlijk omdat er meer van waar is dan men wil toegeven. Persoonlijk vind ik dat afwijkende meningen me meer bijbrengen dan enkel bevestigingen van mijn eigen mogelijk verkeerde opvattingen.
Soit, als de mods een oplossing vinden voor uw probleem ben ik blij voor u maar dat zal me niet weerhouden om mijn visie op eender welke topic te geven zoals dat op een vrij discussieforum hoort te kunnen.
Wel zie ik er bvb geregeld geknipte persoonlijke verwijten opduiken en in die mate dat de mods al hebben moeten ingrijpen. Dat stoort je blijkbaar minder.
Ik begrijp dat je het moeilijk hebt om je mening te verkopen over dat topic maar zoek dan betere argumenten ipv andere meningen proberen te weren. En als men het niet kan halen met argumenten is dat meestal een goed moment om de eigen mening eens even kritisch te bekijken. Als iets zodanig stoort is dat waarschijnlijk omdat er meer van waar is dan men wil toegeven. Persoonlijk vind ik dat afwijkende meningen me meer bijbrengen dan enkel bevestigingen van mijn eigen mogelijk verkeerde opvattingen.
Soit, als de mods een oplossing vinden voor uw probleem ben ik blij voor u maar dat zal me niet weerhouden om mijn visie op eender welke topic te geven zoals dat op een vrij discussieforum hoort te kunnen.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
Vreemd, ik denk dat ik daar zelfs wat vernieuwingen heb aangebracht.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 81 keer
Het wordt natuurlijk helemaal te gek voor woorden wanneer sommige forumgebruikers zelfs een hele lap tekst op één specifieke persoon mogen richten.
Haha, ja, het ene "discussieforum" is het andere niet...
Haha, ja, het ene "discussieforum" is het andere niet...