Hi
We hebben van iemand die in spanje woont een phlips dect telefoon type m5601 wg/23 gekregen.
Bellen en gesprek ontvangen gaat super goed.
Maar als we niet opnemen krijgen we missed call te zien wat normaal is.
Maar als i k zelf naar huis bel met mijn gsm die zit op het orange netwerk
En thuis op telenet netwerk.
Dan krijgen we altijd mij een gemiste oproep steeds onbekend te zien ook al zit mijn gsmr nr in het telefoonboek van de dect telefoon.
Hoe kunnen we dit oplossen?
heb ook eens op mijn.telenet gekeken en daar heb ik bij vaste lijn gezien dat je voor ken je beller een toplijn moet hebben. Is een extra optie voor vaste telefoon
Vraag over Philips dect telefoon
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 344 keer
- Bedankt: 468 keer
- Recent bedankt: 4 keer
tegen beter weten in dat er zinnige antwoorden op gaan komen maar:
Als je belt, komt je nummer dan wel op het scherm ?
Als je naar iemand anders belt, ziet die dan wel je nummer ?
J.
Als je belt, komt je nummer dan wel op het scherm ?
Als je naar iemand anders belt, ziet die dan wel je nummer ?
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 903 keer
- Bedankt: 3463 keer
- Recent bedankt: 54 keer
Zoals gewoonlijk kom je hier vragen stellen zonder volledige informatie te geven, en wij moeten dan een glazen bol hebben om je te antwoorden
Welk Telenet abonnement heb je ??
Je hebt dus de oplossing zelf al gevonden:glda19 schreef: 1 maand geleden Hoe kunnen we dit oplossen?
heb ook eens op mijn.telenet gekeken en daar heb ik bij vaste lijn gezien dat je voor ken je beller een toplijn moet hebben. Is een extra optie voor vaste telefoon
Om nummerweergave te hebben op een Telenet vaste lijn, moet de optie "nummerweergave" actief staan op je lijn
De dienst "Toplijn" bevat 4 betalende opties: Ken-je-beller, Telenet Berichtendienst, Oproepdoorschakeling en Signaal 2e oproep
Dit kost 4.50€ per maand
Bij One, OneUP en Wigo is de Toplijn inbegrepen.
Maar dat had je zelf al heel gemakkelijk kunnen vinden: Opties van je vaste lijn
PS - Hierbij nog eens het herhaald verzoek om zelf eerst wat moeite te doen om het antwoord op te zoeken. Userbase is geen ChatGPT .
Als je dan nog problemen hebt, helpen we je graag verder
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.00, Fritz!FSP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Fiber Essential (50/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.00, Fritz!FSP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.