Hallo,
Iemand die ik reeds enige tijd niet meer heb gezien stuurt me een mailtje met de vraag of ik haar eventueel kan helpen aangezien ze blijkbaar reeds enkele weken geen mailtjes meer ontvangt op haar belgacom.net adres.
Dit lijkt me nu al van heel lang geleden maar als ik kijk zie ik wel dat de mx records nog naar proximus.be verwijzen dus ik vermoed dat dit uiteindelijk nog wel in gebruik zal zijn. Of is er daar iets gewijzigd enige tijd geleden, misschien heeft er hier toevallig nog iemand zo een adres actief.
het is maar dat ik niet moet zoeken naar iets dat ze enige tijd geleden hebben stopgezet ...
Alvast bedankt
e-mail naar belgacom.net adres
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 63 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Belgacom.net waren van die cdtjes die vroeger in de jaren stilletjes, gratis gegeven werden.
Mijn vader en zijn vriendin hadden beiden zo een e-mailadres @ belgacom.net.
Hij heeft zijn adres dan opgezegd, zij is verhuisd naar het buitenland, zal wellicht ook opgezegd zijn.
Heb er geen idee van of dat nu nog werkt.
Zelfs mijn nonkel en tante gebruiken ook wel nog steeds hun @ skynet.be adres.
Mijn vader en zijn vriendin hadden beiden zo een e-mailadres @ belgacom.net.
Hij heeft zijn adres dan opgezegd, zij is verhuisd naar het buitenland, zal wellicht ook opgezegd zijn.
Heb er geen idee van of dat nu nog werkt.
Zelfs mijn nonkel en tante gebruiken ook wel nog steeds hun @ skynet.be adres.
-
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 307 keer
- Bedankt: 202 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Ik heb nog een actief gebruikt belgacom.net-adres, vooral voor mails van winkels. Ik benader die altijd via webmail.belgzcom.net en daar komt dus nog communicatie op binnen.
Computer(k)nul
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 164 keer
Terug IMAP/SMTP instellen (met hetzelfde paswoord):conehead schreef:
https://www.getmailbird.com/setup/nl/ac ... -imap-smtp