Reviews DIGI Europa

Discuteer hier mee over Digi Belgium
Gebruikersavatar
Data technicus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 882
Lid geworden op: 21 mei 2020, 12:39
Locatie: Spalbeek (Hasselt)
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 91 keer

Bericht

Als je naar reviews van digi in Europa kijkt vind ik toch dat er bij digi nog in vele landen problemen zijn.

Italië
https://www.trustpilot.com/review/www.digimobil.it

Roemenië
https://www.trustpilot.com/review/digi.ro

Portugal
https://www.trustpilot.com/review/digi.pt

Spanje
https://nl-be.trustpilot.com/review/digimobil.es
Gebruikersavatar
on4bam
Moderator
Moderator
Berichten: 6377
Lid geworden op: 05 mei 2006, 14:05
Locatie: 127.0.0.1 of elders
Uitgedeelde bedankjes: 285 keer
Bedankt: 545 keer
Recent bedankt: 9 keer
Provider

Bericht

Ik keek eens naar Digi Italie, score=1.6
Daarna naar https://nl-be.trustpilot.com/review/www.telenet.be Score=1.4
Als ik kijk naar de reviews zijn er toch nog veel problemen bij TN. Ze scoren slechter dan DIGI Italie.
Ik keek ook naar Proximus https://nl-be.trustpilot.com/review/proximus.be Score=1.2

Digi Portugal heeft een score die dubbel is van TN en Px.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2045
Lid geworden op: 24 aug 2011, 08:27
Uitgedeelde bedankjes: 76 keer
Bedankt: 113 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Bericht

Maar Mobile Vikings & Scarlet scoren dan weer veel beter dan Digi in de rest van Europa.
Kun
Pro Member
Pro Member
Berichten: 269
Lid geworden op: 19 aug 2024, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 17 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Bericht

Mensen die blij zijn met hun diensten posten bijna nooit een review. Dit is een feit, blije mensen posten minder dan boze klanten.
ISP+TV: TN
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6098
Lid geworden op: 01 apr 2009, 07:37
Uitgedeelde bedankjes: 220 keer
Bedankt: 178 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Bericht

Kun schreef: 4 maanden geleden Mensen die blij zijn met hun diensten posten bijna nooit een review. Dit is een feit, blije mensen posten minder dan boze klanten.
Ontevreden klanten posten inderdaad veel meer dan tevreden klanten, toch is het geen goed teken als ze zo laag scoren.
Gelukkig hoef ik niet op anderen te rekenen om te oordelen.
Als het echt tegenvalt, keer ik wel terug naar Hey of wie er op dat moment dan het meest interessante aanbod heeft.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
Flying
Premium Member
Premium Member
Berichten: 518
Lid geworden op: 22 apr 2014, 14:31
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 66 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Bericht

Hoe zijn reviews van andere landen precies relevant? Zeker als het aparte entiteiten zijn.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2045
Lid geworden op: 24 aug 2011, 08:27
Uitgedeelde bedankjes: 76 keer
Bedankt: 113 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Bericht

Flying schreef: 4 maanden geleden Hoe zijn reviews van andere landen precies relevant? Zeker als het aparte entiteiten zijn.
McDonalds-principe, als je ergens ik weet niet waar gedropt wordt, ga je in de plaatselijke McDonalds nooit de beste lokale keuken krijgen, maar wel iets middelmatigs zonder dat je schrik moet hebben van de kwaliteit. Idem met bv. Coca-cola.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9509
Lid geworden op: 20 jun 2016, 16:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 504 keer
Recent bedankt: 3 keer

Bericht

Stroper schreef: 4 maanden geleden McDonalds-principe. Idem met bv. Coca-cola.
En hoe zou je dat principe dan toepassen in Rusland, waar je beiden niet vindt (althans niet op de witte markt)?
Gebruikersavatar
on4bam
Moderator
Moderator
Berichten: 6377
Lid geworden op: 05 mei 2006, 14:05
Locatie: 127.0.0.1 of elders
Uitgedeelde bedankjes: 285 keer
Bedankt: 545 keer
Recent bedankt: 9 keer
Provider

Bericht

Maakt niet uit, digi is daar niet actief. Je kan er ook N-Korea bij betrekken, dat maakt ook niet uit.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6036
Lid geworden op: 09 okt 2004, 21:24
Uitgedeelde bedankjes: 574 keer
Bedankt: 336 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Bericht

Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 12237
Lid geworden op: 06 dec 2009, 12:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 519 keer
Recent bedankt: 3 keer
Te Koop forum

Bericht

Die reviews geven een indicatie maar ook niet meer dan dat. Iedereen kan een review maken zelfs al ben je geen klant.

Het is ook zo dat mensen die ontevreden zijn een reden hebben om hun frustratie, terecht of niet, te uiten. Tevredenheid wordt meer als normaal bekeken en dat zou ook het doel moeten zijn.

Bedrijven zijn er echter mee bezig en vragen steeds meer op een review te geven, uiteraard aan klanten die goed geholpen zijn :)

Ik merk dat Noah een stevige taak heeft om zijn (standaard)antwoorden te sturen.

Digi zal opstartproblemen kennen zoals elke starter, het is aan hen om die problemen zo snel mogelijk aan te pakken zodat de reviews ook beter worden.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.