Orange-merk hey! verlaagt prijzen na aankondiging DIGI

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 76 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Bericht

:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 31 keer

Bericht

Aha!
BertG3
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
Bedankt: 213 keer
Provider

Bericht

We hebben ook het persartikel ontvangen in de Userbase mailbox

Zoals het de afgelopen jaren al meermaals heeft gedaan, blijft het next-generation merk van Orange Belgium trouw aan zijn DNA door in te spelen op de veranderende marktomstandigheden en klantbehoeften. De herziene slimme mobiele formules van hey! zijn opnieuw de beste op de Belgische telecommarkt en bieden competitieve prijzen, met onbeperkt bellen en sms'en, terwijl ze voldoen aan de uiteenlopende databehoeften van alle Belgische klanten via een vooruitstrevend 4G- en 5G-netwerk.

Sinds de lancering in 2021 is hey!, het b-merk van Orange Belgium, uitgegroeid tot de referentie voor genereuze multi-productaanbiedingen aan competitieve prijzen, die tegemoetkomen aan de evoluerende behoeften van zijn klanten. Eerder dit jaar lanceerde het merk al vier nieuwe, uitgebreide mobiele formules die gemoedsrust bieden voor alle gebruikersprofielen.

Voor de tweede keer dit jaar stunt hey! en herziet het zijn mobiele tarieven en databundels nog verder om klanten de beste deal op de Belgische telecommarkt te bieden.

Deze slimme formules spelen in op de databehoeften van àlle Belgen, van klein tot zeer groot verbruik, en bieden zo voor iedereen een oplossing op maat.

Bovendien genieten alle profielen nu van onbeperkt bellen en sms'en.

Hey! maakt ook gebruik van de state-of-the-art 4G en 5G netwerken van Orange Belgium, zodat klanten kunnen genieten van ongeëvenaarde snelheid en connectiviteit. Door betaalbaarheid te combineren met geavanceerde technologie, blijft hey! gemoedsrust bieden aan gebruikers die op zoek zijn naar betrouwbare en zorgeloze mobiele diensten.

Afbeelding

* Momenteel levenslange promotie aangeboden: 80 GB op Mobile L en 200 GB op Mobile XL

Christophe Dujardin, Chief Consumer Officer bij Orange Belgium: “Ons b-merk hey! is al meer dan drie jaar dé referentie voor Belgische mobiele klanten. Onze klanten vertrouwen op hey! omdat het zich snel aanpast aan de marktomstandigheden. We volgen hun behoeften als geen ander en bieden hen opnieuw de beste mobiele deals op de markt vanaf 5 euro per maand. Bovendien bieden onze performante 4G- en 5G-netwerken een ongelooflijk slimme prijs-kwaliteitverhouding.”

De nieuwe prijzen en productkenmerken gaan in op 18 december 2024.

https://orange.prezly.com/hey-biedt-opn ... tory+title
VossyGamer
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 44 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Bericht

Amai. Orange is de enige die keer op keer moeite doet om de markt te verbeteren. Mij zie je nooit meer bij Telenet en Proximus, met hun continue uitmelken.
Internet: Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
payphoneuser
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 80 keer
Bedankt: 52 keer
Provider

Bericht

Dit is nog beter nieuws dan dat van Digi, nu blijf ik gewoon waar ik al ben :bdaysmile:
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 220 keer
Bedankt: 178 keer
Provider

Bericht

Hmm, dan had ik misschien kunnen blijven bij Hey, maar ik heb al het formulier ingevuld om over te schakelen.
Wat ik wel mis in het nieuwe Hey verhaal: hoe zit het met de kost per extra Gb?
De aantrekkelijkheid zit hem daar ook in die lage kost voor als je die 15 Gb eens overschrijdt.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 164 keer
Provider

Bericht

Het goeie nieuws is vooral dat er een echte prijsbreker in het spel gegooid is
lirec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 80 keer
Bedankt: 99 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider
Te Koop forum

Bericht

Nu ben ik wel benieuwd of ik bij HEY een abbo aan 0€ ge kunnen krijgen :angel:

Voor mijn dochter ben ik daar immers:
-gestart aan 15€ - 5€ lifetimepromo (mobile L) => 10€
-gedowngrade naar mobile M toen daarop meer data beschikbaar kwam 9€ - 5€ lifetimepromo werd behouden => 4€ per maand (20gb + 300 belminuten + 1000 sms)

uiteraard verwacht ik dat ze deze keer zorgen dat de 5€ lifetime niet meer overgezet kan worden naar de nieuwe mobile S.
=> 5€ - 5€ = 0€ per maand voor 15gb + onbeperkt bellen/sms kan natuurlijk niet :-D
-------------
wel oprecht een vraag: wie al klant is op mobile M
=> zal deze dan de upgrade 20 => 25gb + onbeperkt bellen/sms ook automatisch krijgen, of niet?
Laatst gewijzigd door lirec 5 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 505 keer
Te Koop forum

Bericht

lap, ik ben geen fan van orange maar als ze nu digi gaan matchen begint het wel interessant te zijn van toch terug naar daar te gaan
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Bericht

Eerlijk? Het is net de prijsbreker die je moet steunen, en niet diegene die maar "matchen"...
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
Bedankt: 228 keer
Provider

Bericht

@woutervh hier heeft die die gaat matchen echt een beter aanbod. 5G netwerk - voicemail - esim - eigen netwerk - ...

Ik ga een hey sim kaartje bestellen als backup nu voor mijn udm voor die prijs kan ik het niet laten.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 197 keer
Bedankt: 122 keer
Recent bedankt: 12 keer
Provider
Te Koop forum

Bericht

De roaming en extra kosten boven bundel is bij Digi nog steeds beter had ik verstaan...
dragonflo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 26 keer
Provider

Bericht

Ik had eigenlijk verwacht dat ze nog enkele maanden zouden wachten met te reageren. Digi biedt toch geen internet en tv aan. Buiten die happy few in Kuregem. Dus op dat aanbod moeten ze al niet reageren. Veel mensen zitten in triple en quad pay formules of hebben tussenkomst van hun werkgever, die lopen zomaar niet weg.

Digi biedt ook maar één "beperkt" mobiele bundel aan. Volgens hun oude voorwaarden kon je verder surfen tegen 512kbps buiten bundel. Dit hebben ze geschrapt en je moet nu betalen voor buiten bundel surfen. Dit doet me vermoeden dat Digi weinig marge heeft of zelf verlies maakt op hun mobiel aanbod(zeker als een klant alle data opgebruikt).

Waarom zou je dat direct counteren als je concurrent toch in zijn eigen vel aan het snijden is en het klanten verloop nog niet kan inschatten.
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Bericht

Tomsworld schreef: 5 maanden geleden @woutervh hier heeft die die gaat matchen echt een beter aanbod. 5G netwerk - voicemail - esim - eigen netwerk - ...
Ah, idd die 5g had ik gemist... Ik ga sowieso één van de twee aanraden aan mijn schoonouders (hebben nu flybox met 15gb voor €20...)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 579 keer
Bedankt: 339 keer
Provider

Bericht

Tomsworld schreef: 5 maanden geleden @woutervh hier heeft die die gaat matchen echt een beter aanbod. 5G netwerk - voicemail - esim - eigen netwerk - ...
VoWIFI/VoLTE/kinderziektes/overbelaste helpdesk/....Hey! was al prijsbreker vóór ze kwamen op de BE markt....Nu hun kabelaanbod aan 20 € :-D

dus het vast internetaanbod blijft? Als ze nu 20-25 € gaan aanbieden. :-D
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 5 keer
Provider

Bericht

lirec schreef: 5 maanden geleden wel oprecht een vraag: wie al klant is op mobile M
=> zal deze dan de upgrade 20 => 25gb + onbeperkt bellen/sms ook automatisch krijgen, of niet?
We zullen zien, maar sinds de naam en prijs hetzelfde is, kan het mogelijk een gratis upgrade zijn (met je -€5 korting behouden).
Indien niet houden we gewoon het huidige abonnement. Volgens mij was bij Mobile S de -€5 korting sowiezo al niet mogelijk ervoren.

Verder geen extra korting op internet abonnementen. Was gezien de wholesale tarieven en wegens onbeschikbaarheid Digi Fiber wel te verwachten.
dragonflo
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 26 keer
Provider

Bericht

Ze hebben momenteel een 5 euro for life korting op hun internet.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Bericht

dragonflo schreef: 5 maanden geleden Ze hebben momenteel een 5 euro for life korting op hun internet.
Heb al de 10 euro for life korting. Misschien dat deze ooit terug komt of permanent aan €29 in de toekomst.
zaf
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 14 keer

Bericht

Dit is wel een zeer interessant aanbod.
ghostboy1993
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Provider

Bericht

Die aanbod is kei mooi maar eigenlijk heel smerig van Hey / Orange !
Dit hadden ze dus eerder kunnen aanbieden !
Hoe lang zijn de klanten wel niet uitgemolken !
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Bericht

ghostboy1993 schreef: 5 maanden geleden Die aanbod is kei mooi maar eigenlijk heel smerig van Hey / Orange !
Je zou wel een slechte ondernemer zijn als je altijd verkocht met minimale winst :lol:
En waarom dan niet de prijzen van Orange ook zo laag maken en enkel Hey?
Clemens2
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 50 keer
Bedankt: 19 keer
Provider

Bericht

Voor diegenen die vaak naar het buitenland bellen: daar zit wel nog een redelijk groot verschil tussen Digi en Hey.

Bv. bellen naar Duitsland:
Hey: 0,2299 €/min
Digi: vaste lijn: 0,0121€ /min - 0,0363€ /min, mobiel 0,0242€ /min - 0,0363€ /min (voor mij is niet duidelijk wat ze met "overig" bedoelen)

Bv. bellen naar Nederland:
Hey: 0,2299 €/min
Digi: vaste lijn: 0,0121€ /min, mobiel 0,0242€ /min - 0,0363€ /min (voor mij is niet duidelijk wat ze met "overig" bedoelen)

Toch wel een enorm verschil. Uiteraard kun je je mobiele data gebruiken om alternatieve methoden van bellen te gebruiken. Maar voor diegenen die toch nog op het klassieke telefoonnet aangewezen zijn kan dit toch de moeite zijn om te wisselen.

SMS is bij beide gelijkaardig met ca. 7 cent/sms naar het Europese buitenland
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 154 keer
Bedankt: 374 keer

Bericht

orange heeft blijkbaar ook gerageerd :-)

Omdat we je steeds willen laten genieten van de beste producten en diensten en voortdurend investeren in een nog stabieler en sneller netwerk, verhogen we vanaf 19 januari 2025 een aantal van onze tarieven.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
Clemens2
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 50 keer
Provider

Bericht

ghostboy1993 schreef: 5 maanden geleden Die aanbod is kei mooi maar eigenlijk heel smerig van Hey / Orange !
Hey is geen liefdadigheidsinstelling he? Het is een commercieel bedrijf dat probeert zo veel mogelijk winst te maken. Als je als bedrijf grotere marges kunt verkopen, waarom zou je dat dan niet doen? Daar is niets smerig aan. Sommige mensen denken dat alles een kost heeft, de bedrijven daar 5-10% winstmarge op steken en dat de marktprijs is. Zo werkt het dus niet. Het is vraag en aanbod die voor een marktprijs zorgt. En als ze kunnen hun diensten verkopen met woekerwinsten, dan zullen ze het doen (en terecht).
Daarom dat concurrentie en een gevecht om marktaandeel goed is, en hopelijk is Digi in staat die concurrentie te bieden en aan te houden (en niet te vervallen in oude gewoontes van telecomoperatoren, i.e. prijsafspraken e.d. om de marges hoog te houden). Met jouw logica kun je nog veel kwader zijn op Telenet en Proximus met hun nog hogere marges.
telemans
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 5 keer

Bericht

Ik ga een hey sim kaartje bestellen als backup nu voor mijn udm voor die prijs kan ik het niet laten.
ik ben overgegaan van scarlet naar Hey
De volgende dag was de sim kaart daar al
om die te activeren lukt het niet
Men vroeg geduld
Na 45 dagen was men geduld op
Scalret en Hey spraken elkaar tegen
De ombudsman tenslotte verzoende beide partijen
op een dag kreeg ik bericht van Hey dat ze men simkaart hadden geactiveerd
dat was 52 dagen na men aanvraag

Uiteraard ben ik dadelijk naar DIGI overgestapt gisteren
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 220 keer
Bedankt: 178 keer
Provider

Bericht

Clemens2 schreef: 5 maanden geleden En als ze kunnen hun diensten verkopen met woekerwinsten, dan zullen ze het doen (en terecht).
Woekerwinsten zijn nooit terecht, in tegenstelling tot hoge winstmarges.
Er is sprake van woekerwinst wanneer de winst die wordt gemaakt op een product of dienst overmatig, exorbitant en ongeoorloofd is. De woekerwinst staat niet meer in verhouding tot de geleverde toegevoegde waarde, de verkoopprijs niet tot de gemaakte kosten.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
7zp
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 13 keer
Provider

Bericht

Zou ik naar 0€/m kunnen gaan als ik mijn -5 euro voordeel overzet naar het nieuwe S abbo? :-D
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hey MinisForum GK41 (OPNsense), Netgear R7800 (OpenWrt), TP-Link C6 (OpenWrt)
Linux Mint 22, AMD 5700x, 64GB DDR4 3200MHz, Nvidia RTX 4060Ti 8GB
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Bericht

7zp schreef: 5 maanden geleden Zou ik naar 0€/m kunnen gaan als ik mijn -5 euro voordeel overzet naar het nieuwe S abbo? :-D
Gaat nu ook al niet mer het S abonnement van €7.
Maar gaat zeker iemand over klagen volgende week hier :lol:
michaelbelgium
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Provider

Bericht

Komaan mensen... Als je blijft bij Hey door Digi "voor het gemak" is dit totaal het verkeerde signaal dat je stuurt.

Stap over naar Digi in de plaats. Zij hebben ervoor gezorgd dat je goedkoper een mobiel abbo kunnen nemen
internet: Hey! 150/15 - 29€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
kippewit
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 6 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Bericht

Ik moet zeggen dat ik erg verleid ben door het aanbod en me een beetje koud gepakt voel door Hey dat nu plots wel 25 GB kan geven ipv 10 GB. Zal er een beetje vanaf hangen hoe ze die 25 GB gaan verdelen. Gaan ze daar ook weer een voorwaarde op zetten van het type "zoveel GB enkel in België"? Ik ben vooral wel getriggerd door de lage prijzen per minuut van DIGI om naar het buitenland te bellen.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Provider
Te Koop forum

Bericht

michaelbelgium schreef: 5 maanden geleden Komaan mensen... Als je blijft bij Hey door Digi "voor het gemak" is dit totaal het verkeerde signaal dat je stuurt.

Stap over naar Digi in de plaats. Zij hebben ervoor gezorgd dat je goedkoper een mobiel abbo kunnen nemen
Ik wil met plezier overstappen op digi-fiber. :angel:

Ik versta je punt, maar mensen die bij hey zitten zijn al mensen die een "welgemeende :nana: " naar de groten doen.

Overstappen naar digi is inderdaad mooi als dankbaar teken, maar overstappen binnen hey naar een goedkoper abonnement vind ik ook een mooi signaal
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 579 keer
Bedankt: 339 keer
Provider

Bericht

michaelbelgium schreef: 5 maanden geleden Komaan mensen... Als je blijft bij Hey door Digi "voor het gemak" is dit totaal het verkeerde signaal dat je stuurt.

Hey deed die al 2.5 jaar eerder hoor. En werkt perfect.
Matt555
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 30 keer
Provider

Bericht

Blijkbaar veranderd ORANGE zelf ook zijn prijzen vanaf 19 januari 2025

https://www.orange.be/nl/nieuwe-prijzen ... wwah0BhWzm
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
Intel Core m3 7Y30 @ 1.10GHz 47 °C
Kaby Lake-U/Y 14nm Technology
RAM
8.00GB Single-Channel DDR3 @ 931MHz (14-17-17-40)
238GB Netac SSD 256GB (SATA (SSD))
Motherboard
CHUWI Innovation And Technology(ShenZhen)co.Ltd UBook Pro
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Bericht

Matt555 schreef: 5 maanden geleden Blijkbaar veranderd ORANGE zelf ook zijn prijzen vanaf 19 januari 2025

De korting bij Hey! moet ergens gecompenseerd worden he :lol:
Matt555
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 30 keer
Provider

Bericht

Avenger 2.0 schreef: 5 maanden geleden

De korting bij Hey! moet ergens gecompenseerd worden he :lol:
Orange en naar omlaag compenseren ....?? :think:
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
Intel Core m3 7Y30 @ 1.10GHz 47 °C
Kaby Lake-U/Y 14nm Technology
RAM
8.00GB Single-Channel DDR3 @ 931MHz (14-17-17-40)
238GB Netac SSD 256GB (SATA (SSD))
Motherboard
CHUWI Innovation And Technology(ShenZhen)co.Ltd UBook Pro
zaf
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer

Bericht

Benieuwd of een scarlet bv zal volgen in de prijzenslag.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Bericht

zaf schreef: 5 maanden geleden Benieuwd of een scarlet bv zal volgen in de prijzenslag.
De mobiele prijzen bij Scarlet, Mobile Vikings en EDPnet zijn al lang te duur. Mag inderdaad eens dringend veranderen.
karine
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 23 keer

Bericht

Ik ben ook op zoek naar een nieuwe provider maar als ik de reviews lees over de klantendiensten van goedkope providers(Hey telecom) lijkt het mij rampzalig wanneer je met een probleem zit.
Hoe zijn jullie ervaringen met HEY ?
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Provider
Te Koop forum

Bericht

't Zit hier vol met mensen die bij Hey zitten. Onder andere mijn dochter en ik.
We zijn er een dik jaar klant en geen klagen over.
De app werkt amper, maar met zo'n limieten heb je die toch niet nodig.
Kristof Mertens
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Bericht

Matt555 schreef: 5 maanden geleden Blijkbaar veranderd ORANGE zelf ook zijn prijzen vanaf 19 januari 2025

Zijn een rechtzetting van de vorige (oude) tarieven.
Nergens is er iets te lezen van de huidige tarieven (Orange Mobile Smal/Medium/Large)