Telenet ExpressNet nu ook 25 GB ?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Lees er alvast meer over op http://pub.telenet.be/forum/viewtopic.php?t=3698

Zijn er nog mensen die dit kunnen bevestigen ?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Als Telenet medewerker kan ik je alvast melden dat dit een fout in de telemeter is (net zoals die 1.2 gig bij comfortnet). In de loop van de maand komt er een nieuwe release vd telemeter uit waarbij dit allemaal verholpen zou zijn.
Euler

ditCh schreef:Als Telenet medewerker kan ik je alvast melden dat dit een fout in de telemeter is (net zoals die 1.2 gig bij comfortnet). In de loop van de maand komt er een nieuwe release vd telemeter uit waarbij dit allemaal verholpen zou zijn.
En weet je dan ook al wat ze gaan doen met de Comfortnetklanten die op dat moment boven de 400 MB staan ?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

Zou het niet weten ... het merendeel van de comfortnetklanten zijn trouwens sporadische surfers. Als ze inderdaad toch massaal gaan downloaden wordt er expressnet aangeraden !
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

ditCh schreef:Zou het niet weten ... het merendeel van de comfortnetklanten zijn trouwens sporadische surfers. Als ze inderdaad toch massaal gaan downloaden wordt er expressnet aangeraden !
Dan moet je toch al heel sporadisch surfen... zelfs mijn ouders komen niet toe met 400 MB / maand. Enfin, jullie maken er wel een serieuze knoeiboel van... de laatste maanden is er aan de Telemeter nog niet veel goeds geweest. (is die soms ook in India geschreven ?)
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

Ik ga je moeten teleurstellen, er is niets van Telenet in India geschreven ... wel door Indiërs die geimporteerd zijn ! Nu als uw ouders daar nie mee toekomen moeten ze maar overstappen op het expressnet abonnement (tis wel duurder maar ja ...)

Of misschien overstappen naar een adsl light formule ? Denk dat der bij geen enkele provider een deftige light formule is. Nuja ... don't shoot the messenger zou ik zeggen !!!!!!!!!! De nieuwe telemeter is in volle ontwikkeling, wanneer deze live gaat kan ik helaas niet zeggen !

Ter vergelijking:

Het Belgacom Adsl Light abonnement:

Inbegrepen volume: 400 MB !
29,95 EUR/maand

Is dezelfde prijs voor dezelfde dienst (terwijl er bij telenet atm nog een hoger volume bijzit door die fout in de telemeter wat eventueel resulteerd in een hoger volume na nieuwe release telemeter)

Informeer u eens deftig voor dat je bepaalde personen en / of isp's afknalt !
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

ditCh schreef:Ik ga je moeten teleurstellen, er is niets van Telenet in India geschreven ... wel door Indiërs die geimporteerd zijn !
Die goeiekoop moet ondertussen wel een dure koop zijn :lol:
ditCh schreef:Nu als uw ouders daar nie mee toekomen moeten ze maar overstappen op het expressnet abonnement (tis wel duurder maar ja ...)
De vraag is dan voor wie een Comfort net aansluiting wel zinnig is. Als mijn ouders er niet mee toekomen dan betwijfel ik of er wel mensen mee toekomen... maar da's natuurlijk het uiteindelijk doel (al beschouw ik het wel als een onbruikbare formule). Mensen die ook nooit internet hebben gehad (en zelfs ik) had op voorhand ook nooit kunnen inschatten of dit voldoende zou zijn.
ditCh schreef:Of misschien overstappen naar een adsl light formule ? Denk dat der bij geen enkele provider een deftige light formule is.
Ah nee ? Always ADSL... voor dezelfde prijs, unlimited en zelfs met een hogere upload snelheid ! Nu, voor mijn ouders maakt het niet echt uit, die hadden reeds TN telefonie... maar voor andere klanten maakt TN zich wel belachelijk met z'n fake formule.
ditCh schreef:Informeer u eens deftig voor dat je bepaalde personen en / of isp's afknalt !
Dit is niet persoonlijk Ditch... ik begrijp dat je er als werknemer ook niets aan kan veranderen. TN is in ieder geval druk bezig het oude Belgacom imago over te nemen... en als werknemer zou ik me daar niet goed bij voelen.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

r2504 schreef:Ah nee ? Always ADSL... voor dezelfde prijs, unlimited en zelfs met een hogere upload snelheid ! Nu, voor mijn ouders maakt het niet echt uit, die hadden reeds TN telefonie... maar voor andere klanten maakt TN zich wel belachelijk met z'n fake formule.
Dan mag ik aannemen dat je hetzelfde denkt over de fake formule van skynet ? (zelfde specs etc.)
r2504 schreef: Dit is niet persoonlijk Ditch... ik begrijp dat je er als werknemer ook niets aan kan veranderen. TN is in ieder geval druk bezig het oude Belgacom imago over te nemen... en als werknemer zou ik me daar niet goed bij voelen.
Ik werk nog steeds onrechtstreeks voor TN en eerlijk gezegd voel ik mij der nie slechter door hoor ... hoewel ik zelf nooit TN zou nemen ;)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

ditCh schreef:Dan mag ik aannemen dat je hetzelfde denkt over de fake formule van skynet ? (zelfde specs etc.)
Zeker... zoals ik al schreef had ik voordien absoluut geen idee wat een occasionele gebruiker nodig zou hebben aan capaciteit, laat staan of 400 MB voldoende zou zijn of niet. Momenteel hebben ze bv. 311 MB op de meter (wel met 11 dagen 0 MB vanwege verlof).

Alle providers die dus dergelijke formules aanbieden hebben stevig boter op de kop, en verkopen iets wat eigenlijk niet bruikbaar is (waarschijnlijk onder druk van de toemalige politieke belangstelling voor een low-budget produkt).

Of dit nu TN of BGC is maakt dus niets uit...
Wright
Plus Member
Plus Member

Neem gewoon een fatsoenlijke porvider en niet altijd de marktleiders van het land.
Neem een abbo bij Edpnet,tiscali,Scarlet,Versatel,Xs4all... .

Laat ze zich zelf opzadelen met zulke abbo's :-D
ISP: Edpnet
t.r.i.n.
Pro Member
Pro Member

ditCh schreef:
Ik werk nog steeds onrechtstreeks voor TN en eerlijk gezegd voel ik mij der nie slechter door hoor ... hoewel ik zelf nooit TN zou nemen ;)
En waarom wel niet ? Ik was net van plan om naar telenet over te stappen.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

omdat ik al jaren adsl heb, ik mijn skynet volumeblokken lekker kan abjoesen en veel kan downloaden

het enige wat mij zelf tegensteekt aan TN is de 15% upload, heb zelf 2 jaar op kot gezeten met TN en met 5 fervente gamers zit je zo door die upload heen :)
Akira
Elite Poster
Elite Poster

Wright schreef:Neem gewoon een fatsoenlijke porvider en niet altijd de marktleiders van het land.
Neem een abbo bij Edpnet,tiscali,Scarlet,Versatel,Xs4all... .

Laat ze zich zelf opzadelen met zulke abbo's :-D
zo'n replies zijn nutteloos en hebben eerder een negatief effect op mij
dat is net hetzelfde als op een autoforum waar iemand een bericht post over een probleem met zijn lada en dat gij zegt "hah pakt nen bmw das veel beter"
de pispaal <<
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”