[Gezocht] Apple Iphone 13 (mini) of SE 2022

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Forumregels
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
Gesloten
nvdeynde
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

Ik zoek een Apple Iphone 13 of SE 2022 in goede staat ( geen krassen of deuken ) met battery minimum 90%. Normale gebruiksporen OK.
Toestel in originele staat, zonder niet-Apple wisselstukken.

Mijn budget is helaas beperkt: iets tussen 100 en 200€. Heb al op Tweakers gekeken: voor die prijs vind je een SE2022.

Heeft iemand hier nog een toestel in zijn schuif liggen dat weg mag ?
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 660 keer
Recent bedankt: 5 keer
Provider
Te Koop forum

een se 2022 kan je op swappie in uitstekende conditie (met min 80% batterij) vinden voor 229: https://swappie.com/be/iphone/iphone-se ... enlicht-8/
nvdeynde
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

Ik weet het, op Tweakers zelfs onder de 200€. Ik hoop van hier iets te vinden, anders wordt het Tweakers.

Bij de grote refurbished verkopers ga je mij niet meer zien: er wordt nogal eens overdreven met de staat van het toestel…
Ik leg de lat van de battery wear ook hoger dan 80%: eens hieronder gaat het vaak erg rap naar beneden.

Ik wil gaan tot 250€ voor een Iphone 13, al dan niet de mini. Meer geld heb ik momenteel helaas niet
Gesloten

Terug naar “Te koop / Gezocht”