MacBook Air vraagt om passwoord

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 29 keer

nieuw met een MacBook ik had aanvankelijk een paswoord ingesteld maar omdat dit telkens moest ingegeven worden (het was er één gegenereerd door een wachtwoordmanager en dus lastig om uit het hoofd te leren) had ik dit gewijzigd in geen. Wanneer ik nu de laptop opstart staat er mijn inlognaam en laat ik het veld wachtwoord leeg en kan verder door op enter te drukken. Ik had een vingerafdruk toegevoegd maar om de een of andere reden is die verdwenen. Wanneer ik opnieuw een vingerafdruk wil aanmaken dan vraagt hij een paswoord maar heb geen idee over welk hij het heeft. Ik heb al eens mijn apple id paswoord geprobeerd en ook het oorspronkelijk wachtwoord maar beide zijn fout. Hoe geraak ik hier verder?

ik kan dus enkel nog surfen enz maar vele zaken bij instellingen vraagt hij om een paswoord??? Het is precies alsof het besturingssysteem (Sequia 15.2) uit zichzelf een paswoord verzonnen heeft
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 599 keer
Recent bedankt: 3 keer

Is het paswoord van de account waar je mee ingelogd bent.

Vergeten?

Stap 1: https://support.apple.com/nl-be/102633

Stap 2: https://support.apple.com/nl-be/102673
bartman
Elite Poster
Elite Poster

Update: wil zonet iets opzoeken en geraak nu niet meer op hier bureau blad . Eerder op de avond geraakte ik wel nog er in door gewoon op enter te drukken en het veld wachtwoord leeg te laten maar dit lukt nu niet meer zonder een paswoord maar alle paswoorden die betrekking hebben op Apple zijn foutief. Nu is er al een wachttijd om opnieuw te proberen
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 599 keer
Recent bedankt: 3 keer

Volg de instructies van Apple zoals hierboven gelinkt.
bartman
Elite Poster
Elite Poster

CCatalyst schreef: 13 dec 2024, 05:20 Volg de instructies van Apple zoals hierboven gelinkt.
Het is me gelukt. Bedankt!
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”