Hoe voeg je tegenwoordig een extra mailbox toe via My Scarlet?
Ik vind nergens meer de optie om mijn mailboxen te beheren na de update van My Scarlet, via webmail kan ik wel de aliassen bewerken van de mailbox maar een extra mailbox aanmaken lukt nergens meer.
Volgens de FAQ zou je dit moeten terugvinden onder je product (Loco) maar daar heb ik enkel onderstaande opties:
Wijzig uw internetwachtwoord
Beveiliging van uw internetlijn
Shared IP
Extra mailbox Scarlet
-
- Starter
Weet ik maar al te goed maar daar gaat het niet om.
Ik heb de indruk dat sinds ze overgeschakeld zijn op de Proximus systemen er een aantal opties in MyScarlet verdwenen zijn.
Ik heb in het verleden forwarding kunnen instellen op mijn mailbox, nu is dat ook nergens meer te vinden.
Ik heb de indruk dat sinds ze overgeschakeld zijn op de Proximus systemen er een aantal opties in MyScarlet verdwenen zijn.
Ik heb in het verleden forwarding kunnen instellen op mijn mailbox, nu is dat ook nergens meer te vinden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 344 keer
- Bedankt: 468 keer
- Recent bedankt: 4 keer
inloggen op mijn.scarlet
Je komt dan op overzicht
Onderaan staat er een knop 'instellingen' (naast de knop "bestetarief" en de knop "verander van abonnement")
volgende scherm onderaan staan je mailboxen, ik heb alleen 'verwijder' maar ik heb er al 3, ik vermoed dat dat het maximum is.
J.
Je komt dan op overzicht
Onderaan staat er een knop 'instellingen' (naast de knop "bestetarief" en de knop "verander van abonnement")
volgende scherm onderaan staan je mailboxen, ik heb alleen 'verwijder' maar ik heb er al 3, ik vermoed dat dat het maximum is.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Starter
Dit krijg ik te zien onder Producten
Als ik dan op Optes toevoegen of verwijderen klik krijg ik onderstaande
Als ik dan op Optes toevoegen of verwijderen klik krijg ik onderstaande
-
- Elite Poster
Bij mij staat het zoals gezegd onder overzicht.Joe de Mannen schreef: 1 maand geleden inloggen op mijn.scarlet
Je komt dan op overzicht
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
Ziet er anders uit dan het mijne. Vreemd.
J.
J.