Sinna schreef: 4 maanden geleden
Met AP's moet je sowieso opletten dat het materiaal geen (of amper) extra demping veroorzaakt qua signaalsterkte... vandaar mijn voorstel om ze boven het plafond te leggen.
Laat zeker weten hoe je het uiteindelijk opgelost hebt.
Dat doe ik zeker. Momenteel is de optie om een kader te maken van dik (4-5 cm poly-ethyleen) (hebben we geen idee van van de blokkage van het wifisignaal en daarop een 6mm of 10 mm dik polycarbonaatplaat. Polycarbonaat geeft het signaal wel nog goed door.
Ik heb een paar kant en klare oplossingen gezien in de UK, goedgekeurd door de Uk ministry voor het gevangeniswezen, maar dat zijn bolvormige constructies (sterker dan een vlakken plaat) van3 mm polycarbonaat) 3 mm polycarbonaat is wat dun.
Een collega had ook voor badgelezers te omkasten ook een prototype gemaakt uit TPU met een wand van 2,5 cm dik en een fillrate van 30%, dat was geen succes

.
Zelf maken uit dikker polycarbonaat is eventueel ook nog een optie, mits geschikte 3D printers. Maar ik zou het liefste ze willen afhebben voor 3e week februari. dan is de officiële opening.

verhuis paar weken later.
Toegevoegd na 3 minuten 59 seconden:
Joe de Mannen schreef: 4 maanden geleden
NetConnect heeft onlangs ook een vestiging in Lokeren geopend, dat verhoogt misschien de nabijheid.
En LV Technics kan het volgens mij zelfs maken naar uw wensen.
J.
LV technics keeg ik vandaag niet aan delijn.

Lokeren is de verkeerde kant uit. We zitten in regio midden Limburg.