We zijn inmiddels met 3 klant bij Hey en daarnet wil ik mijn zoon als 4de klant maken.
Nu wil ik net zijn sim kaart activeren maar krijg dan steeds de melding :
Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken?
Simkaart nummer en e-mail is correct ingegeven.
Zijn er manieren om Hey te contacteren want via de chat reageren ze helemaal niet ?
Hoe klantendienst Hey bereiken ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 900
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 10:16
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 110 keer
- Recent bedankt: 8 keer
@Kun Geen idee hoe jij het voor mekaar speelt maar Hey is wél bereikbaar.
X, Facebook, bellen 5000 of 0800 85 519
X, Facebook, bellen 5000 of 0800 85 519
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.5_5
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.5_5
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
- Elite Poster
- Berichten: 1463
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 07:44
- Locatie: Geel (Antwerpen)
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 23 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Gisterenavond na 10 min binnen geraakt via het 0800 nummer.
Heeft alles nagekeken maar kreeg de activatie ook niet in orde en moest het doorsturen naar een andere dienst.
Afwachten en hopen dat het deze week in orde komt.
Heeft alles nagekeken maar kreeg de activatie ook niet in orde en moest het doorsturen naar een andere dienst.
Afwachten en hopen dat het deze week in orde komt.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1463
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 07:44
- Locatie: Geel (Antwerpen)
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 23 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Nog eens een vraagje over Hey.
Ik wil via mijn profiel de betaling aanpassen van overschrijving naar domiciliëring.
Echter krijg ik wanneer ik mijn aanpassing wil bevestigen steeds de melding : Annulering van je registratie
Je wenste een wijziging van je betalingsmethode te annuleren.
Iemand een idee of dit normaal is ?
Ik wil via mijn profiel de betaling aanpassen van overschrijving naar domiciliëring.
Echter krijg ik wanneer ik mijn aanpassing wil bevestigen steeds de melding : Annulering van je registratie
Je wenste een wijziging van je betalingsmethode te annuleren.
Iemand een idee of dit normaal is ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1463
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 07:44
- Locatie: Geel (Antwerpen)
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 23 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Opgelost ja.WielerArchieven schreef: 3 weken geleden @karine , was dit voor jou opgelost? Heb hier net hetzelfde voor.
Gewoon via facturen gaan in de app en dan kan je direct aanpassen.
-
- Starter
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 3 maanden geleden
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
‘Onze excuses voor het late antwoord. Het is momenteel druk op onze socialmedia kanalen.’pfuhu schreef: 3 weken geleden Ik gebruik altijd facebook. Dan moet je het kader niet de hele tijd openhouden zoals bij de chat en als ze pas een dag later reageren, zie je het ook nog ...
De openingszin bij elke reactie tegenwoordig, zowel bij Hey als Orange.
Je mag al tevreden zijn als je een dag later reactie krijgt.
Goedkopere diensten, maar de service is er wel naar helaas.

-
- Starter
- Berichten: 24
- Lid geworden op: 01 maa 2022, 12:42
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Hier ook opgelost via de chat, ging best snel. Aanpassen via het profiel lukte niet, want kreeg telkens een foutmelding.karine schreef: 3 weken geledenOpgelost ja.WielerArchieven schreef: 3 weken geleden @karine , was dit voor jou opgelost? Heb hier net hetzelfde voor.
Gewoon via facturen gaan in de app en dan kan je direct aanpassen.
Nu moet ik wel nog eens kijken want modem lijkt geen Wifi meer uit te zenden, is voor later want toch aan het verbouwen
