Als je naar reviews van digi in Europa kijkt vind ik toch dat er bij digi nog in vele landen problemen zijn.
Italië
https://www.trustpilot.com/review/www.digimobil.it
Roemenië
https://www.trustpilot.com/review/digi.ro
Portugal
https://www.trustpilot.com/review/digi.pt
Spanje
https://nl-be.trustpilot.com/review/digimobil.es
Reviews DIGI Europa
-
- Moderator
- Berichten: 6377
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 14:05
- Locatie: 127.0.0.1 of elders
- Uitgedeelde bedankjes: 285 keer
- Bedankt: 545 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Ik keek eens naar Digi Italie, score=1.6
Daarna naar https://nl-be.trustpilot.com/review/www.telenet.be Score=1.4
Als ik kijk naar de reviews zijn er toch nog veel problemen bij TN. Ze scoren slechter dan DIGI Italie.
Ik keek ook naar Proximus https://nl-be.trustpilot.com/review/proximus.be Score=1.2
Digi Portugal heeft een score die dubbel is van TN en Px.
Daarna naar https://nl-be.trustpilot.com/review/www.telenet.be Score=1.4
Als ik kijk naar de reviews zijn er toch nog veel problemen bij TN. Ze scoren slechter dan DIGI Italie.
Ik keek ook naar Proximus https://nl-be.trustpilot.com/review/proximus.be Score=1.2
Digi Portugal heeft een score die dubbel is van TN en Px.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Berichten: 6098
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 07:37
- Uitgedeelde bedankjes: 220 keer
- Bedankt: 178 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Ontevreden klanten posten inderdaad veel meer dan tevreden klanten, toch is het geen goed teken als ze zo laag scoren.Kun schreef: 4 maanden geleden Mensen die blij zijn met hun diensten posten bijna nooit een review. Dit is een feit, blije mensen posten minder dan boze klanten.
Gelukkig hoef ik niet op anderen te rekenen om te oordelen.
Als het echt tegenvalt, keer ik wel terug naar Hey of wie er op dat moment dan het meest interessante aanbod heeft.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2045
- Lid geworden op: 24 aug 2011, 08:27
- Uitgedeelde bedankjes: 76 keer
- Bedankt: 113 keer
- Recent bedankt: 1 keer
McDonalds-principe, als je ergens ik weet niet waar gedropt wordt, ga je in de plaatselijke McDonalds nooit de beste lokale keuken krijgen, maar wel iets middelmatigs zonder dat je schrik moet hebben van de kwaliteit. Idem met bv. Coca-cola.Flying schreef: 4 maanden geleden Hoe zijn reviews van andere landen precies relevant? Zeker als het aparte entiteiten zijn.
-
- Moderator
- Berichten: 6377
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 14:05
- Locatie: 127.0.0.1 of elders
- Uitgedeelde bedankjes: 285 keer
- Bedankt: 545 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Maakt niet uit, digi is daar niet actief. Je kan er ook N-Korea bij betrekken, dat maakt ook niet uit.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Berichten: 12237
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 12:28
- Locatie: Hier ter plaatse
- Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
- Bedankt: 519 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Die reviews geven een indicatie maar ook niet meer dan dat. Iedereen kan een review maken zelfs al ben je geen klant.
Het is ook zo dat mensen die ontevreden zijn een reden hebben om hun frustratie, terecht of niet, te uiten. Tevredenheid wordt meer als normaal bekeken en dat zou ook het doel moeten zijn.
Bedrijven zijn er echter mee bezig en vragen steeds meer op een review te geven, uiteraard aan klanten die goed geholpen zijn
Ik merk dat Noah een stevige taak heeft om zijn (standaard)antwoorden te sturen.
Digi zal opstartproblemen kennen zoals elke starter, het is aan hen om die problemen zo snel mogelijk aan te pakken zodat de reviews ook beter worden.
Het is ook zo dat mensen die ontevreden zijn een reden hebben om hun frustratie, terecht of niet, te uiten. Tevredenheid wordt meer als normaal bekeken en dat zou ook het doel moeten zijn.
Bedrijven zijn er echter mee bezig en vragen steeds meer op een review te geven, uiteraard aan klanten die goed geholpen zijn

Ik merk dat Noah een stevige taak heeft om zijn (standaard)antwoorden te sturen.
Digi zal opstartproblemen kennen zoals elke starter, het is aan hen om die problemen zo snel mogelijk aan te pakken zodat de reviews ook beter worden.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.