Jim Mobile app onbeschikbaar op (nieuwe) Android telefoons
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 15 keer
Ik heb recentelijk een Samsung S24 aangeschaft (OneUI 6.1, Android 14) en op dit toestel kan ik de Jim Mobile app niet installeren vanuit de app store. Nog mensen die dit probleem hebben?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 51 keer
Net zelf even getest en inderdaad niet beschikbaar op de Galaxy S24. Blijkbaar al sinds enkele maanden.
Op mijn oude Poco F3 met Android 13 is het wel nog beschikbaar en in de Play Store bevat de app het laatste jaar enkel 1-ster-reviews, met als reden dat de app niet meer beschikbaar is op recente Android en iOS-versies.
Als reactie raden ze aan om de klantenzone via de browser te benaderen. Geen enkele reactie geeft aan dat ze op korte termijn van plan zijn om een fix uit te brengen.
Op mijn oude Poco F3 met Android 13 is het wel nog beschikbaar en in de Play Store bevat de app het laatste jaar enkel 1-ster-reviews, met als reden dat de app niet meer beschikbaar is op recente Android en iOS-versies.
Als reactie raden ze aan om de klantenzone via de browser te benaderen. Geen enkele reactie geeft aan dat ze op korte termijn van plan zijn om een fix uit te brengen.
Internet: Telenet Internet Fiber 200 incl. Giga Speedboost
TV: Telenet (DC-AD2200 + CI+) /// TV Vlaanderen Basic+ (VU+ Duo 4K SE)
Fixed: Telenet FreePhone Europe /// WeePee Telecom (Gigaset C530 IP)
Mobile: Orange Connected Mobile Plus (Samsung Galaxy S24) /// BASE 0 /// JIM Mobile
TV: Telenet (DC-AD2200 + CI+) /// TV Vlaanderen Basic+ (VU+ Duo 4K SE)
Fixed: Telenet FreePhone Europe /// WeePee Telecom (Gigaset C530 IP)
Mobile: Orange Connected Mobile Plus (Samsung Galaxy S24) /// BASE 0 /// JIM Mobile
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 99 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Lijkt alsof ze geen budget willen uitbesteden aan hun app op Android en iOS... Deze zal niet meer voldoen aan de vereisten van Google en Apple, dus ze moeten zelf de app updaten.
Maar als hun support zelf zegt om de browser te gebruiken en niet de app...
Maar als hun support zelf zegt om de browser te gebruiken en niet de app...
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q: OPNsense 25.1.2
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q: OPNsense 25.1.2
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 281 keer
- Bedankt: 526 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Hier 3 prepaids van Jim. Voor ons gebruik goedkoper dan Digi. Over de laatste 3 jaar gerekend komen we aan €3-4/maand.
Zou iemand de naam nog aan de muziekzender doen denken?
Zou iemand de naam nog aan de muziekzender doen denken?

Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 11 keer
JIM is inderdaad ideal als je niet veel nodig hebt. Kost me 5 EUR/jaar voor het nummer bij Jim en wat te bellen.
Voor data neem ik af en toe eens een 1GB pakket bij bnesim esim, vervalt niet. Koop er meestal zo een 3 of 4 per jaar. Dus jaarlijkse kost ongeveer van max 15 eur totaal ipv 60 EUR mocht ik naar digi gaan.
Voor data neem ik af en toe eens een 1GB pakket bij bnesim esim, vervalt niet. Koop er meestal zo een 3 of 4 per jaar. Dus jaarlijkse kost ongeveer van max 15 eur totaal ipv 60 EUR mocht ik naar digi gaan.