Ik vroeg mij af waarom vb de gsm abo van 8 euro en 14 euro niet beschikbaar zijn?
De tarieven zijn al bekend gemaakt , is makkelijk om via software je abo aan te passen dus je moet niet perse een sim swap or dergelijks
Als digi die hogere abonomenten aanzet ben ik vrijwel zeker dat er meer mensen naar hun zouden omschakelen
Ze zullen het voor hun opstart liever simpel houden waarschijnlijk.
Eerst uit de huidige situatie leren en zo issues tackelen alvorens ze de overige 2 lanceren.
Geen idee, kdenk ook niet dat ze hierover gecommuniceerd hebben ofzo
iPhone 13 Pro: Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.6_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Hey! (modem in bridge) AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Ik denk dat Digi die 2 simulatie tarieven beter wegdoet. Blijkbaar weinig mensen die snappen wat er bedoeld wordt.
We zijn met z’n allen al jarenlang misvormd door “tariefplannen”, “tarif check-ups” en andere ongein, enkel verzonnen door de heersende duopolisten om maximale winst uit de klant te halen.
Het simpele lineaire tariefmodel van Digi is wat ik enorm apprecieer. Hopelijk kunnen ze dit volhouden.
Is er trouwens een manier om in te stellen dat er geen meerverbruik kan zijn, dus geen extra data boven 15gb en geen extra belkosten toelaten teneinde de factuur te limiteren op 5 eur? Ik zou mijn kids wel op digi willen zetten maar zie dus niet direct wat de mogelijkheden hier zijn?
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme