BASE Mobile: nieuwe tarieven
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 127 keer
BASE heeft nieuwe mobiele tarieven
BASE 15 : onbeperkt minuten/sms'jes en 15GB
BASE 20: onbeperkt minuten/sms'jes en 50GB
BASE 29: onbeperkt minuten/sms'jes en 90GB
BASE 39: onbeperkt minuten/sms'jes en 300GB
Datajump en Free data day blijven ongewijzigd
[mod] Titel aangpast naar BASE Mobile
BASE 15 : onbeperkt minuten/sms'jes en 15GB
BASE 20: onbeperkt minuten/sms'jes en 50GB
BASE 29: onbeperkt minuten/sms'jes en 90GB
BASE 39: onbeperkt minuten/sms'jes en 300GB
Datajump en Free data day blijven ongewijzigd
[mod] Titel aangpast naar BASE Mobile
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Bij veel providers is de levenslange promo enkel van toepassing op dat product. Ga je naar een nieuw product op doe je een up- of downgrade vervalt deze. Volgens mij is Hey! echt wel een uitzondering op dat gebied.
- VossyGamer
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 58 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Jammer dat het BASE-netwerk zo slecht is (in mijn omgeving).
@Luc Watrin, waar zie je dit? Merci.
@Luc Watrin, waar zie je dit? Merci.
Internet & Mobiel: Telenet ONE for 1 Unlimited – €40/maand (studenten promo)
250/20 Mbps | Onbeperkt mobiel | Extra datasimkaart | eSIM voor Apple Watch
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
250/20 Mbps | Onbeperkt mobiel | Extra datasimkaart | eSIM voor Apple Watch
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
-
- Pro Member
Het staat al op My BASE app. De officiële aankondiging komt aan
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 601 keer
- Recent bedankt: 3 keer
dus.... 3x de prijs van digi en hey ? hum...
met data jump zou ik het nog ok vinden als het bv 7 euro ofzo was, maar op jaarbasis bijna 200 (180 zonder promo, 132 met huidige promo) vs 60 euro is me toch wat veel....
alleen spijtig dat hey niet capabel is van hun website frontendje deftig te laten valideren, anders was ik (al) naar hey... maar als je wél een + in email accepteert voor de aanvraag van simkaart en portatie, maar niet op de pagina voor die kaart te activeren... sja
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Het is wat minder dan ik verwachtte, maar ik overweeg toch ergens om van Digi terug naar Base te gaan.
€11 voor 15GB, maar schappelijk geprijsde megabytes buiten bundel; of €15 voor 50GB, wat voor mij zo goed als onbeperkt is. En het Base netwerk is zeer goed naar mijn ervaring.
Of anders Hey voor €5 of €9, maar daar is de EU data nogal beperkt. En het Orange netwerk is wat slechter in mijn ervaring.
Qua tarief was ik heel blij met Digi, maar zonder VoWifi heb ik te veel problemen binnenshuis.
€11 voor 15GB, maar schappelijk geprijsde megabytes buiten bundel; of €15 voor 50GB, wat voor mij zo goed als onbeperkt is. En het Base netwerk is zeer goed naar mijn ervaring.
Of anders Hey voor €5 of €9, maar daar is de EU data nogal beperkt. En het Orange netwerk is wat slechter in mijn ervaring.
Qua tarief was ik heel blij met Digi, maar zonder VoWifi heb ik te veel problemen binnenshuis.
- TheCeet
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 143 keer
Huidige promo op site is geldig tot en met morgen (14/1).
Dus vermoedelijk woensdag vernieuwde tarieven
EDIT:
Hun voorwaarden pagina moest precies nog update krijgen.
EDIT:
Hun voorwaarden pagina moest precies nog update krijgen.
Aanbod geldig van 13/01/2025 tot en met 03/03/2025
Laatst gewijzigd door TheCeet 5 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.8
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.8
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Die online prijzen zullen wel permanent zijn. Voor €15 50GB is geen slechte deal wanneer je vergelijkt met bv MV (waar je maar 30GB krijgt tegen die prijs).
Maar ivm Hey! zijn ze dan weer pover. Nu alleen nog IPTV bij Hey! voor €9 extra zoals Base en ik ben tevreden
[Mod] discussie over TV afgesplitst naar BASE TV
Maar ivm Hey! zijn ze dan weer pover. Nu alleen nog IPTV bij Hey! voor €9 extra zoals Base en ik ben tevreden

[Mod] discussie over TV afgesplitst naar BASE TV
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 257 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
- Bedankt: 388 keer
Belminuten, sms’en en mobiele data: De inbegrepen belminuten en sms’en zijn van toepassing voor gebruik binnen België (naar
Belgische nummers) en de EU-zone (naar nummers binnen de EU-zone). De inbegrepen mobiele data zijn van toepassing voor gebruik in
België en de EU-zone.
dus ook te gebruiken in de eu
Belgische nummers) en de EU-zone (naar nummers binnen de EU-zone). De inbegrepen mobiele data zijn van toepassing voor gebruik in
België en de EU-zone.
dus ook te gebruiken in de eu
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 8 keer
De app is down voor mij. Website werkt wel. Als bestaande klant, met promo, is mijn bundel al aangepast naar 15 GB. Veel meer dan ik eigenlijk nodig heb. Zeker met datajump erbij.TheCeet schreef: 5 maanden geleden Huidige promo op site is geldig tot en met morgen (14/1).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 77 keer
Even een update:
(ik gebruik nu 2 Base 39 abonnementen in 4G routers) = meer data dan bij Orange (300GB) want wat niet opgebruikt word gaat automatisch mee + free data day op de eerste van de maand + data te gebruiken in de EU. = betere deal dan Orange 39 Euro.
Van deze ochtend 7u30 lag alles plat in Origin bij Base.
Klanten konden niet inloggen in de Klantenzone ook.
Om 10 uur stond ik in de Base winkel en ze konden nog altijd niets doen.
Op dat moment was de klantenzone via de PC al terug online.
Men zei mij terug te komen eens het systeem terug werkte en zodus zei ik, ah vanaf de app terug online is (want die lag ook plat) zal ik terug komen.
10u40: app terug online en terug naar Base winkel.
Origin in de Base winkel was heeeeel traag, maar het werkte wel.
11 uur, nog geen overdracht van Orange, 12 uur nog niets.
13 uur, Ik kon terug mijn producten zien in de Base app. (stonden nog te activeren)
Op dat moment heb ik via de Base app mijn 2 Base abonnementen geactiveerd.
Enkele seconden later kon ik de simkaarten wisselen.
(ik gebruik nu 2 Base 39 abonnementen in 4G routers) = meer data dan bij Orange (300GB) want wat niet opgebruikt word gaat automatisch mee + free data day op de eerste van de maand + data te gebruiken in de EU. = betere deal dan Orange 39 Euro.
Van deze ochtend 7u30 lag alles plat in Origin bij Base.
Klanten konden niet inloggen in de Klantenzone ook.
Om 10 uur stond ik in de Base winkel en ze konden nog altijd niets doen.
Op dat moment was de klantenzone via de PC al terug online.
Men zei mij terug te komen eens het systeem terug werkte en zodus zei ik, ah vanaf de app terug online is (want die lag ook plat) zal ik terug komen.
10u40: app terug online en terug naar Base winkel.
Origin in de Base winkel was heeeeel traag, maar het werkte wel.
11 uur, nog geen overdracht van Orange, 12 uur nog niets.
13 uur, Ik kon terug mijn producten zien in de Base app. (stonden nog te activeren)
Op dat moment heb ik via de Base app mijn 2 Base abonnementen geactiveerd.
Enkele seconden later kon ik de simkaarten wisselen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 236 keer
- Bedankt: 142 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Bij lycamobile heb je 500GB voor 30 euro per maand: https://paymonthly.lycamobile.be/nl/pro ... PLUS-500GB
- proximusboyke
- Elite Poster
volledig te gebruiken in belgie en eustreulma schreef: 5 maanden geleden Ik vraag mij af hoeveel Gigabyte van die 300 te gebruiken is in de EU.
Bij Telenet zelf is dat maar 100.
Dus vraag mij af wat Base hierin doet.
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
Ook 1 van mn 4 tn one sims overgezet.
Bijna zelfde prijs en wel 300gb in de eu wat ik nodig heb de komende 2 maanden in spanje.
Vraag 1 , hoeveel van je gb’s gaan over naar de volgende maand?
Vraag 2 de eerste dag free telt dus niet mee aan die 300 , en is die 1ste dag unlimited? Of beperkt tot 50 gb ofzo?
Bvd
Bijna zelfde prijs en wel 300gb in de eu wat ik nodig heb de komende 2 maanden in spanje.
Vraag 1 , hoeveel van je gb’s gaan over naar de volgende maand?
Vraag 2 de eerste dag free telt dus niet mee aan die 300 , en is die 1ste dag unlimited? Of beperkt tot 50 gb ofzo?
Bvd
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
- Bedankt: 108 keer
Geef eens wat voorbeelden van hoe je die free-day anders zou benutten dan je andere dagen?
Ik zie niet onmiddellijk het voordeel hiervan in, behalve dan wanneer je echt nooit in de buurt van Wifi komt, en je wil je apps updaten ofzo.
Als je die 300gb afschrijft over 1 maand, of over 1 maand min 1 dag, dat blijft ongeveer (gemiddeld) 10gb per dag die beschikbaar is.
Lijkt me een verkooptruukje dan, die 1ste dag gratis ?
Of maak ik een denkfout ?
Ik zie niet onmiddellijk het voordeel hiervan in, behalve dan wanneer je echt nooit in de buurt van Wifi komt, en je wil je apps updaten ofzo.
Als je die 300gb afschrijft over 1 maand, of over 1 maand min 1 dag, dat blijft ongeveer (gemiddeld) 10gb per dag die beschikbaar is.
Lijkt me een verkooptruukje dan, die 1ste dag gratis ?
Of maak ik een denkfout ?
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 19 keer
- Recent bedankt: 4 keer
een dag per maand windowsupdates en steam uplay epic updates, over een hotspot, (gekoppeld aan het thuisnetwerk) voor mensen met momenteel nog een datalimiet op hun (vast) thuisinternet
dat was toch mijn vroegere use-case
(toen ik nog telenet basic internet 150gb gebruikte, want daar was nog sociaal tarief -8.4€ aan gekoppeld ook en kabel is hier heel stabiel)
voor internet ben ik daar nu weg, wat niet het geval zou zijn als ze de 150gb eens voor 15 jaar+ trouwe klanten aan dezelfde prijs 300gb zouden maken ofzo
of zelfs aan lagere of dezelfde prijs een trager updown maar minder volumebeperkt abbo zouden hebben
of zelf de 5 € volumeblokken in een andere formule zouden gieten
maar , ik ben ook wel nog telenet kabeltv, en base klant, en die zitten onder dezelfde koepel van beheer dacht ik, dus ze hebben nog wel wat inkomen van me zonder het basic internet, kabel telt niet op de datalimiet de telenet.tv site wel
alleszinds ben zeker tevreden met de recente base 25 gb naar 50 upgrade ook wel
over de maand worden die niet opgebruikt maar Stel nu dat ik ze eens nodig heb da's wel tof dat het kan dan
dat was toch mijn vroegere use-case
(toen ik nog telenet basic internet 150gb gebruikte, want daar was nog sociaal tarief -8.4€ aan gekoppeld ook en kabel is hier heel stabiel)
voor internet ben ik daar nu weg, wat niet het geval zou zijn als ze de 150gb eens voor 15 jaar+ trouwe klanten aan dezelfde prijs 300gb zouden maken ofzo
of zelfs aan lagere of dezelfde prijs een trager updown maar minder volumebeperkt abbo zouden hebben
of zelf de 5 € volumeblokken in een andere formule zouden gieten
maar , ik ben ook wel nog telenet kabeltv, en base klant, en die zitten onder dezelfde koepel van beheer dacht ik, dus ze hebben nog wel wat inkomen van me zonder het basic internet, kabel telt niet op de datalimiet de telenet.tv site wel
alleszinds ben zeker tevreden met de recente base 25 gb naar 50 upgrade ook wel
over de maand worden die niet opgebruikt maar Stel nu dat ik ze eens nodig heb da's wel tof dat het kan dan
- proximusboyke
- Elite Poster
Ik vraag me wel af waarom je bvb abo 300gb alles mag gebruiken in de eu en in een one of one up slechts 100gb. Zelfde bedrijf en meer producten afnemen.
-
- Pro Member
BASE is en blijft de dochtersondeneming van Telenet voor mobiele telefonie. Het is ook die merk die voor de lancering van vaste diensten in Wallonië op het Orange /VOO netwerk gebruikt werd. Behalve in sommige plekken van Henegouwen is de Telenet merk niet beschikbaar in Wallonië en ook niet bekend van mensen.
BASE is geen low cost merk zoals Hey of DIGI omdat BASE heel veel shops in het hele land heeft. Hey en DIGI zijn only digital players.
BASE is geen low cost merk zoals Hey of DIGI omdat BASE heel veel shops in het hele land heeft. Hey en DIGI zijn only digital players.
-
- Pro Member
Dat klopt. In Vlaanderen en Brussel zijn de BASE shops inderdaad gewone Telenet shops met een BASE corner. In Wallonië is het totaal anders. Daar is het Telenet merk niet beschikbaar behalve in een paar plekken in Henegouwen sinds de overname van SFR Belux in 2016. Daarom zijn de BASE shops alleen BQSE shops. BASE is actief overal in België
Ik heb eigenlijk nooit goed begrepen hoe die constructie in Vlaanderen/Brussel elkaar zit?Luc Watrin schreef: 4 maanden geleden BASE is en blijft de dochtersondeneming van Telenet voor mobiele telefonie. Het is ook die merk die voor de lancering van vaste diensten in Wallonië op het Orange /VOO netwerk gebruikt werd. Behalve in sommige plekken van Henegouwen is de Telenet merk niet beschikbaar in Wallonië en ook niet bekend van mensen.
Telenet koopt het Base netwerk waardoor het eigenaar wordt van Base, maar in de praktijk is Telenet een MVNO netwerk op zijn eigen netwerk (Base).
Dus het B-merk wat op zich een eigen netwerk heeft uitgebouwd is in beheer van het A-merk dat geen eigen netwerk heeft.